Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

De warmte

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Apr 2015 10:44

De warmte

Ben ik nu de enige die het niet zo schrikbarend heet vond gister? Ik hoorde veel mensen om mij heen 'pfff en dan die warmte!' Ik vond het niet koud hoor, maar rond 11uur had ik nog wel een jasje nodig om buiten te kunnen lopen zonder kippenvel. En tijdens het sporten in de middag vond ik het gewoon lekker, zelfs nog wat aan de frisse kant voor blote armen op de fiets.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Apr 2015 10:49

Re: De warmte

Ik vond het heerlijk, maar mij hoor je sowieso nooit klagen over warmte. Ik hou er juist van. Heb overigens niemand anders er echt over gehoord. Het is denk de omschakeling, van nog best fris naar ineens even een dag wat warmer. Het gaat hier nooit echt geleidelijk aan in Nederland.
<<

Anoniem185

Bericht 11 Apr 2015 10:49

Ik vond het erg warm, maar dat kwam doordat ik gewerkt heb en daar om 6.30 aan kwam in jas/sjaal etc. Toen ik nietsvermoedend om 15.30 ingepakt buiten kwam overviel het me wel!
Maar als ik vrij was geweest had ik het ook vast niet schrikbarend warm gevonden. Jammer dat het vandaag niet nog zo'n dag is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Apr 2015 10:53

Ik vond het heerlijk!
En in de tuin, uit de wind, vol in de zon was het echt al goed warm!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Apr 2015 10:53

Ik heb ook gewerkt. Maar misschien heb ik het gewoon niet zo snel warm of zo. Haha! Ik vind mensen altijd zo overdrijven als ze op zo'n dag als gisteren al lopen te puffen dat het zo warm is. Hoe moet dat dan als het een keer 30 graden is met die mensen?

<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 11 Apr 2015 10:54

Ik heb het ook niet echt warm gehad en ik vond het ook een beetje frisjes in een t-shirtje. Maar ik heb ook niemand gehoord die het wel heel warm vond.
<<

Fantine

Bericht 11 Apr 2015 10:55

Wat een gezeik :12: over warmte. Het was de eerste warme dag van het jaar en het was heerlijk. Het is ook nooit goed :smile:
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 11 Apr 2015 10:56

Jip schreef:Ik heb ook gewerkt. Maar misschien heb ik het gewoon niet zo snel warm of zo. Haha! Ik vind mensen altijd zo overdrijven als ze op zo'n dag als gisteren al lopen te puffen dat het zo warm is. Hoe moet dat dan als het een keer 30 graden is met die mensen?

Sommige mensen willen gewoon altijd wat te klagen hebben joh, lekker overdrijven. Voor hun is het nooit goed, ze lopen vast ook te bibberen als het een beetje vriest.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Apr 2015 10:56

Het Was lekker gisteren. Met de winterjas aan wel warm
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Apr 2015 10:58

Vond het vooral heerlijk, heb lekker met een mouwloze top buiten bij de wakeboardbaan gezeten :)
2015 💙
<<

Anoniem185

Bericht 11 Apr 2015 11:00

Jip schreef:Ik heb ook gewerkt. Maar misschien heb ik het gewoon niet zo snel warm of zo. Haha! Ik vind mensen altijd zo overdrijven als ze op zo'n dag als gisteren al lopen te puffen dat het zo warm is. Hoe moet dat dan als het een keer 30 graden is met die mensen?
Als ik de kleedkamer uit kom in de kelder op mijn werk weet ik niet wat voor weer het is. Met winterjas, extra vest en sjaal aan was dat nogal en schok en ja behoorlijk warm dus. Normaal heb ik het ook niet snel warm, ik zit met 30 graden savonds nog onder een deken op de bank.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Apr 2015 11:03

Je hoeft niet meteen zo aangevallen te reageren lampenkapje.

<<

Anoniem185

Bericht 11 Apr 2015 11:07

Het kwam over als een aanval doordat je begon met dat je ook hebt gewerkt en dat mensen overdrijven terwijl ik net heb gezegd dat ik had gewerkt en het daardoor warm vond. Maar goed als je het niet zo bedoelde dan bedoelde ik mijn reactie ook niet zo :) Ben vast een beetje snel aangebrand doordat ik nogal weinig heb geslapen de afgelopen week.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Apr 2015 11:09

Lampenkapje, ik vermoed dag Jip de hele dag mensen heeft gezien die zodra ze binnen kwamen begonnen te zeuren over de warmte.
2015 💙
<<

Anoniem315

Bericht 11 Apr 2015 11:21

Ik vond het gister niet warm, maar gewoon lekker. Zo mag de hele zomer wel zijn wat mij betreft. Toen ik buiten was met m'n klas, had ik een opengewerkte trui aan. Een shirt vond ik te koud.
<<

Anoniem107

Bericht 11 Apr 2015 11:31

Mijn thermometer oo het balkon (zuiden) gaf 33 graden aan, daar was het wel erg warm. Maar 'gewoon' buiten vond ik het lekker, echt niet te warm. Als je dit al te warm vindt, dan ga je het jn de zomer nog zwaar krijgen... Overigens heb ik in mijn omgeving niemand horen klagen, ik snap niet zo goed waarom je dat zou doen, met 19-20 graden :eyes:
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Bericht 11 Apr 2015 11:38

Ik heb het altijd slecht in de zomer, ik loop namelijk in de winter het liefste in een shirtje. Ik heb het erg snel heel warm. Op mijn werk loopt het zweet met straaltjes van mijn hoofd tijdens de ochtendzorg. Vind ik dat fijn? Nee want het geeft me een heel onprettig vies benauwd gevoel. Maar ik kan er niks aan doen ik ben nu eenmaal zo. Dus een dag als gisteren dan heb ik het warm ja. En met 30 graden vind ik het om te stikken zo benauwd, geeft me altijd een naar,loom, benauwd en drukkend gevoel als ik stil zit gaat het wel maar zodra ik beweeg ga ik meteen transpireren. Maar dat is voor iedereen anders toch. Ik loop dus in de winter niet te bibberen, want dan heb ik het vaak gewoon lekker. Ben jaloers op de mensen die lekker in de zon kunnen liggen, ik begeef me in de zomer het liefste binnen bij een waaier of echt in de schaduw.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem313

Bericht 11 Apr 2015 11:40

Ik heb gisteren niemand horen klagen, iedereen was blij met het lekkere weer.
<<

Anoniem107

Bericht 11 Apr 2015 11:43

JustMeDaan schreef:Ik heb het altijd slecht in de zomer, ik loop namelijk in de winter het liefste in een shirtje. Ik heb het erg snel heel warm. Op mijn werk loopt het zweet met straaltjes van mijn hoofd tijdens de ochtendzorg. Vind ik dat fijn? Nee want het geeft me een heel onprettig vies benauwd gevoel. Maar ik kan er niks aan doen ik ben nu eenmaal zo. Dus een dag als gisteren dan heb ik het warm ja. En met 30 graden vind ik het om te stikken zo benauwd, geeft me altijd een naar,loom, benauwd en drukkend gevoel als ik stil zit gaat het wel maar zodra ik beweeg ga ik meteen transpireren. Maar dat is voor iedereen anders toch. Ik loop dus in de winter niet te bibberen, want dan heb ik het vaak gewoon lekker. Ben jaloers op de mensen die lekker in de zon kunnen liggen, ik begeef me in de zomer het liefste binnen bij een waaier of echt in de schaduw.

Ja, dat je met 30 graden klaagt kan ik begrijpen, alles hoger dan 25 graden vind ik zelf ook niet prettig meer werken. Ik kan sowieso slecht tegen warmte en als ik dan moet werken heb ik het inderdaad ook zwaar. Maar daar gaat het nu niet om toch? Het was nu 19 graden en dan ben ik het wel met Jip eens dat het ietwat vreemd is om nu al te gaan verzuchten dat het zó warm is :) Maargoed, ik heb gisteren niemand horen klagen. Ik kan me er ook weinig bij voorstellen eigenlijk. Het enige wat ik me kan bedenken is dat die mensen gewoon niet op die warmte hadden gerekend en nog in winterjas/winterkleding over straat gingen. Ja, dan is het inderdaad wel even warm, haha :)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Apr 2015 11:47

JmD als je het zo stelt dan is het inderdaad vervelend dat je het altijd warm hebt. Ik heb het snel koud. Maar met min 10 klaag ik eigenlijk ook niet dat het koud is. Ik kleed me er goed op en vind het heerlijk buiten dan. Maar als je het warm hebt is het wat moeilijker om je er op te kleden!

<<

Anoniem149

Bericht 11 Apr 2015 11:49

Ik vond het heerlijk gister. Om half 11 richting werk gewoon in een shirtje met half lange mouwen, niks te koud. Om 3 uur naar huis rijden met de het raam van de auto open en daarna lekker in korte broek in de tuin gelegen. In de tuin was het sowieso warmer, vol in de zon en uit de wind.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Bericht 11 Apr 2015 12:08

Maple schreef:
JustMeDaan schreef:Ik heb het altijd slecht in de zomer, ik loop namelijk in de winter het liefste in een shirtje. Ik heb het erg snel heel warm. Op mijn werk loopt het zweet met straaltjes van mijn hoofd tijdens de ochtendzorg. Vind ik dat fijn? Nee want het geeft me een heel onprettig vies benauwd gevoel. Maar ik kan er niks aan doen ik ben nu eenmaal zo. Dus een dag als gisteren dan heb ik het warm ja. En met 30 graden vind ik het om te stikken zo benauwd, geeft me altijd een naar,loom, benauwd en drukkend gevoel als ik stil zit gaat het wel maar zodra ik beweeg ga ik meteen transpireren. Maar dat is voor iedereen anders toch. Ik loop dus in de winter niet te bibberen, want dan heb ik het vaak gewoon lekker. Ben jaloers op de mensen die lekker in de zon kunnen liggen, ik begeef me in de zomer het liefste binnen bij een waaier of echt in de schaduw.

Ja, dat je met 30 graden klaagt kan ik begrijpen, alles hoger dan 25 graden vind ik zelf ook niet prettig meer werken. Ik kan sowieso slecht tegen warmte en als ik dan moet werken heb ik het inderdaad ook zwaar. Maar daar gaat het nu niet om toch? Het was nu 19 graden en dan ben ik het wel met Jip eens dat het ietwat vreemd is om nu al te gaan verzuchten dat het zó warm is :) Maargoed, ik heb gisteren niemand horen klagen. Ik kan me er ook weinig bij voorstellen eigenlijk. Het enige wat ik me kan bedenken is dat die mensen gewoon niet op die warmte hadden gerekend en nog in winterjas/winterkleding over straat gingen. Ja, dan is het inderdaad wel even warm, haha :)

Maar is het dan zo lastig te begrijpen dat ik het dan echt al warm heb. Ik kan het prima begrijpen dat het voor anderen niet super warm was, maar iedereen is toch anders daarin. Ik heb mijn jas gewoon uit gelaten toen ik na het werk naar huis ging omdat ik weet dat ik het al te warm vind. En ik bedoel niet eens inspanning, als ik met de temperatuur van gisteren al bv een stukje ga lopen dan ga ik al transpireren, nat haar enz. Vreselijk vind ik het omdat het ook zo zichtbaar is, zweetdruppeltjes op mijn bovenlip, onder mijn ogen en dat alleen van mijn linkervoet voor mijn rechtervoet zetten maar mijn hele gezin heeft er last van dus zal wel iets erfelijks wezen. En dat terwijl ik altijd een lage temp heb. Mijn huid is ook vaak klammig. Ik kan het niet helpen maar ik baal er wel van. En omdat ik mij dan onprettig voel kan ik dus wel eens verzuchten dat ik lichtelijk baal dat het weer warmer word.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem107

Bericht 11 Apr 2015 12:10

Met 19 graden kan ik me daar heel moeilijk iets bij voorstellen inderdaad, dat klopt. Vervelend dat jij dat zo heftig hebt!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Bericht 11 Apr 2015 12:12

Jip schreef:JmD als je het zo stelt dan is het inderdaad vervelend dat je het altijd warm hebt. Ik heb het snel koud. Maar met min 10 klaag ik eigenlijk ook niet dat het koud is. Ik kleed me er goed op en vind het heerlijk buiten dan. Maar als je het warm hebt is het wat moeilijker om je er op te kleden!

Inderdaad, ik kleed me zo luchtig mogelijk maar dan heb ik het nog. Ik weet me vaak geen raad als het echt 30 graden is. Douchen helpt niet, zodra ik eruit stap loopt het zweet alweer van mijn lijf, of ik nu koud of warm douche(warm is beter zeggen ze als het warm is omdat je lichaam dan wel koeler word als het warm is, maar bij mij niet hoor) Ik heb altijd zweethanden ook bv. Ik excuseer me er altijd voor als ik iemand een hand moet geven. Wassen helpt maar 1 minuut zodra ze opwarmen zweten ze weer. Wel eens aan gedacht de boel met botox plat te laten leggen(dat schijnt te kunnen dat ze dan je zweetklieren stilleggen) maar moet volgens mij telkens weer en lijkt me ook niet gezond helemaal niet te kunnen zweten.
D. 💙14-01-2019💙
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Apr 2015 12:21

Ik vond het heerlijk! Baal er nu van dat het alweer regent :)
Volgende

Terug naar Algemeen