Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Dit is toch vaag?

<<

Anoniem108

Bericht 03 Apr 2015 22:01

Dit is toch vaag?

Weet niet of dit bij Beauty & Mode moet staan of hier... Ik heb online een vest besteld en het vest is te groot. Nu wil ik het item retour aanmelden en zie ik nu pas staan:Bijdrage retourzending: bij afgeprijsde artikelen wordt altijd € 5,- in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Toen ik het vest bestelde, was dat met 20% korting. Dan is het toch vaag dat ik naast de verzendkosten die al voor mijn rekening zijn (aangezien ik het terugstuur en niet ga ruilen voor een andere maat) en dat ik daar bovenop 5 euro moet betalen? Dit lijkt mij wettelijk gezien niet kunnen en op de site van de consumentenbond kan ik hier ook niets over vinden.

Klantenservice is gesloten, dus vandaar dat ik het hier even vraag; wellicht dat jullie dit ook eens hebben gehad. Het is trouwens een winkel met meerdere vestigingen in NL, dus niet 1 of ander klein, onbekend winkeltje.
<<

Anoniem166

Bericht 03 Apr 2015 22:09

Re: Dit is toch vaag?

Dat mag inderdaad niet. Je moet gewoon al je geld terug krijgen. Ik zou er even een mailtje aan wagen dat je niet akkoord gaat met het in te houden bedrag.

Edit: als jij de gehele bestelling terugstuurt en dus niet een deel houdt, dan moet de webshop jou ook de bezorgkosten terugbetalen voor de toezending aan jou. De kosten die jij maakt om het terug te sturen aan de webshop blijven wel voor jouw rekening.
Laatst gewijzigd door Anoniem166 op 03 Apr 2015 22:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem108

Bericht 03 Apr 2015 22:10

Hi Sanne, dank je wel. Ik zat er ook al raar naar te kijken. :) Probeer morgen even contact op te nemen met de klantenservice. :)
<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 04 Apr 2015 16:42

Hoe is het afgelopen? Dit mag inderdaad helemaal niet!
Afbeelding
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Apr 2015 17:49

Zeker le ballon?

Ik heb ze een keer een mailtje gestuurd met dat deze regel wettelijk helemaal niet is toegestaan en dat ik verwachtte het gehele bedrag inclusief de verzendkosten terug gestort te krijgen. Dat heb ik toen ook gekregen :-)
<<

Anoniem108

Bericht 04 Apr 2015 18:11

Prosecco schreef:Zeker le ballon?

Ik heb ze een keer een mailtje gestuurd met dat deze regel wettelijk helemaal niet is toegestaan en dat ik verwachtte het gehele bedrag inclusief de verzendkosten terug gestort te krijgen. Dat heb ik toen ook gekregen :-)

Ja! Haha, wauw... ze proberen het dus gewoon. Bizar. Da's makkelijk afgeprijsde artikelen terugverdienen op zo'n manier. Lang niet iedereen zal hier contact over opnemen, denk ik.

Heb gemaild en nog niets gehoord. Ben benieuwd. :)

Terug naar Algemeen