Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Het is weer waaibomendag!

<<

Reva

Yipyapper

Bericht 31 Mrt 2015 10:35

Het is weer waaibomendag!

Woeeeeiiiiiii

Knalt goed door he?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2015 10:37

Re: Het is weer waaibomendag!

Nou en of!
Weer echt een lekker-extra-overwerken-want-veel-vluchten-geannuleerd-dag!

Wat een woei!
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Mrt 2015 10:37

Ja lekker, ik werd er vannacht wakker van en toen was ik bang dat mijn nieuwe kasje om zou waaien. Na een half uur draaien ben ik eruit gegaan om te kijken.
1 van mijn katten vindt het helemaal fantastisch en gaat keihard rondjes rennen door de tuin, zo grappig.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Mrt 2015 10:51

Vind het niks. Ben de super storm van oktober paar jaar geleden nog niet vergeten toen de bomen voor mijn auto omwaaien.
Vanochtend onderweg naar mijn werk waaiden volle containers om alle afval waaide over de weg
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 31 Mrt 2015 10:59

Ik hou van storm, ik slaap er ook heel goed op.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Mrt 2015 11:25

Ik heb er wel goed op geslapen en zl ook. Maar eenmaal beneden vindt ik het niet zo leuk. Ons hele loungeset ligt verwaaid in de tuin. Grrr
<<

Anoniem181

Bericht 31 Mrt 2015 11:45

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 20:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem123

Bericht 31 Mrt 2015 11:48

Ik heb er ook goed op geslapen, ik slaap juist extra fijn als het hard waait en regent.

Maar moet straks wel een stuk rijden en dat vind ik wat minder leuk. Maar beter dit dan sneeuw.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Mrt 2015 12:36

hier ook flinke wind. Ik wilde eigenlijk gaan sporten maar ik ga echt niet fietsen met dit weer. vorige keer dat het zo hard waaide werd ik Door een windvlaag zo ineens een paar meter een kruispunt op getrokken.
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 31 Mrt 2015 12:38

Gevaarlijk Miley!!

Ik lig nog in bed, maar het klinkt heftig.
<<

Anoniem280

Bericht 31 Mrt 2015 12:40

Ik vind hier werkelijk niets aan. Beetje wind ok, maar niet zo'n harde woei. Hoort bij de herfst, niet bij voorjaar.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Mrt 2015 13:03

Ahh heerlijk! Wij zijn net in de pauze een half uurtje weesten wandelen, ik houd van wind :love:

Edit: storm, ik houd van storm :ja:
<<

Guusje

Noob

Bericht 31 Mrt 2015 13:31

Ik zag net een tuinstoel vliegen... Ik vind het allemaal prima.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Mrt 2015 13:46

Ik slaap er niet lekker op, ik slaap echt vlak onder het dak, dat vind ik meestal wel knus maar harde regen klinkt ook meteen echt heel hard en als het zo stormt heb ik de hele tijd het gevoel dat het raam eruit gaat waaien.

Net ook wel veel last gehad op de fiets, al had ik op de terugweg wel wind mee. Maar toch een beetje eng.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Mrt 2015 13:48

Op de fiets vond ik het inderdaad ook iets minder fijn Susan, ik werd telkens bijna de sloot in geworpen.

Ik heb trouwens wel slecht geslapen, heb een privé fluitconcert gehad vannacht :palm:
<<

Anoniem114

Bericht 31 Mrt 2015 13:52

Ik heb alleen, mogelijk, misschien, hier en daar een auto geraakt met m'n boodschappentas.

En m'n katten mogen niet naar buiten want ik heb een harig mormeltje rondlopen van amper 3 kilo en ik neem geen risico's :laughcry:
<<

Anoniem151

Bericht 31 Mrt 2015 13:57

Bij de buren zijn er een stuk of 10 dakpannen afgewaaid, nét niet tegen ons keukenraam. Maar de oprit ligt dus bezaaid met stukken dakpan.. De afvalcontainer van de andere buren lag al in het water. Toevallig liep er net een buurvrouw langs die 'm uit het water viste.
Gelukkig vertrok het vliegtuig van mijn man wel op tijd, is 'ie niet voor niks naar schiphol gegaan.
Wij houden maar een bankhangtvkijkdag, geen zin om met zoon naar buiten te gaan met deze wind
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Mrt 2015 14:23

Zit in een nieuwbouw studio, maar de wind fluit er aardig door heen.. Hoor mezelf bijna niet denken met die wind..
Net boodschappen wezen doen, onderweg naar de winkel (lees 5 minuten max lopen) geen last gehad, terugweg werd ik met een zware tas bijna omver gewaaid... Nee van mij mag het wel weer rustig worden...
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mrt 2015 14:50

Olé! Wij zijn het plat dak van onze bijkeuken al kwijt. :face:
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 31 Mrt 2015 14:54

Oh no Cotton!!

Ik ben m'n goede humeur kwijt.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Mrt 2015 14:57

Door de wind Reva? Ik word er juist heel melig van, heb al een paar keer achter iets aan moeten rennen vandaag :laughcry:
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 31 Mrt 2015 15:09

Koko schreef:Door de wind Reva? Ik word er juist heel melig van, heb al een paar keer achter iets aan moeten rennen vandaag :laughcry:

Whaha oh misschien moet ik even naar buiten dan! Nee ik heb gewoon een chagrijnige mood vandaag.
<<

Anoniem131

Bericht 31 Mrt 2015 15:27

Ik heb m'n cliënten maar afgebeld want ik wil niet dat ze met dit weer gaan fietsen. Ben dus lekker vroeg thuis en tik in m'n pyjama nog wat rapporten. Morgen wordt het nog erger hoorde ik. Gelukkig hoef ik donderdag pas weer het huis uit.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Mrt 2015 15:53

Aaaah er is een boompje uit mijn tuin omgewaaid, helemaal doorgeknakt :(, hij stond er al zo lang en nu is ie stuk :cry:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Mrt 2015 15:57

Ik had er vanmorgen op de weg gelukkig weinig last van. Ik reed achter de problemen aan. De bomen die op de snelweg lagen waren al opgeruimd. Eens kijken hoe het straks is.
Ik vind het wel gezellig de wind zo op de achtergrond terwijl ik in een vergadering zit. Nu even een klas die ik niet heb, dus ik kan even reageren.

Terug naar Algemeen