Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

1 april, kikker in je bil!

<<

Anoniem119

Bericht 01 Apr 2015 10:36

1 april, kikker in je bil!

En, ben jij al in het ootje genomen?

Of zelf een geniale grap bedacht?

Kom maar op met die verhalen!
<<

*foef*

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 01 Apr 2015 10:42

Re: 1 april, kikker in je bil!

Mijn zoon (6 jaar) zei vanmorgen: Mama, die trui kan echt niet. Daar zit een gat in. 1 april!! :palm: :smile:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Apr 2015 11:04

een leerling loopthjer op school rond met een pen in de vorm van een bloem en daarin zit dan water,merg irritant want ze weet niet wanneer ze moet stoppen.
Verder hier nog weinig grappen gezien.

Anoniem222

Bericht 01 Apr 2015 11:21

Mijn collega maakte echt een intense kutgrap haha! Ze zei dat ze per 1 mei een nieuwe baan had. Ik dacht echt dat ik een hartverzakking kreeg want het is mega druk en ze is heel leuk dus dat zou ik echt heel stom vinden.
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 01 Apr 2015 11:28

Whahaha harri! Ik zit me nu opeens te bedenken of wat ik net via pm en mail en whatsapp aan wat mensen heb doorgegeven geen grap is. Laat het niet zo zijn :laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Zero

Bericht 01 Apr 2015 11:52

Mijn collega is nog steeds weg (geen idee waar ze is eigenlijk...) iemand een goed idee?
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 01 Apr 2015 12:02

Ik zag net op Internet iemand die gewoon in een kastje een heel eng printje had geplakt. Volgens mij de clown van IT. Ik zou echt alles uit mn klauwen laten vallen als ik die kast of lade zou openen :palm:
<<

Anoniem301

Bericht 01 Apr 2015 13:03

Was niet op 1 april maar een paar dagen ervoor.

Ik lag met mijn man in bed en we lagen te kletsen en hij was een beetje aan het wegdommelen. Toen ging ik ineens gillen en deed alsof ik ergens heel erg van schrok. Mijn man schrok zich helemaal de tandjes en schreeuwde mee, helemaal in paniek haha. Ik heb het ook gefilmd.

Hij was heel heel erg boos op me. Nu niet meer gelukkig. Ik vind het nog steeds vet grappig, ik moest het filmpje wissen maar voor ik dat deed heb ik het snel naar mezelf gemaild. Elke keer als ik het bekijk rollen de tranen over mijn wangen van het lachen :smile:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Apr 2015 13:09

Carrie schreef:Was niet op 1 april maar een paar dagen ervoor.

Ik lag met mijn man in bed en we lagen te kletsen en hij was een beetje aan het wegdommelen. Toen ging ik ineens gillen en deed alsof ik ergens heel erg van schrok. Mijn man schrok zich helemaal de tandjes en schreeuwde mee, helemaal in paniek haha. Ik heb het ook gefilmd.

Hij was heel heel erg boos op me. Nu niet meer gelukkig. Ik vind het nog steeds vet grappig, ik moest het filmpje wissen maar voor ik dat deed heb ik het snel naar mezelf gemaild. Elke keer als ik het bekijk rollen de tranen over mijn wangen van het lachen :smile:

:smile:
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Apr 2015 13:22

En dat filmpje kan je zeker niet hier even plaatsen? :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 01 Apr 2015 13:23

Shy schreef:

En dat filmpje kan je zeker niet hier even plaatsen? :P

Ja precies, want nu geloven we het niet :angel:
<<

Anoniem301

Bericht 01 Apr 2015 13:25

Hij maakt me af! Hij weet niet eens dat ik het nog heb, dus laat ik zijn vertrouwen maar niet zo erg beschamen haha!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Apr 2015 13:28

Hahaha Carrie, jij bent slecht! :smile:
<<

Anoniem119

Bericht 01 Apr 2015 13:30

Hahahaha Oh wat slecht Carrie! Heel grappig en zielig tegelijkertijd.
<<

Anoniem193

Bericht 01 Apr 2015 13:48

Ah Carrie, wij vertellen echt niks door hoor :P
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Apr 2015 14:09

Hahahaha Carrie, geniaal!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem222

Bericht 01 Apr 2015 14:16

Haha Reva! Ik moet zeggen dat ik het ook wel even dacht! Ben benieuwd.

Carrie wat slecht hahaha! Mijn vriend doet het ook wel eens, als we net een enge film zitten te kijken ofzo. Stom ei. Ik krijg daar echt hartkloppingen van haha.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Apr 2015 14:21

Wahahaha Carrie, wat geniaal! Ik wil het ook zien, ah toe? :angel:

Ik ben nog niet in het ootje genomen en verwacht het ook niet echt.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Apr 2015 14:24

Aah carrie, ik ken hem niet eens dus ik kan ook niks doorvertellen :smile:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jilke

Kwebbel

Bericht 01 Apr 2015 14:29

We zouden vanavond uit eten gaan voor verjaardag van broer. Nu zij hij daarstraks ineens d at het niet door gaat omdat hij ineens een vergadering heeft op zijn werk vanavond. En dat het uitke van morgenavond oo niet meer door kan gaan omdat hij verplicht morgenavond moet werken ineens.

ik weet alleen nou niet of ik het moet gelovrn en gewoon eten maken thuis. Dalijk staat hij toch ineens hier voor de deur ofzo dat we gaan eten.

Kei irritant!
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 01 Apr 2015 14:30

Niemand geloven vandaag :razz:
<<

Jilke

Kwebbel

Bericht 01 Apr 2015 14:34

Nee haha hij heeft nou ook niet echt een baan waarbij direct savonds nog vergaderd moet worden. Geen kantoor functie ofzo waarbij dat vaker gebeurd.
Maar ik zie al wel gebeuren dat ik dalijk echt zonder eten zit haha.
<<

Anoniem140

Bericht 01 Apr 2015 15:36

Ik heb een kat die heel gek miauwt. En je hoeft maar tegen haar te praten of ze begint te mauwen.
Vanmorgen heb ik opgenomen dat ze zit te mauwen en gedaan alsof dat mijn hondje was die probeerde te blaffen en dat de dierenarts gezegd heeft dat hij Katteritus heeft en dat naar meerdere vrienden gestuurd via de app. Niemand trapte erin maar een vriendin wel.
Ze vond het zielig maar wel grappig klinken en toen ik haar vroeg welke dag het was zei ze ook nog heel onschuldig "Woensdag lieverd".
Blijkt dat ze bij haar ouders zat, het daar ook heeft laten horen en dat haar moeder nog zei dat Katteritus helemaal niet bestaat. Ik heb echt heel hard gelachen :smile:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Apr 2015 15:49

Ik heb op de wc op het werk een beker op zijn kop neergezet en daar een briefje opgelegd met 'Dikke spin gevangen! Pas op!' en onder de beker ligt een uitgeprinte spin.

Mijn vriend heb ik gevraagd of hij uit zijn werk nog even gepofte eieren kan halen bij AH voor een nieuw gerecht dat ik wil maken. Hij stuurt nu alleen aan op ander eten, dus ik weet niet helemaal of hij nu wel of geen gepofte eieren gaat halen...

Voor de zwangeren onder ons: als je last hebt van stuwing dan kun je je partner vragen of hij/zij bij de drogist even 'melkstoppertjes' kan halen ;-)

En op het werk wordt er vanmiddag vergaderd over de speciale mannenplek. Die willen dan wel een pooltafel enzo. Om 17u begint het. Ik ga er natuurlijk niet heen ;-)

Oh en iedereen, die ik uit de wachtkamer haal, trapt er in als ik zeg: 'Pas op dat je niet struikelt, want je veter zit los!' Zelfs bij klittenband schoenen. Flauw!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem140

Bericht 01 Apr 2015 15:52

Haha Jip, ik wordt echt ontzettend melig van die flauwe grapjes allemaal.
Heb er meerdere bedacht maar die waren allemaal niet zo geslaagd als mijn hond met Katteritus helaas haha ;)
Volgende

Terug naar Algemeen