Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

<<

Anoniem 53

Bericht 04 Jan 2014 14:00

Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Ik speel een beetje vals, mijne is van gister, maar vooruit.

Ik werk bij de M. Was gister aan het werk in de drive, komt er een auto, dus ik; 'Goedenavond, welkom bij M, mag ik uw bestelling alstublieft?' Hij; 'Hoi, goedenavond, met *naam*' Meestal geven mensen hun bestelling (zoals het hoort in de drive haha), dus stond hier wel even van te kijken. Moest ook lachen, maar heb het in kunnen houden tot de beste man weg was.
<<

Anoniem14

Bericht 04 Jan 2014 14:25

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Haha, dat is grappig. Ik geef bijles aan leerlingen met Nederlands als tweede taal en dan komt er wel eens een mailtje met 'Hallo, met 'naam', blablabla'.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 18:25

Bericht 04 Jan 2014 14:27

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Haha, dat is wel apart inderdaad!

Grappigste van vandaag voor mij was: mijn man heeft afgelopen week voor het eerst sinds tijden een keer gestreken, normaal loopt hij dan te mopperen maar afgelopen week niet. Ik wilde net de strijkplank pakken, waarop een handdoek hing (begreep al niet waarom). Zie ik een enorme afdruk van het strijkijzer erop staan, heeft die flapdrol er een brandplek in gemaakt. Heb zo moeten lachen, dat hij dit zo stilletjes heeft proberen op te lossen. Toen ik ernaar vroeg: oh ja, ik was vergeten dat ik ging strijken toen ik de bout had aangezet..
2014 2016 2019
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 04 Jan 2014 14:28

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Gympie schreef:Haha, dat is grappig. Ik geef bijles aan leerlingen met Nederlands als tweede taal en dan komt er wel eens een mailtje met 'Hallo, met 'naam', blablabla'.


Hahahah! Ik moest hier te hard en lang om lachen.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 04 Jan 2014 14:32

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Dat ik net in mijn string door mijn kamer liep en ik ineens oog in oog stond met de glazenwasser :laughcry:
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Jan 2014 15:38

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Gympie, die is ook leuk haha.

Kowalski, oeps!

Mikado, haha daar kan je inderdaad niet boos om worden.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 04 Jan 2014 17:59

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Die van mij is niet supergrappig, maar toch moest ik wel lachen. Ik speel Wordfeud met mijn tante en zij is echt best wel netjes en heel beschaafd en toen legde ze ineens het woord "neukte".
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 04 Jan 2014 18:02

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

:D


Hier moest ik net lachen om mijn vriend. Hij probeerde een spelletje uit op de wii. Hem lukt het niet zo. Ik zei zal ik eens proberen (ook nog nooit gedaan) en hop ik kan het. Hij vond het niet leuk dat ik beter was dan hij hahaha.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 04 Jan 2014 18:13

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Sushi schreef:Die van mij is niet supergrappig, maar toch moest ik wel lachen. Ik speel Wordfeud met mijn tante en zij is echt best wel netjes en heel beschaafd en toen legde ze ineens het woord "neukte".



Hahahaha. Dat deed mijn moeder ook. Die legde 'hoer' en vervolgens kreeg ik via whatsapp 'het is niet persoonlijk, maar waren veel punten' :laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem9

Bericht 04 Jan 2014 18:18

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Ik was samen met mijn vriend een shake aan het maken met de blender. Als je de blender openmaakte tijdens het blenderen hoorde een geluid alsof er een monster was. Dus elke keer ging ik dat na doen.

Ach, je had er bij moeten zijn. Wij lagen in ieder geval dubbel. :nerd:
<<

Anoniem129

Bericht 04 Jan 2014 18:33

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Mijn zusje die elke keer een liedje aan het zingen was. Ik zeg tegen haar welk nummer is dit want ik ken het niet. Zegt ze dat is de grap, ik ook niet is zelf verzonnen haha!
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 22:19

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Ik heb eens een keer niets stoms gedaan vandaag :D Daar ben ik heel trots op!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Jan 2014 00:56

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Reva schreef:
Sushi schreef:Die van mij is niet supergrappig, maar toch moest ik wel lachen. Ik speel Wordfeud met mijn tante en zij is echt best wel netjes en heel beschaafd en toen legde ze ineens het woord "neukte".



Hahahaha. Dat deed mijn moeder ook. Die legde 'hoer' en vervolgens kreeg ik via whatsapp 'het is niet persoonlijk, maar waren veel punten' :laughcry:

:D
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Jan 2014 00:58

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Forti schreef:Ik was samen met mijn vriend een shake aan het maken met de blender. Als je de blender openmaakte tijdens het blenderen hoorde een geluid alsof er een monster was. Dus elke keer ging ik dat na doen.

Ach, je had er bij moeten zijn. Wij lagen in ieder geval dubbel. :nerd:

Mijn inbeeldingsvermogen is heel groot, dus ik vind dit grappig haha.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 05 Jan 2014 08:31

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Kowalski: Haha oeps!

Reva: Vooral dat berichtje erbij :P

Hier niets heel grappig. Ik postte in een FBgroep in een status of er ook kinderen zijn zonder fopspeen oid: "De jongste hoer. Ze neemt haar duif."
AfbeeldingAfbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 05 Jan 2014 09:22

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Oeps Slakje!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jan 2014 09:31

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Ik denk dat ik gisteren toch wel het meeste gelachen heb om mijn neefjes. Op een gegeven moment een beetje moe en de uitspraken die ze dan doen geweldig. De oudste zit nu in groep 2 en toen we naar de supermarkt liepen riep hij we gaan naar de klok in plaats van naar de Coop. Niemand van ons had de naam gezegd en vervolgens allemaal boos doen omdat hij zegt geen letters te kennen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

anoniem213

Bericht 05 Jan 2014 10:11

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Gympie schreef:Haha, dat is grappig. Ik geef bijles aan leerlingen met Nederlands als tweede taal en dan komt er wel eens een mailtje met 'Hallo, met 'naam', blablabla'.

Wat leuk dat je dat doet!

En wat een hilarisch verhaal :D.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 05 Jan 2014 10:27

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Ik had vanmorgen koffie gemaakt, vriend lag nog in bed.
Wilde 2 kopjes mee naar boven nemen en miste de eerste trede van de trap.
Zat zo, splash, alle koffie tegen de muur....

Gelukkig kon mijn vader er wel om lachen!
<<

ChiQ

Bericht 05 Jan 2014 12:24

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Julian geeft bij hoge uitzondering met heel veel moeite een kusje aan zijn vader of mij. Nu vierden we gisteren zijn eerste verjaardag en kwam mijn vriendin kwam met haar dochter van 1,5.. Julian kruipt naar haar toe, trekt zich aan haar op, omhelst haar (heel hardhandig..)en geeft haar de hele tijd kusjes. Ik kwam niet meer bij! :lol:
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 05 Jan 2014 13:12

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Wat lief chiq!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Jan 2014 17:51

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

Ik heb onwijs gelachen met twee vriendinnen over onze sekslevens. :thumbup:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Jan 2014 20:09

Re: Het grappigste wat je vandaag hebt meegemaakt

ChiQ schreef:Julian geeft bij hoge uitzondering met heel veel moeite een kusje aan zijn vader of mij. Nu vierden we gisteren zijn eerste verjaardag en kwam mijn vriendin kwam met haar dochter van 1,5.. Julian kruipt naar haar toe, trekt zich aan haar op, omhelst haar (heel hardhandig..)en geeft haar de hele tijd kusjes. Ik kwam niet meer bij! :lol:

:heart:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers