Zonsverduistering!
De laatste was in 1999, wij waren toen op vakantie en zaten met z'n alle op het strand te kijken door een eclipsbrilletje.
Wie gaat nu ook kijken?
Ik wil wel, maar door de dikke mist zie ik niet eens waar de zon nu zou moeten zijn! De lasbril ligt al klaar ( eclipsbrillen) waren overal uitverkocht), nu maar wachten of de zon nog door de mist heen gaat komen.







Moooooi!!! 