Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doorgeef-vraag #3

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10495

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Aug 2014 12:32

Doorgeef-vraag #3

De vorige vraag was: Wat vond jij geen leuke vakantie? En waarom niet?

De vakantie met m'n toenmalige vriend/ex nadat hij net opgebiecht had dat hij vreemd was geweest.

Wat is jouw motto?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8656

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 19 Aug 2014 19:39

Re: Doorgeef-vraag #3

If you don't try you never know!

Verlang je terug naar het lekkere weer of verlang je al naar de herfst/winter?
30-04-2017
<<

Anoniem253

Bericht 19 Aug 2014 19:44

Re: Doorgeef-vraag #3

Ik wil nog wek even zomer.

Wat ga jij nog eten vanavond?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9882

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Aug 2014 20:56

Re: Doorgeef-vraag #3

Ik zag een zak Heartbreakers geopend in de la liggen, ik ben bang dat die er zo nog aan gaan voordat ik mijn bed in kruip.

Wat wordt jouw eerst volgende feestje?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem 69

Bericht 19 Aug 2014 20:59

Re: Doorgeef-vraag #3

De verjaardag van m'n vriend aanstaande zaterdag.

Wat ben je nu aan het doen?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9882

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Aug 2014 21:01

Re: Doorgeef-vraag #3

Eigenlijk moet ik met m'n huiswerk bezig, maar ik heb geen zin meer. Dus ben ik maar even op 't forum aan het neuzen.

Welke agenda heb jij?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4228

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Aug 2014 23:48

Re: Doorgeef-vraag #3

Een simpele Hema agenda

Hoeveel vakantiedagen heb je nog voor dit jaar?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12261

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Aug 2014 08:17

Re: Doorgeef-vraag #3

De herfstvakantie en de kerstvakanatie. Verder beginnen de scholen hier pas maandag.

Welke TV zender heb jij het vaakste opstaan?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8656

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Aug 2014 08:51

Re: Doorgeef-vraag #3

Net5

Beter een goede buur dan een verre vriend?
30-04-2017
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10495

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Aug 2014 09:18

Re: Doorgeef-vraag #3

Nee, liever mijn beste verre vriendjes, al heb ik ook veel goede buren.


Heb jij weleens iets gestolen (incl. toen je kind was)?
<<

Anoniem 69

Bericht 20 Aug 2014 10:57

Re: Doorgeef-vraag #3

Ik pikte wel eens een snoepje uit de snoeptrommel.

Heb je wel eens iemand bedrogen? Zo ja, waarom?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9882

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Aug 2014 18:38

Re: Doorgeef-vraag #3

Nee, nog nooit.

Waarom heb jij als laatst gehuild?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem321

Bericht 20 Aug 2014 19:57

Re: Doorgeef-vraag #3

Om 'het leven'. Haha, klinkt vaag, maar ik zat zaterdag even in een dip en heb even goed gehuild. Dat lucht op!

Wie is jouw favoriete karakter in Susan haar verhaal?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4228

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 21 Aug 2014 00:17

Re: Doorgeef-vraag #3

Evelien

Hoe vaak sport je per week?
<<

Anoniem321

Bericht 22 Aug 2014 10:10

Re: Doorgeef-vraag #3

Ik sport 3 of 4 x per week.

Wat vind jij lekker op brood?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8656

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 22 Aug 2014 10:32

Re: Doorgeef-vraag #3

Zo veel!! Maar roomkaas met coburger, feta en pijnboompitjes is wel 1 van de favorieten.

Van wat voor muziek hou je?
30-04-2017
<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 08:02

Bericht 22 Aug 2014 10:57

Re: Doorgeef-vraag #3

Melodieuze techno.

Waar kijk je naar uit?
<<

Anoniem253

Bericht 22 Aug 2014 14:11

Re: Doorgeef-vraag #3

Onze nieuwe vloer (volgende week).

Regent het bij jou?
<<

Anoniem321

Bericht 22 Aug 2014 14:50

Re: Doorgeef-vraag #3

Momenteel net even niet volgens mij, maar het kan ieder moment weer beginnen.

:thumbdown:

Heb jij het nu koud?
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Aug 2014 15:35

Re: Doorgeef-vraag #3

Ik lig in bed maar heb wel koude voeten nog!

Wat zijn jouw plannen voor vanavond?
<<

Anoniem321

Bericht 22 Aug 2014 15:41

Re: Doorgeef-vraag #3

Lekker niks doen, bankhangen, tv kijken en chips eten.

Wat is je favoriete drankje?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4228

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 22 Aug 2014 15:56

Re: Doorgeef-vraag #3

Ranja of een wijntje

Hoe vaak per maand ga je buiten de deur eten?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7718

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 22 Aug 2014 16:08

Re: Doorgeef-vraag #3

Ongeveer 12 keer. En lunch dagelijks. Wat was vroeger de straf die jouw ouders je gaven als je stout was geweest? (vraag kwam vandaag voor bij mij op school en ik was zo verbaasd over de verschillende antwoorden). Als je trouwens nare jeugd heb gehad, dan niet, ik bedoel hem niet zwaar :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4228

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 22 Aug 2014 16:10

Re: Doorgeef-vraag #3

Op de trap zitten (met het eten) of anders op mijn kamer zitten.

Wat vind je het vervelendste huishoudelijk klusje? (Ik strijken, daarom hang ik nog steeds hier rond..)
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 22 Aug 2014 22:51

Re: Doorgeef-vraag #3

Afwassen

Wat is het eerste waar je aan denkt bij de maand 'september' ?
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers