Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijdag de 13de

<<

Anoniem216

Bericht 13 Mrt 2015 11:46

Vrijdag de 13de

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem107

Bericht 13 Mrt 2015 11:53

Re: Vrijdag de 13de

Ik hoop dat ik mijn vrijdag de 13e gisteravond al gehad heb, en dat vandaag zo zonnig blijft als het weer er buiten uit ziet :)

Sterkte met je knie!
<<

Anoniem149

Bericht 13 Mrt 2015 12:09

Re: Vrijdag de 13de

Balen van je knie Dimmel! Lijkt me pijnlijk. Heb je dat vaker?

Maple, ik hoop ook voor je dat jij je portie al hebt gehad.

Hier ook nog geen gekke verhalen, maar lig dan ook nog in bed..
<<

Anoniem216

Bericht 13 Mrt 2015 12:18

Re: Vrijdag de 13de

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem260

Bericht 13 Mrt 2015 13:10

Re: Vrijdag de 13de

Ik doe niet aan vrijdag de 13e :smile:
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mrt 2015 13:14

Re: Vrijdag de 13de

Ik hoop juist op een goede dag vandaag, want ik ga m'n proefkapsel doen en ga lekker uiteten met mijn zus. Komt vast goed dus!
<<

Anoniem216

Bericht 13 Mrt 2015 13:23

Re: Vrijdag de 13de

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3633

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 13 Mrt 2015 13:46

Re: Vrijdag de 13de

Balen Dimmel! Ik heb inmiddels vier jaar geleden ook mijn knieschijf uit de kom gehad en sindsdien is het een zwakke plek helaas. Ik heb nu sinds december steunzolen en ik heb veel minder snel pijn aan mijn knie nu. Sterkte ermee!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4016

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 13 Mrt 2015 13:54

Re: Vrijdag de 13de

Hier begon de dag ook goed... Vanmorgen moest ik naar het ziekenhuis voor controle, maar de auto wilde niet lopen! Hij startte wel, maar deed verder niets. Gelukkig konden we met de auto van de buren naar het ziekenhuis. Onze auto is inmiddels afgesleept door de wegenwacht, maar het lijkt allemaal goed afgelopen. Er zit verkeerde brandstof in en dit is niet onze schuld(er zat verkeerde brandstof in de pomp). Met een beetje geluk wordt hij vandaag of dit weekend nog leeg gepompt en schoongemaakt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17746

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Mrt 2015 14:09

Re: Vrijdag de 13de

Wat vervelend Olivia!

Ik heb een prima dag tot nu toe.
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem216

Bericht 13 Mrt 2015 14:10

Re: Vrijdag de 13de

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem122

Bericht 13 Mrt 2015 14:25

Re: Vrijdag de 13de

Balen Dimmel!

Ik kon vanmorgen langs de kaakchirurg, afgelopen dinsdag is er een verstandskies onder getrokken, en ik dacht dat het allemaal wel prima ging.. Alleen gister ging het steeds meer pijn doen en werd mijn wang steeds dikker en vannacht heb ik amper geslapen van de pijn want de pijnstillers deden niks en was mijn wang nog veel dikker, ook richting mijn oog en keel. Vanmorgen gebeld met het ziekenhuis, mocht ik langskomen en toen bleek er een enorme ontsteking te zitten die ze gelijk hebben open gesneden :(
Moet nu 5 dagen aan de antibiotica en maandag op controle komen.. Hopelijk trekt het snel weg want het doet zo'n pijn :( En moet maandag ook beginnen met werken bij mijn nieuwe baan. Komt lekker uit allemaal..
<<

Anoniem321

Bericht 13 Mrt 2015 14:29

Re: Vrijdag de 13de

Dat is balen Olivia, sta je dan met je auto...
Mai pen rai, hopelijk ben je gauw van de pijn af. Sterkte!

Hier bij mij gaat alles tot nu toe van een leien dakje *afkloppen!*
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 13 Mrt 2015 14:48

Re: Vrijdag de 13de

Balen Olivia, gelukkig valt het mee.
Sterkte mai pen rai, pijn in de mond is verschrikkelijk. Beterschap!
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Anoniem216

Bericht 13 Mrt 2015 17:43

Re: Vrijdag de 13de

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem280

Bericht 14 Mrt 2015 10:07

Re: Vrijdag de 13de

Gister geen gekke dingen meegemaakt.
Kan eigenlijk ook niet bij ons. Zitten met een ontzettend zwarte kat in huis en dat beest is zo lief! Daar krijg je geen ongelukken mee.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12643

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 14 Mrt 2015 18:08

Re: Vrijdag de 13de

Ik heb een botsinkje gehad met de auto :-( Gelukkig alleen maar lakschade, mAr wel de gedoe met invullen van formulieren enzo!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem216

Bericht 15 Mrt 2015 09:08

Re: Vrijdag de 13de

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12643

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 15 Mrt 2015 12:02

Re: Vrijdag de 13de

Dat vind ik ook nog niet eens zo'n ramp...wel het hele gedoe wat er bij komt kijken om het te laten herstellen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem185

Bericht 15 Mrt 2015 13:21

Re: Vrijdag de 13de

Vrijdag de 13e in februari hoorde ik dat ik toch aangenomen was voor de baan die ik heel graag wilde.
Vrijdag de 13e in maart was ik aan het werk en heb ik de eerste fijne werkdag gehad waarbij ik me een beetje nuttig voelde en het idee had dat het tóch misschien wel ging lukken ondanks dat het heel moeilijk en zwaar is allemaal.

Voor mij zijn beide vrijdagen dus goede dagen geweest. Eigenlijk heb ik meestal goede dagen op vrijdag de 13e.
<<

Anoniem216

Bericht 15 Mrt 2015 22:08

Re: Vrijdag de 13de

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem185

Bericht 15 Mrt 2015 22:15

Re: Vrijdag de 13de

Dankjewel Dimmel!
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1309

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 15 Mrt 2015 22:19

Re: Vrijdag de 13de

Wij zijn de 12e getrouwd en vanaf de 13e hebben we in een hotel gezeten. Vandaag weer thuisgekomen. Prima dag gehad.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 15 Mrt 2015 22:28

Re: Vrijdag de 13de

Boerenkool schreef:Wij zijn de 12e getrouwd en vanaf de 13e hebben we in een hotel gezeten. Vandaag weer thuisgekomen. Prima dag gehad.


Gefeliciteerd! Was het een mooie dag?
<<

Anoniem216

Bericht 15 Mrt 2015 22:44

Re: Vrijdag de 13de

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers