

En moet maandag ook beginnen met werken bij mijn nieuwe baan. Komt lekker uit allemaal..Boerenkool schreef:Wij zijn de 12e getrouwd en vanaf de 13e hebben we in een hotel gezeten. Vandaag weer thuisgekomen. Prima dag gehad.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers