Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Klaagtopic

<<

Anoniem81

Bericht 01 Dec 2014 13:55

Klaagtopic

Ik heb zo'n hekel aan kou en donker, niet vooruit te branden, plof iedere keer maar weer op de bank.
Wasmachine en droger staan bijv op zolder, en hebben alleen in woonkamer verwarming, ik vind het gewoon zo koud om dan boven bezig te zijn.
Naar buiten vind ik ook een drama, eer dat we allemaal warm aangekleed zijn...

Dus ik mopper vandaag ff flink op de kou. Wie volgt?
Laatst gewijzigd door Anoniem81 op 01 Dec 2014 14:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem149

Bericht 01 Dec 2014 13:57

Re: Het weer - Klaagtopic

Oh ik mopper niet mee, ik vind het heerlijk! Alleen 's nachts niet, als mijn voeten niet warm willen worden in bed.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Dec 2014 14:06

Re: Klaagtopic

Hier is het extra koud in huis, de ketel moet bijgevuld, dus de verwarming doet het niet. Werd wakker met stijve vingers. Laat maar snel de lente komen, want dit is niets....
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Dec 2014 14:06

Ik vind het ook wel lekker nu! Maar ik hoef dan ook alleen mezelf aan te kleden :ja:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Dec 2014 15:50

Ik klaag omdat ik gek word van de drukte met parkeren hier in de straat. Jemig alsof het gratis is hier in het dorp. Sinds vorige week 2 winkels erbij (jumbo /action) en is hier een chaos. Dat we als bewoners niet eens in de straat kunnen parkeren, ze staan zelfs op het gras voor mijn huis.

Ligt ook deels aan de gemeente. Die juist nu het grote parkeerplaats gaat renoveren zodat de helft van de parkeerplekken weg is.

En ik vind het ook koud brrr
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Dec 2014 15:57

Wat een drama school zit ik toch op. Hele dag al op school en nog geen fluit gedaan..
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem313

Bericht 01 Dec 2014 16:05

Mijn wasmachine is kapot :thumbdown:
<<

Anoniem331

Bericht 01 Dec 2014 16:05

Ik vind het verschrikkelijk koud!! En moet nog van alles, dus kan ook niet lekker in huis blijven zitten.
<<

Anoniem149

Bericht 01 Dec 2014 18:23

Rizzoli schreef:Wat een drama school zit ik toch op. Hele dag al op school en nog geen fluit gedaan..

Dat is echt op alle scholen zo volgens mij. Ik heb op verschillende scholen gezeten en heb het nooit anders meegemaakt.
<<

Anoniem173

Bericht 01 Dec 2014 18:58

Vanochtend een half uur vertraging dus te laat op mijn werk. Ik ben ongesteld en hen koppijn.
Daarom pizza vanavond!!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Dec 2014 19:53

Ik ben al sinds vorige week woensdag ziek, en het wordt ook niet echt beter. Voel me schuldig naar mijn werk, ik heb immers geen koorts of iets anders dat duidelijk aanwijsbaar is maar ik voel me nog steeds alsof ik ben overreden door drie vrachtwagens. Kan nauwelijks een paar stappen zetten, heb vandaag gestofzuigd en gedweild in huis en vervolgens weer 3 uur geslapen.

Dus ik weet niet of ik nu gewoon moe word van het niks doen, of echt iets heb. Ik ben nogal van het 'stel je niet aan en gewoon gaan werken' maar de gedachte daaraan trek ik al nauwelijks.
<<

ChiQ

Bericht 01 Dec 2014 19:56

Ik zou even de huisarts bellen, Caro. Ik ben panisch voor exteme moeheid zonder echt ziektebeeld.
<<

Anoniem152

Bericht 01 Dec 2014 19:58

Inderdaad even je huisarts bellen, Caro.
Ik heb dezelfde klachten en ga morgen naar de huisarts.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Dec 2014 20:00

Lief van je Chiq :-). Dat zei mijn moeder ook al, maar dan denk ik 'die man ziet me aankomen met mijn vermoeidheid' haha. Er zijn zoveel ergere dingen in de wereld en dan moet ik daar zitten met 'ja maar ik ben een beetje moe meneer de huisarts'. Maar misschien moet ik daar maar eens overheen komen!
<<

Anoniem92

Bericht 01 Dec 2014 21:47

Ik klaag dat ik helemaal klaar ben met mijn zwangerschap.
Ik vind mezelf smerig, mijn haar blijft vet, huid is vet, ik moet 18x per nacht uit bed om kleine beetjes te plassen en laten we het niet kunnen bukken en de pijn in mijn onderkant niet vergeten. Wat een ellende. Geef mij die mooie baby maar!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Dec 2014 21:50

Parel schreef:Ik klaag dat ik helemaal klaar ben met mijn zwangerschap.
Ik vind mezelf smerig, mijn haar blijft vet, huid is vet, ik moet 18x per nacht uit bed om kleine beetjes te plassen en laten we het niet kunnen bukken en de pijn in mijn onderkant niet vergeten. Wat een ellende. Geef mij die mooie baby maar!

Ah ik hoop zó voor je dat je al met een week of 38 bevalt!
L. 22-01-2012
M.16-05-2014
F. 28-09-2023
<<

Anoniem92

Bericht 01 Dec 2014 21:52

Ah, lief van je! Ik vind dat een mooie kerstgedachte!
Ben echt wel heel blij met de baby hoor!
<<

Anoniem205

Bericht 01 Dec 2014 22:19

Caro, mijn vriend was ook extreem moe... Hij sliep 12-15 uur per nacht en kwam zijn nest nog niet uit zonder moe te zijn. Na 2 maanden heb ik 'm naar de huisarts gestuurd. Daar hebben ze zijn bloed getest op alles wat met vermoeidheid te maken kon hebben. Uiteindelijk bleek dat hij diabetes type 1 heeft.
Wat ik ermee wil zeggen: boeiend dat de ha eventueel denkt 'daar komt er weer een'! Jij bent degene die er hinder van ondervindt in het dagelijkse leven en dat er iets niet klopt! Niet de ha! Beterschap!!
<<

Anoniem91

Bericht 01 Dec 2014 23:26

Ik wil even klagen dat ik het liefst alles weer wil doen, maar helaas mag en kan dat niet. Het is zo niet mijn ding om niks te mogen en te kunnen. Nu heb ik gister eigenlijk teveel gedaan en dat krijg ik vandaag voor mijn rekening. Heb me vandaag gewoon lekker op Bibi gestort dus dat is al wel een goede afleiding voordat ik echt tegen de muren opvlieg aangezien ik niet mag autorijden en fietsen.
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Dec 2014 00:14

Ik wil dat sinterklaas weer gauw terug gaat naar Spanje!
Vooral mijn oudste dochter is helemaal van de wap.
Dan kunnen we eindelijk de kerstboom neerzetten!
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 02 Dec 2014 01:03

Mag ik ook even mee klagen? Ik voel me niet lekker, niet lichamelijk maar ook niet lekker in m'n vel. Op dit moment ben ik boos op de hele wereld en baal ik overal van. Ik voel me soms best eenzaam!

Maar, om het geheel wat te relativeren. Ik heb een lieve trouwe hond waar ik heel veelvan hou, en een fijne relatie :)
(Of mag ik hier echt alleen klagen..?) :nerd:
<<

Anoniem85

Bericht 02 Dec 2014 01:13

Ik klaag dat ik niet kan slapen, alweer niet, om gek van te worden!
<<

Anoniem91

Bericht 02 Dec 2014 01:42

Ik ken het probleem... Ik heb van de huisarts wel slaapmedicatie gekregen, maar wilde vandaag proberen om het zonder te doen.... Maar uhh niet dus...
<<

Anoniem181

Bericht 02 Dec 2014 01:53

Hier nog een die niet kan slapen! Ik lig al twee uur in bed maar kan m'n draai niet vinden.
<<

Anoniem91

Bericht 02 Dec 2014 01:55

Ik ga er dan ook maar gewoon uit. Het kloterige is ook dat ik niet lekker op mijn zij kan en mag liggen.
Volgende

Terug naar Algemeen