Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Volgens mij is m'n computer gehackt.

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6554

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Mrt 2015 11:27

Volgens mij is m'n computer gehackt.

Er staat op m'n begin scherm dat ik moet gaan betalen. Maar dat doen we natuurlijk niet. Wat moet ik doen?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem193

Bericht 06 Mrt 2015 11:31

Re: Volgens mij is m'n computer gehackt.

Heb ik ook gehad. Heel vervelend. Ik heb adwcleaner gebruikt, die heeft alles weg gekregen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10447

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Mrt 2015 11:32

Re: Volgens mij is m'n computer gehackt.

In veilige modus opstarten. Systeemherstel doen, terugzetten naar bv week geleden. Daarna goede virusscanner erop.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem114

Bericht 06 Mrt 2015 11:51

Re: Volgens mij is m'n computer gehackt.

Oh da's idd een virus. Ik heb 't ook eens gehad en heb toen de computer uitgezet door op de knop te drukken en op 't moment dat in beeld kwam dat-ie dingen afsloot, heb ik annuleren geklikt. Toen zat ik 'achter' het virus en kon ik systeemherstel doen. Daarna goede virusscanner op idd.

Oh en ik deed 't zo, omdat het me in de veilige modus niet lukt :smile:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6554

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Mrt 2015 11:58

Re: Volgens mij is m'n computer gehackt.

Computer is nu aan het scannen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 06 Mrt 2015 12:03

Re: Volgens mij is m'n computer gehackt.

Idd niet betalen!
Is een combi van virus met hackers.

Even de pc goed opschonen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6554

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Mrt 2015 13:18

Re: Volgens mij is m'n computer gehackt.

Ik kom niet in de veilige modus en systeemherstel lukt ook al niet. Hardnekkig dit hoor.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem154

Bericht 06 Mrt 2015 13:34

Re: Volgens mij is m'n computer gehackt.

Zal mijn man straks even vragen, hebben dit ook al eens gehad
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6554

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Mrt 2015 14:33

Re: Volgens mij is m'n computer gehackt.

Gelukt. Wat een klote werk zeg.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 09 Mrt 2015 01:18

Re: Volgens mij is m'n computer gehackt.

Ik zou ook schrikken en totaal niet weten wat ik moest doen.
Gelukkig is het gelukt!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers