Klaagtopic
Wasmachine en droger staan bijv op zolder, en hebben alleen in woonkamer verwarming, ik vind het gewoon zo koud om dan boven bezig te zijn.
Naar buiten vind ik ook een drama, eer dat we allemaal warm aangekleed zijn...
Dus ik mopper vandaag ff flink op de kou. Wie volgt?







