Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De Yes Awards 2014!

<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2014 19:57

De Yes Awards 2014!

Bijna het einde van het jaar, het is weer tijd voor de Yes Awards! Vorig jaar heb ik ze ook gedaan en ik meen me te herinneren dat ik toen heb beloofd om het dit jaar ook te doen. Bij deze! Stemmen mag tot 31 december 23.59u, op nieuwjaarsdag maak ik de winners bekend :)

In de categorie topics zijn er de volgende awards te verdienen:

Het leukste topic:
De grootste rel:
Het liefste topic:
Het saaiste topic:
Het indrukwekkendste topic:

In de categorie forummers:

De leukste forummer:
De mooiste forummer:
De grappigste forummer:
De meest actieve forummer:
De liefste forummer:
De meest behulpzame forummer:
De leukste nieuwkomer:
De meest veranderde forummer:
De forummer die de leukste topics verzint:
De forummer die de meeste relletjes start:

In de categorie moderators:

De beste moderator in het algemeen:
De beste nieuwe moderator:
De snelste moderator:
De grappigste moderator:

Wie nomineren jullie voor deze awards?
<<

Anoniem156

Bericht 11 Dec 2014 20:41

Re: De Yes Awards 2014!

Ik weet bijna nooit iets in te vullen, maar I'll give it a shot!

Het leukste topic:
De grootste rel:
Het liefste topic:
Het saaiste topic:
Het indrukwekkendste topic: Van Chava, over haar nicht en haar vriend

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Kanniekiezen. Zora, Charles, Harri, Marni, Joan, Carrie, Caro, Jules, Lavendel, Toet, Feline, Lady, en ik vergeet er echt nog heel veel.
De mooiste forummer: Sugarfall
De grappigste forummer: Charles
De meest actieve forummer: Cotton
De liefste forummer: Zora
De meest behulpzame forummer: Harri
De leukste nieuwkomer: Lara
De meest veranderde forummer: Geen idee!
De forummer die de leukste topics verzint: Marni
De forummer die de meeste relletjes start: Nougat

In de categorie moderators:

De beste moderator in het algemeen:
De beste nieuwe moderator:
De snelste moderator:
De grappigste moderator:
Shame on me, maar ik let er eigenlijk nooit op welke moderator wat zegt. Ik vind ze allemaal lief.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Dec 2014 20:53

Re: De Yes Awards 2014!

Ohnee nu al een nominatie!:P
<<

Anoniem73

Bericht 11 Dec 2014 21:27

Re: De Yes Awards 2014!

Het relletjes topic is elk jaar hetzelfde :kersthaha: onee we hadden er een relschopper bij!
<<

Anoniem205

Bericht 11 Dec 2014 22:57

Re: De Yes Awards 2014!

In de categorie topics zijn er de volgende awards te verdienen:

Het leukste topic:
De grootste rel: ik krijg weinig rellen mee, maar vind het topic waarin RioolSpook vroeg haar account te verwijderen toch wel vervelend voor de dames die meededen aan het lootjes trekken. RioolSpook heeft niet echt netjes gehandeld...

Het liefste topic: Het 'moeilijk zwanger worden topic' waar regelmatig meiden langskomen om de dames die daar ongewild meeschrijven een hart onder de riem te steken. Er is zoveel begrip, liefde en medeleven in dat topic, ondanks het vele verdriet dat er vaak heerst.

Het saaiste topic: Het topic van CBL over of asielen wel of niet vol zitten..

Het indrukwekkendste topic: De vrijwilligersrubriek over Stichting Earlybirds

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Charles
De mooiste forummer: Marni
De grappigste forummer: Parel
De meest actieve forummer: Dundas
De liefste forummer: MzCharlotte
De meest behulpzame forummer: Pompoen
De leukste nieuwkomer:
De meest veranderde forummer: Cotton
De forummer die de leukste topics verzint:
De forummer die de meeste relletjes start: Nougat

In de categorie moderators:
Ik nomineer geen mod in t algemeen! Ze zijn allemaal toppers!

De beste moderator in het algemeen:
De beste nieuwe moderator:
De snelste moderator:
De grappigste moderator:

Wie nomineren jullie voor deze awards?[/quote]
<<

Zero

Bericht 11 Dec 2014 23:43

Re: De Yes Awards 2014!

In de categorie topics zijn er de volgende awards te verdienen:

Het leukste topic: Fotografie topic
De grootste rel: Mama's van 2014? Weet ik veel, dat hou ik niet bij hoor.
Het liefste topic: Ehm...
Het saaiste topic:Dingen over ....dingen..
Het indrukwekkendste topic: ... jezus let ik niet op of zo?

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Oreo
De mooiste forummer: Harrison
De grappigste forummer: Bazzie
De meest actieve forummer: Marin
De liefste forummer:Snoes
De meest behulpzame forummer: Oh damn hoe heet ze nou... theebeesje... theeding... of iets met paars...ehm...
De leukste nieuwkomer: Hebben we nieuwkomers...?
De meest veranderde forummer: Ehm...
De forummer die de leukste topics verzint: CBL
De forummer die de meeste relletjes start:CBL

In de categorie moderators:

De beste moderator in het algemeen:
De beste nieuwe moderator:
De snelste moderator:
De grappigste moderator:

....ehm, als ik eerlijk ben vallen de moderators me nooit zo op... (dat is misschien ook wel deels jullie taak, onopgemerkt het forum in controle houden) En zo niet, hier is afro smiley om het goed te maken? :afro:
<<

Anoniem205

Bericht 12 Dec 2014 00:17

Re: De Yes Awards 2014!

Echt Zeroot, jij leeft teveel in die prehistorische grot ;-) moeders rellen niet ;-)
<<

Zero

Bericht 12 Dec 2014 01:03

Re: De Yes Awards 2014!

He verdorie.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8481

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Dec 2014 11:01

Re: De Yes Awards 2014!

BIj voorbaat: ik ben hier echt slecht in!

In de categorie topics zijn er de volgende awards te verdienen:

Het leukste topic: ik heb geen flauw idee
De grootste rel: Zijn er rellen geweest?
Het liefste topic: Pffffff
Het saaiste topic: Daar ben ik vast bij in slaap gevallen
Het indrukwekkendste topic: dan noem ik helaas toch Chava en de ramp MH17

In de categorie forummers:

De leukste forummer: June
De mooiste forummer: Urban Naked
De grappigste forummer: SoGood, Carrie
De meest actieve forummer: Cotton
De liefste forummer: Carra
De meest behulpzame forummer: Harri
De leukste nieuwkomer: Lara
De meest veranderde forummer: Geen idee
De forummer die de leukste topics verzint: Marni
De forummer die de meeste relletjes start: Tja. Kan er niet omheen: Nougat.

In de categorie moderators:

De beste moderator in het algemeen: Bo
De beste nieuwe moderator: ?
De snelste moderator: Nicky/ Bo
De grappigste moderator: Moderators moeten niet grappig zijn ;-)

Wie nomineren jullie voor deze awards?[/quote]
<<

Patsy

Bericht 12 Dec 2014 11:25

Re: De Yes Awards 2014!

Serendipity schreef:
In de categorie topics zijn er de volgende awards te verdienen:

Het leukste topic: De laatste 1,5 pagina in het topic van CBL over dat ze helemaal niet zo slecht is in taal.
De grootste rel: Rioolspook en de sinterklaaslootjes.
Het liefste topic: Pfff...
Het saaiste topic:
Het indrukwekkendste topic: Het topic van Chava over Mh17, en het topic van Lejow over dat haar moeder zou gaan sterven.

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Parel
De mooiste forummer: Azinogwat
De grappigste forummer: Bliss
De meest actieve forummer: Cotton
De liefste forummer: Marin
De meest behulpzame forummer:
De leukste nieuwkomer: Sophiezmy, is die nieuw?
De meest veranderde forummer: Geen flauw idee
De forummer die de leukste topics verzint:Marni
De forummer die de meeste relletjes start: Nougat

In de categorie moderators:

Ik let eerlijk gezegd nooit zo op welke moderator wat plaatst hier, jullie verdienen allemaal een award
:kerstduim:

De beste moderator in het algemeen:
De beste nieuwe moderator:
De snelste moderator:
De grappigste moderator:

Wie nomineren jullie voor deze awards?
<<

Anoniem304

Bericht 12 Dec 2014 11:35

Re: De Yes Awards 2014!

In de categorie topics zijn er de volgende awards te verdienen:

Het leukste topic: Topics van Marin, waarin ze ten huwelijk werd gevraagd en over hun huis, dat vind ik leuke topics.
De grootste rel: RS en de Sinterklaaslootjes
Het liefste topic: Eiceldonatie topic.
Het saaiste topic: -
Het indrukwekkendste topic: MH17 van Chava & Eicel donatie

In de categorie forummers:

De leukste forummer: -
De mooiste forummer: Sugarfall
De grappigste forummer: Elliot
De meest actieve forummer: Elliot
De liefste forummer: Joan
De meest behulpzame forummer: Harrison
De leukste nieuwkomer: -
De meest veranderde forummer: -
De forummer die de leukste topics verzint: Serendipity, haha!
De forummer die de meeste relletjes start: Milou

In de categorie moderators:

De beste moderator in het algemeen: Nicky, duh
De beste nieuwe moderator: Telt Saar nog als nieuw?
De snelste moderator: Ze zijn allemaal behoorlijk snel imo
De grappigste moderator: Bo

De - ga ik nog even over na denken en laten invullen.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 12 Dec 2014 11:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8481

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Dec 2014 11:39

Re: De Yes Awards 2014!

Wat wat wat? Wat is er gebeurt in het Sinterklaaslootjes topic?? Ik heb iets gemist? :wtf:
<<

Anoniem222

Bericht 12 Dec 2014 11:40

Re: De Yes Awards 2014!

Haha ik ben ook echt heel benieuwd!
Ik ga nu de nominaties invullen!
<<

ChiQ

Bericht 12 Dec 2014 11:47

Re: De Yes Awards 2014!

Waar is Nougat?
<<

Anoniem304

Bericht 12 Dec 2014 11:48

Re: De Yes Awards 2014!

ChiQ schreef:Waar is Nougat?

Ze was er gisteren nog.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8481

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Dec 2014 11:48

Re: De Yes Awards 2014!

ChiQ schreef:Waar is Nougat?


Ik heb haar gisteren weer gespot in het Biechttopic. Dus ze is nog niet weg..
<<

Anoniem114

Bericht 12 Dec 2014 11:50

Re: De Yes Awards 2014!

ChiQ schreef:Waar is Nougat?


Ze is alweer terug.. :thumbdown: Ze was vast verdwaald tijdens 't hardlopen.

@Caro; Rioolspook reageerde steeds niet op 't verzoek haar adres door te geven in de lootjes. Suusie had al alles klaar liggen, maar nog geen adres. RS had 2 accounts maar reageerde op beide niet. Gedoe, stom, etc. Uiteindelijk heeft ze 't wel doorgegeven en ging snel cadeautjes nog kopen voor haar lootje, maar ze was ziek en kwam amper haar bed uit en toen had ze 't net om 17:00 nog gehaald of zo en verstuurd en daarna had toch haar broertje het gedaan en zo.

Paniek alom. En daarna verwijderde ze haar account.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Dec 2014 11:52

Re: De Yes Awards 2014!

Bazinga schreef:
ChiQ schreef:Waar is Nougat?


Ze is alweer terug.. :thumbdown: Ze was vast verdwaald tijdens 't hardlopen.

@Caro; Rioolspook reageerde steeds niet op 't verzoek haar adres door te geven in de lootjes. Suusie had al alles klaar liggen, maar nog geen adres. RS had 2 accounts maar reageerde op beide niet. Gedoe, stom, etc. Uiteindelijk heeft ze 't wel doorgegeven en ging snel cadeautjes nog kopen voor haar lootje, maar ze was ziek en kwam amper haar bed uit en toen had ze 't net om 17:00 nog gehaald of zo en verstuurd en daarna had toch haar broertje het gedaan en zo.

Paniek alom. En daarna verwijderde ze haar account.

Ja op 5 december liet ze ineens haar accounts verwijderen en deed vet bitchy (kat in het nauw?) toen de burgemeesters zeiden dat het wel leuker was als ze nog even bleef om haar cadeautjes te showen. Suusie had er immers veel moeite voor gedaan.
<<

Anoniem222

Bericht 12 Dec 2014 11:53

Re: De Yes Awards 2014!

Het leukste topic: ik vind alle fototopics leuk. Ik kijk graag foto's :)
De grootste rel: Ehhh geen idee. Ik vond die keer dat CBL tekeer ging tegen Carrie heel stom.
Het liefste topic: Dat Roodkapje eicellen doneert aan Bisq, prachtig!
Het saaiste topic:
Het indrukwekkendste topic: Toch ook wel die van de eicel donatie. En alle overlijdens/zieke familie/vrienden/liefdes topics vind ik altijd indrukwekkend

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Ik vind echt heel veel forummers leuk! Bijv. Charles, Zora, SoGood, Lady! En veel meer en natuurlijk de forummers die ik inmiddels als vriendinnen beschouw.
De mooiste forummer: Kan niet kiezen! Sugarfall is een exotische schoonheid, Guus een klassieke schoonheid, Azi een alternatieve schoonheid, Marni en Poubelle hippe schoonheden, UN vind ik ook prachtig en ga zo maar door haha!
De grappigste forummer: Ehhh ik vind ook heel veel mensen grappig. Ik ben een labrador geloof ik haha.
De meest actieve forummer: Pfoe.. Lejow?
De liefste forummer: Lady is heel lief.
De meest behulpzame forummer: Roodkapje haha!
De leukste nieuwkomer: Ze is inmiddels niet echt nieuw meer maar Lara! En Hope is ook nieuw toch?
De meest veranderde forummer: Charles! In persoon is ze niet perse veranderd volgens mij, maar ze is rustiger en genuanceerder. En ik vind het heel fijn voor haar dat ze na zo'n zware en best wel moeilijke tijd zo goed gaat en dat ze zo blij is met haar gezin.
De forummer die de leukste topics verzint: Marni en Toet!
De forummer die de meeste relletjes start: Nougat

In de categorie moderators:

De beste moderator in het algemeen: Nicky
De beste nieuwe moderator: Saar
De snelste moderator: Allemaal!
De grappigste moderator: Bo

Wat lief dat sommigen van jullie mij behulpzaam vinden :) zo zie ik mezelf helemaal niet. Kan altijd behulpzamer.
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 12 Dec 2014 11:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Dec 2014 11:54

Re: De Yes Awards 2014!

Het klinkt zo niet echt heel erg, maar het is gewoon sneu. Er was geen contact met haar te krijgen, men dacht dat er misschien iets ergs gebeurd was en/of dat zij zelf ook niks zou opsturen omdat ze op tig berichten niet reageerde. Toen was ze er eindelijk, werd er heel positief gereageerd. En een paar dagen later wil ze haar accounts verwijderen en begon ze ineens wild om zich heen te schoppen.

Echt weird iig én sneu voor Suusie.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8481

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Dec 2014 12:04

Re: De Yes Awards 2014!

Ik mis echt een hoop! Dat roodkapje eicellen doneert heb ik ook helemaal gemist.

En ik wil zóveel meer lieve, mooie, grappige meisjes nomineren eigenlijk!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9881

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Dec 2014 12:18

Re: De Yes Awards 2014!

[quote="Serendipity"]
In de categorie topics zijn er de volgende awards te verdienen:

Het leukste topic: Het kersverse relatie topic
De grootste rel: -
Het liefste topic: Het topic van Roodkapje en Bisq
Het saaiste topic: de topics over dieren van CBL
Het indrukwekkendste topic: Het topic van Roodkapje en Bisq, Chava en MH17.

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Koko
De mooiste forummer: Charles
De grappigste forummer: Bazinga
De meest actieve forummer: Cotton
De liefste forummer: Carool, May
De meest behulpzame forummer: Kees
De leukste nieuwkomer: -
De meest veranderde forummer: -
De forummer die de leukste topics verzint: Pippa, Poubelle
De forummer die de meeste relletjes start: Nougat, Milou

In de categorie moderators:

Iedereen is een topper!
/quote]
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Patsy

Bericht 12 Dec 2014 12:32

Re: De Yes Awards 2014!

Katrien schreef:
Serendipity schreef:
In de categorie topics zijn er de volgende awards te verdienen:

Het leukste topic: De laatste 1,5 pagina in het topic van CBL over dat ze helemaal niet zo slecht is in taal.
De grootste rel: Rioolspook en de sinterklaaslootjes.
Het liefste topic: Eiceldonatie
Het saaiste topic:
Het indrukwekkendste topic: Het topic van Chava over Mh17, en het topic van Lejow over dat haar moeder zou gaan sterven.

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Parel
De mooiste forummer: Azinogwat
De grappigste forummer: Bliss
De meest actieve forummer: Cotton
De liefste forummer: Marin
De meest behulpzame forummer:
De leukste nieuwkomer: Sophiezmy, is die nieuw?
De meest veranderde forummer: Geen flauw idee
De forummer die de leukste topics verzint:Marni
De forummer die de meeste relletjes start: Nougat

In de categorie moderators:

Ik let eerlijk gezegd nooit zo op welke moderator wat plaatst hier, jullie verdienen allemaal een award
:kerstduim:

De beste moderator in het algemeen:
De beste nieuwe moderator:
De snelste moderator:
De grappigste moderator:

Wie nomineren jullie voor deze awards?


Edit, hoe kon ik het vergeten, het liefste topic is natuurlijk de eiceldonatie van Roodkapje aan Bisq.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 840

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 12 Dec 2014 13:35

Re: De Yes Awards 2014!

Het leukste topic: Wat heb je aan vandaag topic, al post ik daar niet meer, vind het altijd leuk om te kijken!
De grootste rel: Geen idee, ik heb die van het Sinterklaas lootjes ook niet meegekregen.
Het liefste topic: Alle topics waarin iedereen met elkaar meeleeft, vind dat mooi om te zien.
Het saaiste topic: -
Het indrukwekkendste topic: De topics van ChiQ, Lady en Lejow over hun lieve moeders :( en van Chava over haar nichtje en MH17.

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Ik vind heel veel mensen leuk!
De mooiste forummer: Harri, Poubelle & Whatever, maar again.. Ik vind heel veel forummers mooi!
De grappigste forummer: Zero & Bazinga, Koko
De meest actieve forummer: Elliott denk ik.
De liefste forummer: Harri vind ik oprecht een van de liefste forummers, altijd heel advies! Caro ook.
De meest behulpzame forummer: Harri, Caro, Izar, Carrie
De leukste nieuwkomer: Hope, en Fjell, volgens mij is ze niet echt nieuw maar dit jaar viel ze mij pas echt op!
De meest veranderde forummer: -
De forummer die de leukste topics verzint: -
De forummer die de meeste relletjes start: -

In de categorie moderators:

De beste moderator in het algemeen: Haha ik heb hier echt helemaal geen idee van!
De beste nieuwe moderator:
De snelste moderator:
De grappigste moderator:
<<

Anoniem147

Bericht 12 Dec 2014 19:17

Re: De Yes Awards 2014!

In de categorie topics zijn er de volgende awards te verdienen:

Het leukste topic: Leipe vragenlijstje van mezelf hahaha. Okee ik ben suf.
De grootste rel: Vast iets met dikke mensen en Nougat ;)
Het liefste topic: Het eiceldonatie topic
Het saaiste topic: Topics m.b.t. spelling
Het indrukwekkendste topic: Het eiceldonatie topic

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Lady
De mooiste forummer: Urban Naked
De grappigste forummer: Carrie
De meest actieve forummer: Voor mij blijft Marin altijd opvallen
De liefste forummer: Atelier Madame heeft mij aan een kortingsbon voor mijn trouwring geholpen. Super, super lief!
De meest behulpzame forummer: Harrison & Caro
De leukste nieuwkomer: Ik blijf ook Lara zeggen haha.
De meest veranderde forummer: Koko, virtueel kom je veel rustiger over haha
Edit: Okee Koko niet! hahahahaha. Die foto met die muts in het Selfietopic :happysanta:
De forummer die de leukste topics verzint: CBL hahaha. Ik moet er letterlijke van lachen.
De forummer die de meeste relletjes start: Nougat

In de categorie moderators:

De beste moderator in het algemeen: Help.. Ik weet het niet.
De beste nieuwe moderator:
De snelste moderator: Ik vind de moderators sowieso snel. Maar ik ben een beelddenker, dus avatars vallen mij op. Die van de moderators zijn bijna allemaal hetzelfde! Nu ben ik van de wap.
De grappigste moderator:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers