Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Rare gewoontes

<<

Edding3000

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 22 Feb 2015 18:03

Rare gewoontes

(Naar mijn idee was er al zo'n soort topic, maar ik kon 'm niet vinden. Als 'ie er wel is, mijn excuses en dan mag 'ie wmb samengevoegd worden) :wink:

Zonet ging ik lekker m'n huiskleding aandoen en dan doe ik altijd eerst m'n sloffen aan en daarna pas m'n joggingbroek. Ik bedacht me ineens, dat is best raar eigenlijk, haha! Geen idee ook waarom ik dat op die volgorde doe eigenlijk. Ook totaal niet belangrijk, maar toch, het viel me ineens op!
Zo zal ik vast nog meer dingen hebben, maar daar kom ik nu zo gauw ff niet op.

Wat zijn jullie rare gewoontes?
<<

Anoniem164

Bericht 22 Feb 2015 20:44

Re: Rare gewoontes

Als ik mijn oren schoonmaak met een wattenstaafje, neurie ik een ritme in mijn hoofd en als dat liedje af is, dan stop ik met draaien :palm:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Feb 2015 23:14

Ik trek mijn sokken pas uit als ik in bed lig. Ik prop ze zelfs in elkaar zonder handen.
Ik douche altijd voor het slapen gaan en dan trek ik speciaal schone sokken hiervoor aan.

Ik besteed meer tijd aan afwas netjes klaar zetten dan aan de afwas zelf.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Edding3000

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 23 Feb 2015 13:36

Haha Jacobien! Ik zie het zo voor me dat je er dan ook een dansje bij doet! :lol:

Spencer, dat van de afwas is heel herkenbaar! Alles netjes sorteren enzo :palm:
<<

Kwak

Yipyapper

Bericht 23 Feb 2015 14:15

Ik drink het liefst ranja uit een plastic beker en als ik de ranja inschenk en er water bij doe laat ik 1 hand op de kraan terwijl ik de ranja in 1x op drink.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem164

Bericht 26 Feb 2015 13:27

Edding3000 schreef:Haha Jacobien! Ik zie het zo voor me dat je er dan ook een dansje bij doet! :lol:

Spencer, dat van de afwas is heel herkenbaar! Alles netjes sorteren enzo :palm:

Haha helaas voor je;-)
<<

Anoniem159

Bericht 26 Feb 2015 14:26

Ik loop vrijwel altijd op mijn tenen, heb het zelf niet eens meer door en mijn man geloof ik ook niet, maar kreeg laatst weer eens een opmerking bij vrienden. :P
<<

Anoniem151

Bericht 26 Feb 2015 16:02

Als ik de was met knijpers ophang gebruik ik het liefst 2 knijpers met dezelfde kleur per kledingstuk. Compleet nutteloos, maar het ziet er netter uit...
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 26 Feb 2015 16:04

Haha Blue Phone dat doe ik ook altijd. Op m'n droogmolen gebruik ik per vlak één kleur knijpers en per kledingstuk moeten het sowieso twee dezelfde zijn (dus niet alleen dezelfde kleur, ook echt dezelfde vorm).

♥♥
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Feb 2015 16:20

Dat met die wasknijpers doe ik ook altijd...
Ik moet gewoon een keer een set nieuwe in 1 kleur kopen!
Probleem opgelost.

Als ik een handje m&m's pak, dan sorteer ik ze op kleur.
Eet eerst de kleur met de minste... Tot dat ik kom bij de kleuren waar er evenveel van zijn.
De kleuren waren er evenveel van zijn, daarvan eet ik er per kleur steeds 1tje op.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Feb 2015 16:20

Als ik de was vouw, vouw ik ook de items die worden opgehangen in de kast. Mijn man vindt dat dubbel werk, maar ik vind het netter staan in de wasmand.
Als ik de speen van Mirthe in mijn mond heb (omdat ik mijn handen vol heb), moet ik er altijd even heeeel hard in bijten met mijn voortanden.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Feb 2015 16:27

Ik geef de verschillende wassen namen in mijn hoofd. De grijs/groen/blauwe was zijn 'de gewoontjes'. De donkere dingen 'de zwartjes', dan heb ik ook nog 'de bijzondere zwartjes' en de 'bijzondertjes'. Oja, de 'witjes' niet vergeten!
Dus dan zit ik de was uit te zoeken en denk ik erbij:' deze moet bij bij de gewoontjes, deze bij de zwartjes, oh een bijzondere.'
<<

Edding3000

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 26 Feb 2015 19:42

Oh toen ik de was nog met wasknijpers ophing, deed ik dat ook met die kleurtjes, haha!

En m&m's op kleur opeten doe ik ook!
<<

Anoniem185

Bericht 26 Feb 2015 20:50

Mijn hemd moet echt achterlijk ver naar beneden getrokken worden en mijn onderbroek er over. Ziet er niet uit, maar anders krijg ik een blote rug en dat haat ik.
Ik moet altijd onder een deken zitten, ook al is het 25 graden buiten.
Ik wil van een groot bord (dinerbord) eten als ik mijn warme eten opeet. Mijn ouders zetten altijd een klein bordje neer en dat moet ik dan altijd omwisselen.
Al mijn eten wordt door elkaar geprakt. Of nou ja, heel veel. Zeker aardappels met vlees en groente.
Ik eet graag kaas en hagelslag samen op een boterham. Verder combineer ik heel vaak gekke dingen (vanmiddag nog kaassalade met schuddebuikjes). Ik moet gewoon weten hoe dat samen smaakt, hoe vies het ook lijkt.
Ik heb een hekel aan mijn schoenen binnen aan te houden, het eerste wat ik doe als ik thuis kom, is mijn schoenen uit.
De handrem van mijn auto trek ik altijd naar boven zodat hij geluid maakt - wat heel slecht is eigenlijk voor je auto - maar anders heb ik het gevoel dat hij niet op de rem staat.

Nog veel meer dingen.
<<

Anoniem148

Bericht 26 Feb 2015 23:18

Ik wil een groot mes maar een kleine vork en lepel.
Die van de m&m is ook herkenbaar.
Hagelslag en kaas is ook mijn favoriete combi.
Twee dezelfde wasknijpers per kledingstuk heb ik ook.
Mijn veters moeten beide uiteinde even lang zijn voor ik strik.
Als ik een lijstje maak, moet alles netjes onder elkaargeschreven worden.
Als ik ergens iets op of in schrijf, dan moet dat steeds met dezelfde pen, dus ook met mijn 9 maanden boek. Heb dus ook pennen die ik speciaal voor sommige dingen bewaar.

Hm... Begin Een beetje controlefreak te worden?
<<

Anoniem304

Bericht 26 Feb 2015 23:37

Haha dat van die pennen heb ik ook Dandelion.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Feb 2015 23:56

Als ik mijzelf 's ochtends aan kleed doe ik als eerste mijn sokken aan en dan pas mijn lingerie.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 27 Feb 2015 02:19

Het volume van radio of tv moet altijd op een even aantal of op een veelvoud van 5
Het wc-papier moet altijd met het papiertje naar voren hangen; als het tegen de muur hangt, draai ik de rol om
Voor ik ga slapen wrijf ik altijd eerst uitgebreid in mn ogen
Ik zit hele dagen te voelen of er alweer haartjes doorkomen bij mn wenkbrauwen; 's avonds controleer ik altijd of er alweer iets te plukken valt
❤️ 7 juni 2018
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Feb 2015 10:38

Spencer schreef:Ik trek mijn sokken pas uit als ik in bed lig. Ik prop ze zelfs in elkaar zonder handen.
Ik douche altijd voor het slapen gaan en dan trek ik speciaal schone sokken hiervoor aan.

Ik besteed meer tijd aan afwas netjes klaar zetten dan aan de afwas zelf.

dat is niet zo raar doe ik ook haha :hulde:

ik doe creme en dan foundation en doe foundation op me lippen
Zoon *
<<

Anoniem280

Bericht 27 Feb 2015 20:24

Wasknijpers moeten bij mij 2 verschillende kleuren per kledingstuk zijn.
Als ik sokken ophang moeten de sokken als set opgehangen worden en ook dezelfde kant uit hangen.
Theekopjes, heb 2 verschillende kleuren kopjes, mogen niet opdezelfde kleur gestapeld worden, moet om en om.
Eigenlijk heb ik dit met alles wat wij in 2 kleuren hebben, het moet om en om.
<<

Anoniem186

Bericht 27 Feb 2015 20:35

Ik ga graag zitten onder de douche. En dan heb ik ook nog het liefst een badmuts op, de elektrische afzuiging en de wasmachine aan. Dan zit ik even helemaal lekker in m'n eigen wereldje, afgesloten van iedereen.

Ik heb ook een speciaal systeem om de was op te hangen en ik vind het irritant als m'n man het anders doet.

Verder kan ik zo even niets anders bedenken.
Vroeger had ik trouwens dat als ik buiten op de stoep liep niet op de halve tegels mocht staan. Laatst zag ik het m'n dochter ook doen en moest ik wel lachen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 27 Feb 2015 21:27

ik sta op stoepen nooit op de voeg. En loop ook nooit op put deksels

Wat gekkie heeft met de m&m's heb ik ook
Met chips bewaar ik de groten die eet ik als laatsten op
de was buiten ophangen komt heel precies. We hebben 5 lijnen en eerst komen de kleine dingen (sokken/ondergoed) dan een rij grote dingen. Wel alles bij elkaar. Mijn man doet altijd alles door elkaar. Gewoon paar sokken ook apart zo irritant.
In huis moeten de dingen precies zo staan. En merk het meteen als iets anders staat.
Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 27 Feb 2015 21:27

Ik zet de radio uit in de auto als ik achteruit ga rijden.
<<

Anoniem186

Bericht 27 Feb 2015 21:42

Charles schreef:Ik zet de radio uit in de auto als ik achteruit ga rijden.

Dat doet m'n man ook altijd. Het zal de concentratie afleiden.
<<

Kaat

Kletskop

Bericht 27 Feb 2015 21:43

Lampenkapje schreef:Mijn hemd moet echt achterlijk ver naar beneden getrokken worden en mijn onderbroek er over. Ziet er niet uit, maar anders krijg ik een blote rug en dat haat ik.

Dit heb ik ook :-)

Verder kan ik er heel slecht tegen als ik met 1 voet over die blindegeleide tegels moet lopen en de andere voet op gewone tegels. Dit is vooral irritant bij stoplichten, haha. Ik stap dan altijd over die ribbeltegels heen. Ik krijg er ook echt rillingen van als ik iemand met 1 voet op zo'n ribbeltegel zie staan. Ik kan ook echt niet tegen het geluid van knakkende vingers, krijg ik ook rillingen van, haha.

Ik hou niet van op blote voeten lopen. In de zomer heb ik thuis dan ook vaak nog gewoon pantoffels aan. Ik kan zomers ook niet slapen zonder deken. Moet echt iets (en het liefst iets zwaars) over mij heen hebben. Ben altijd weer blij als het tijd is om het winterdekbed uit de kast te halen.

Verder heb ik volgens mij wel meer rare gewoontes, maar ze zijn voor mij zo normaal geworden dat ik ze niet zo op kan noemen.
Volgende

Terug naar Algemeen