Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Goedemorgen Zondag! Wat gaan jullie doen vandaag?

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Feb 2015 08:29

Goedemorgen Zondag! Wat gaan jullie doen vandaag?

Goedemorgen!

Ik was weer vroeg wakker (6.30 uur) en zit al lekker beneden met koffie en de oven aan.
Straks wat broodjes er in.
Zit nu vast 2 afleveringen GTST van maandag en dinsdag te kijken.

Wij gaan vandaag naar Burgers Zoo.
Mijn vriend kan altijd heel lang uitslapen, maar die ga ik niet te laat wakker maken.
We zien wel wat de rest van de dag brengt...

Wat gaan jullie doen vandaag?
Laatst gewijzigd door GeKKiE op 22 Feb 2015 08:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Feb 2015 08:32

Re: Goedemorgen Zondag! Wat gaan jullie doen vandaag?

Ik was al om 4.15 opgestaan en ben alweer een uur aan het werk. Moest naar Haarlem fietsen omdat er zelfs geen trein vanuit m'n eigen dorp gaat op zondagochtend. Voordeel is wel dat ik lekker om drie uur al vrij ben. Geen plannen vanavond, lekker beetje rustig aan.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 22 Feb 2015 08:40

Morning!
Wij gaan vanmiddag lunchen bij vrienden. Al is dat wel 2 uurtjes rijden, enkele reis.
Dus daar zijn we ons dagje wel mee zoet, haha.
Vanavond lekker niks. Pizzaatje in de oven, filmpje op Netflix en bankhangen maar.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Feb 2015 08:43

Goedemorgen! Ik ben ook alweer bijna een uurtje uit bed. Vandaag een druk dagje. Naar de Ikea, voor N. een nieuw bed halen (een halfhoogslaper). Die gaan we dus in elkaar zetten. Eerst moet haar kamertje natuurlijk leeg, dus daar gaan we straks maar mee beginnen. Fijne dag allemaal!
<<

Anoniem119

Bericht 22 Feb 2015 08:50

Die vrienden die naar Brabant zijn verhuisd, Snirp? Veel plezier! Volgende keer zie je ze misschien samen met baby, komen ze bij jou op kraambezoek!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 22 Feb 2015 08:53

Wij gaan straks naar het zwembad in Centerparcs Z.andvoort.
Daarna een patatje halen bij de lekkerste friettent in het centrum daae.
Vanavond Divorce kijken.
Ik heb lekker een week vakantie!
04-2014
10-2015
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 22 Feb 2015 09:07

Haha Marin, die zijn het niet :). Die waren vorige week al wezen eten, samen met hun zoontje.
We gaan nu naar goede vrienden van M. in zijn oude woonplaats (getuige van M. em zijn vriendin).
Wel een heel gek idee ja... Gister en vrijdag waren mijn schoonouders hier en die gingen ook weg met het idee 'volgende keer als we jullie zijn, zijn jullie +1. Vind het zelf vooral ook nog onwerkelijk ofzo...

Milou, veel zwemplezier! En geniet van de patatjes, haha. Wij gaan ook snel weer naar Z. Weer lekker eten bij de strandtent waar ons trouwfeest was :)
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Feb 2015 09:11

Ik ga vanavond mijn vriend van het vliegveld halen.
Hij is 5 weken weggeweest.

Vannacht werd ik wakker en kon ik gewoon niet meer slapen van de zenuwen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem119

Bericht 22 Feb 2015 09:17

Ah leuk Snirp, veel plezier!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Feb 2015 09:28

Goedemorgen allemaal. Ik was na 6 uur slapen weer wakker, ik lig nog wel in bed. Vooral omdat ik zware benen heb, alsof ze van lood zijn. Straks even huiswerk maken en een uurtje zwemmen. Vanmiddag naar de verjaardag van mijn moeder. Vanavond vroeg naar bed.

Anoniem129

Bericht 22 Feb 2015 09:41

Ik lig nog in bed! Ben voor de verandering weer kotsmisselijk. Vandaag wil ik de boel een beetje opruimen en ik moet echt de badkamer schoonmaken. Kijk wel of het gaat!

Vanavond gaan we uit eten dus hoop maar dat ik me dan beter voel!

Fijne zondag allemaal!
<<

Anoniem216

Bericht 22 Feb 2015 09:45

Wat spannend raven, wel een leuk vooruitzicht.

Ik ga zo eerst sporten. En daarna weet ik het nog niet echt. Mijn man is vanmiddag weg, dus ik zit dan alleen vandaag. Het ziet er lekker uit buiten, dus misschien na wat huishouden, buiten wandelen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Feb 2015 10:21

Ik wacht nog steeds tot mijn vriend aangekleed is...
Alsof ie expres alles extra langzaam doet vandaag!

Fijne zondag allemaal!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 22 Feb 2015 10:25

Goedemorgen! Ik ga zo meteen het huis schoonmaken en een rondje hardlopen. In de loop van de middag ga ik naar mijn ouders toe, waar ik samen met mijn vader pizza ga maken. Vanavond BZV en Divorce kijken.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 22 Feb 2015 10:39

Mijn vriend en ik hebben allebei al een paar dagen de griep. Wij gaan dus niet teveel doen vandaag. Bankhangen en beter worden!

♥♥
<<

Anoniem152

Bericht 22 Feb 2015 10:42

Goedemorgen!

Heb niet al te best geslapen. Sliep op de bank, omdat ik mijn bed al uit elkaar heb gehaald voor de verhuizing morgen.
Vandaag ga ik naar mijn ouders om alvast wat spullen die niet in de opslag gaan daarheen te brengen. Ook de kat breng ik naar mijn ouders, omdat ze anders bij de verhuizing morgen helemaal van de rel raakt.

Fijne dag!
<<

Anoniem193

Bericht 22 Feb 2015 10:57

Wij hadden gisteravond een feestje met vrienden bij ons thuis. Lag om 3 uur in bed en kids waren om 7 uur wakker. Gelukkig heb ik niet bel gedronken en voel ik mij redelijk.

ik ga straks als mijn man wakker is even een stukje motor rijden. Verder geen bijzonderheden vandaag, want ik verwacht hem wel flink brak.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 22 Feb 2015 10:59

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen en mijn vriend en ik liggen nog lekker in bed. Onder het mom van 'het kan nu nog' :). Straks gaat mijn vriend naar een voetbalwedstrijd en ga ik even naar de sportschool om wat baantjes te zwemmen. Daarna even langs de supermarkt en voor de rest lekker weinig op de planning.

Fijne dag allemaal!
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem315

Bericht 22 Feb 2015 11:27

Mornin'! Ik heb net ontbeten met twee croissants en ga nu Better Caul Saul kijken. Vanmiddag ga ik paardrijden. Daarna geen plannen. De kleine boef is een beetje ziekjes, dus vertroetelen staat op het programma.
<<

Anoniem94

Bericht 22 Feb 2015 11:38

Goedemorgen!

Ik was om half 8 al wakker. Ik ben inmiddels aangekleed, heb wat dingen opgeruimd en de wasmachine draait alweer. Vanmiddag gaan we even een rondje lopen en m'n schoonmoeder komt misschien koffie drinken. Vanavond blijven we lekker thuis en gaan we BZV kijken.
<<

Anoniem114

Bericht 22 Feb 2015 11:39

Herrow!

Ik heb ontbeten met beetje cruesli. Heb m'n vriend en de katten geknuffeld en ben nu alweer op m'n werk. Hoop om 16:00 klaar te zijn! En dan heb ik 4 glorieuze dagen vrij... Oh en vanavond komt een vriendin en gaan we Wii spelletjes doen :smile:
<<

Anoniem131

Bericht 22 Feb 2015 11:42

Ik heb 2 paarden gereden en ben nu thuis en vriend ligt nog steeds in coma. Ga even douchen en hem dan een ontbijtje brengen. Verder niets op de planning.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 22 Feb 2015 19:25

Vanochtend een fotoshoot gedaan.
Vanmiddag is er nog visite geweest voor mijn verjaardag en daarna heb ik kennis gemaakt met een eventueel een nieuw oppasgezin :-)
Vanavond nog wat foto's bewerken en op tijd naar bed.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Feb 2015 20:38

Halve ochtend en middag in een park/bos geweest en met M. heerlijk gewandeld, gespeeld en gevoetbald. Vanmiddag is mijn zusje op de koffie geweest. Vanavond heeft mijn broertje meegegeten. Straks languit op de bank en BZV kijken.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 22 Feb 2015 21:25

Ik heb eerst flink uitgeslapen, had wat in te halen, want gisterochtend lag ik om 6:45 in bed na een avondje in de kroeg :shock: Begin van de middag naar zumba geweest, boodschappen gedaan, wat dingen in huis gedaan en een film gekeken. Nu zit ik klaar voor BZV!
❤️ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Algemeen