Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Dromen over forummers

<<

Anoniem149

Bericht 30 Jan 2015 21:24

Dromen over forummers

Ik had het vannacht. We hadden een meeting en die was zo georganiseerd dat iedereen 2 mensen kreeg waar ze heen moest om gezellig te meeten, beetje zoals de kaarten stuur topics. Ik had Rizzoli en Exo maar omdat ze zo dicht bij elkaar woonden (geen idee of dit echt zo is) hadden we besloten om met z'n 3en af te spreken.

Was zo raar! Jullie nog leuke droomverhalen?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 30 Jan 2015 21:58

Re: Dromen over forummers

Ik heb vanacht over Lejow gedroomd heb alleen geen idee meer wat. Heb ook eens heel vaag over Marin gedroomd iets met zwemmen op de weg ofzo :confused:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Jan 2015 22:54

Ik droom zo vaak over forummers. Een keer over een broertje van Marin, die was echt levensecht.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem119

Bericht 30 Jan 2015 22:56

Hahaha jullie dromen er maar op los zeg.

Ik heb ook wel eens over forummers gedroomd maar weet niet meer wat.
<<

Anoniem149

Bericht 30 Jan 2015 22:59

Haha Marin vooral jij bent populair in dromen ;-)
<<

Zero

Bericht 30 Jan 2015 23:03

Ik heb niet specifiek over forummers gedroomd, maar wel eens over het forum. Daar had ik een reactie geplaatst waardoor ik soort van verjaagd werd want dat kon niet, maar toen ik naar buiten ging en 'verder ging met mijn leven' (vraag me niet hoe, maar zo interpreteerde ik dat) kwamen er forummers naar me toe die het helemaal met me eens waren en ook naar buiten waren gegaan om 'verder te gaan'.

Het was echt een bizarre droom, want niet veel later zat ik in de trein naar Lowlands, omdat ik dat voor de zoveelste keer in mijn dromen aan het missen was... o_O'

Heb overigens niet de neiging om 'verder te gaan'. Jullie zitten gewoon nog steeds met mij opgescheept :banaan:
<<

Anoniem181

Bericht 30 Jan 2015 23:06

Ik droom ook weleens over forummers ja, pas geleden zelfs over de man van een forummer. Dat was misschien nog wel vreemder :razz:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Jan 2015 23:15

Ha Alex, nu ben ik natuurlijk benieuwd over welke man :P

Ik heb ook wel eens over forummers gedroomd, maar kan t me ff niet meer voor de geest halen!
❤️ 7 juni 2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jan 2015 12:15

Ik heb inderdaad ook wel eens over forummers gedroomd. Kan me de droom alleen nu eve niet meer herinneren.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem152

Bericht 31 Jan 2015 17:27

Ik heb eens over een megameeting op een luxe jacht gedroomd.
En toen kwamen er een paar stoere mannen op jetski's voorbij en mochten we allemaal omstebeurt achterop.

Terug naar Algemeen