Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Goedemorgen! Weekend!

<<

Anoniem86

Bericht 31 Jan 2015 08:47

Goedemorgen! Weekend!

Goedemorgen! Ik zit in een verlaten tram op weg naar m'n werk toe! Moet om half 9 beginnen vandaag.. Ik heb vandaag even geen zin, heb zo'n pijn aan m'n rug nog & is echt druk op t werk. Gelukkig doe ik nog grotendeels vervangend werk maar nu ons hele hotel vol zit met vval is het aanpoten! Verder heb ik het weekend voor mezelf, dus ga als ik thuis kom even opruimen & verder genieten van de tijd voor mezelf.. Heerlijk!

Fijn weekend!
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 31 Jan 2015 09:19

Re: Goedemorgen! Weekend!

Werkse Pippa!

Ik ga zo een vriendinnetje opmaken voor een fotoshoot en een leuk setje kleding voor haar uitzoeken zodatze helemaal mooi op de foto staat.
Daarna even gezellig met mijn moeder winkelen. En vanavond lekker met manlief filmpje kijken op de bank!

Fijn weekend iedereen!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jan 2015 09:48

Goeiemorgen!

Gisteravond zijn we al lekker begonnen aan het weekend en samen uit eten gegaan!
Heerlijk gegeten!
Vandaag een verjaardag, dan eten maken voor mijn opa en samen eten met hem.
Ik twijfel nog over vanavond.
We kunnen naar het concertgebouw, krijgen vrijkaartjes van een moeder uit mijn klas die meespeelt.
Maar het wordt dan wel erg haasten.
Morgen wat opdrachten voor mijn studie maken en rapportgesprekken voorbereiden!

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem119

Bericht 31 Jan 2015 11:38

Werkse Pippa!
Wat een leuke opdracht Marinaa.
Gekkie, jammer dat je daar geen tijd voor hebt.

Dit is mijn laatste echte weekend weer voorlopig. We hebben net lekker ontbeten met broodjes van de bakker, en gaan zo nog wat dozen uitpakken. Vanmiddag weer naar het food festival om foto's te maken en te eten.

Morgen bruidjes meeting!
<<

Anoniem114

Bericht 31 Jan 2015 11:49

Goedemorgen! Ik ben net pas op m'n werk beland, want ik had vanmorgen nog even geen zin :smile:

Moet werken tot een uur of 17:00 denk ik en morgen tot iets later, maar denk dat ik dan weer om 11:00 begin. Zo fijn, dat ik 't allemaal zelf kan bepalen! Ik bof met mijn baan :)
<<

Anoniem100

Bericht 31 Jan 2015 12:55

Goedemorgen! Ik heb vanaf vandaag een weekje vakantie, vriend vanaf vanavond! :) Vandaag boodschappen doen en huis aan kant...morgen gaan we een paar daagjes heerlijk weg samen :)
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jan 2015 13:06

Goeie middag hier haha

Ik ga maar de stad in zo met zoontje
Zoon *
<<

Anoniem185

Bericht 31 Jan 2015 13:12

Goedemorgen!
Straks nog een late dienst draaien en daarna ben ik werkeloos. Even twee weken sowieso vrij, misschien bog wat langer.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 31 Jan 2015 13:33

Ik had dit weekend vrijgehouden, omdat ik rapporten moest maken voor school. Maarrr die zijn veranderd en nu veel minder werk, dus ik had de afgelopen weken bijna alles al gedaan, was net in een half uur klaar. Dus nu heb ik de rest van de dag geen plannen :P Ga denk ik eind van de middag even naar de bios en vanavond maar een beetje bankhangen.
Morgen ga ik wat drinken met Esperanza in Utrecht en daarna ook daar eten met mn vader en zijn vriendin.
❤️ 7 juni 2018
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jan 2015 13:48

Goedemiddag!

Heerlijk geen plannen dit weekend! Ben ook nog niet zo fit (griep gehad) dus doe het lekker rustig aan. Alleen wat huishouden en de was en even wat boodschapjes doen.
Van zondag op maandagnacht willen mijn vriend en ik de Superbowl gaan kijken, hebben gelukkig allebei aanstaande maandag vrij.

Fijn weekend allemaal en degenen die werken dit weekend: werkse!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jan 2015 14:06

We gaan vanavond toch lekker naar het concertgebouw naar de Vuurvogel.
<<

Anoniem94

Bericht 31 Jan 2015 17:08

Ik heb vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Eind van de ochtend ben ik in het centrum geweest om wat boodschappen te halen. Tussen de middag kwam m'n schoonmoeder bij ons lunchen en m'n vriend moest haar even helpen met haar nieuwe telefoon. Ik heb wat analyses van toetsen gemaakt en vanavond gaan we (als het goed is) samen uiteten. Voor morgen hebben we nog geen concrete plannen. Ik denk dat we rustig aan doen.

Een fijn weekend allemaal!

Terug naar Algemeen