Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Goedemorgen deze woensdag!

<<

Anoniem86

Bericht 28 Jan 2015 07:47

Goedemorgen deze woensdag!

Goedemorgen! Ik ben alweer een paar uur op en wakker en met drie kwartier op m'n werk! Het is gigantisch druk op het werk dus houd m'n hart vast! Daarna ga ik snel naar huis, wat boodschappen doen & lekker relaxen. Het eten heb ik al gemaakt en hoeft alleen nog maar de oven in, ideaal! Vanavond komen de buren op de koffie.. Fijne dag!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Jan 2015 08:15

Re: Goedemorgen deze woensdag!

Goedemorgen! Werkse vandaag Pippa!

Ik ben ook alweer even op. Zometeen N. naar school brengen. Dan snel boodschappen doen en erna op de bank nog even een dutje doen. Ben zo moe, geen idee waar het vandaan komt. Vanmiddag moeten we naar de tandarts. Fijne dag allemaal!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Jan 2015 08:15

Goedemorgen.

Ik zou nog naar bed maar toen mijn man wegging starte de auto niet dus moest ik hem wegbrengen. Voor de 3e. Keer in paar maanden tijd accu stuk.
Ik moet zo met mijn moeder naar het ziekenhuis en daarna naar oma haar verjaardag en vanmiddag man weer ophalen. En tussendoor even op bed ben nog steeds niet fit.

Fijne dag allemaal.

Werkse pippa
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Jan 2015 08:39

Ik wilde uitslapen, gezien ik pas rond 1en in bed lag en vanavond is dit ook weer zo. Maar ben klaarwakker, hoop dat ik toch nog wel weer even in slaap val.

Ik moet vandaag werken van 16.00 - 23.30. Voor die tijd ga ik nog even bezig voor school.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 28 Jan 2015 08:41

Goedemorgen!

Hier vandaag de eerste werkdag van mijn laatste werkweek voor mijn verlof.
Dus vandaag zie ik alle 'woensdagkindjes' voor het laatst :)
Verder weinig plannen. Gister uit eten geweest met mijn ouders, best laat geworden.
Dus vanavond lekker bijtijds naar bed.

Werkse/studeerse allemaal vandaag!
<<

Anoniem140

Bericht 28 Jan 2015 08:44

Ik ga straks zoon naar school brengen en met de honden het bos in, daarna even relaxen en lunch maken. Vanmiddag naar de muziekschool en het buurmeisje wilde komen spelen en vanavond gaan we lekker bij mijn ouders eten!
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Jan 2015 08:50

Goedemorgen,

Hier ook alweer een uurtje uit bed, al ben ik sinds 5uur wakker omdat mijn man teveel geluid maakte en ik daardoor niet meer in slaap kwam.
Over een half uur ga ik mijn dochtertje naar de PSZ brengen en daarna boodschappen halen. Misschien nog ff koffie drinken bij een kennis en dan om 11.15 uur mijn dochtertje weer ophalen. En ik denk dat ik vanmiddag als mijn dochtertje slaapt ook nog even ga liggen, want vind 5 uur wel heel erg vroeg dag moet ik zeggen!!

Fijne dag all!!
Afbeelding

Afbeelding
<<

whiteflower

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 28 Jan 2015 12:41

Kan nog net, goedemorgen. :)

Ik heb zometeen rijles van 12 tot 2. 1 van de laatste!
26 februari afrijden, spannend!
Vanmiddag werken van 3 tot 6.
Vanavond het huis weer leefbaar maken, keukenkastjes weer inpakken en alles schoonmaken
zitten middenin renovatie. Schiet al wel mooi op! Volgende week oplevering.

Fijne dag allemaal!

Terug naar Algemeen