Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

iPad 'herstel typen'

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 28 Jan 2015 18:54

iPad 'herstel typen'

Hallo,

Mijn ipad geeft op random momenten telkens de melding 'herstel typen'. Een speurtocht op Google leerde mij dat deze melding in beginsel in beeld komt als je met je ipad of iphone schudt, zodat je gemakkelijk alle getypte tekst in een keer kunt verwijderen. Maar ik krijg de melding dus echt op random momenten, terwijl mijn ipad in het toetsenbordje geklikt zit en dus helemaal stil staat.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

Het is een ipad van mijn werk dus ik kan hem ook morgen even op de ICT-afdeling van mijn werk laten nakijken, maar als jullie een simpele oplossing voor dit probleem hebben zou dat natuurlijk veel makkelijker zijn :D

♥♥
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Jan 2015 19:22

Re: iPad 'herstel typen'

Misschien helpt het om de functie uit te zetten? Neem aan dat dat in de settings wel kan.
Anders even een keer resetten, wil ook nog wel eens helpen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 28 Jan 2015 19:24

Re: iPad 'herstel typen'

Functie uitzetten kan helaas niet. Resetten ga ik proberen! Thanks voor de tip :)

♥♥

Terug naar Algemeen