Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Post retour

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Jan 2015 19:37

Post retour

Ik heb hier een brievenbuspakketje wat retour moet.
Nu dacht ik, dan kan het volgens mij ook gewoon retour afzender. Toch?
Dit lees ik op internet:

Als u post ontvangt die niet voor u bedoeld is, kunt u de post aan de afzender terug sturen. Haal met pen het adres door en vermeld op de envelop `Retour afzender`. De streepjescode rechtsonder hoeft u niet ongeldig te maken. Het is vervolgens de verantwoordelijkheid van de afzender om uw adres niet meer te gebruiken.

Alleen ik zie op de envelop geen streepjescode.. Kan ik er nu wel gewoon retour afzender opzetten?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 29 Jan 2015 19:40

Re: Post retour

Zolang het adres van de afzender er op vermeld staat, moet dat gewoon kunnen lijkt me.
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 29 Jan 2015 19:42

Als er ergens het adres op staat waar het naar retour moet kun je gewoon je adres doorstrepen en retour afzender erop zetten.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Jan 2015 19:43

Ja dat staat bovenaan..
(En anders had ik dat er ook op kunnen zetten)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem193

Bericht 29 Jan 2015 19:47

Als het door de brievenbus past kan het. Als je het pakketje moet afgeven en het retouradres is geen antwoordnummer moet je wel betalen bij de balie

Terug naar Algemeen