Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Jij en je forumnaam

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Jan 2015 15:15

Jij en je forumnaam

Hoe erg identificeer jij jezelf in je dagelijks leven met je forumnaam?
Noem jij jezelf wel eens in gedachten je forumnaam of voel jij je aangesproken als je je forumnaam voorbij hoort komen of ergens ziet staan?

Ik merk dat ik mezelf in gedachten wel pompoen voel soms. Als ik dan ergens een recept met pompoen zie dan denk ik dat het over mij gaat en ik voel me zelfs lichtelijk gepikeerd als er staat: hak de pompoen in blokjes.
Ik moet écht regelmatig tegen mezelf zeggen: nee joh, dat gaat over pompóen de groente, niet over jou.
Klinkt stom, maar ik gebruik die naam zo vaak hier, ik denk dat het daardoor gaat.

Bij meetings schaam ik me echter dan weer lichtelijk bij het voorstellen. Hoi ik ben Pompoen zeg ik dan en dan vraag ik me echt af wat me bezield heeft om die naam te nemen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Jan 2015 15:17

Re: Jij en je forumnaam

Het is ook gewoon mijn eigen naam, dus ik identificeer me er volledig mee.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 20 Jan 2015 15:23

Ik heb wel een emotionele band met mijn forum naam Ja maar meer omdat het vernoemd is naar een gebied waar ik binding mee heb. En het voelt wel echt als 'onderdeel' van mij.
Een naam zonder betekenis zou voor mij niet logisch voelen.
<<

Anoniem237

Bericht 20 Jan 2015 15:30

Ik indentificeer mij op geen enkele manier met mijn forumnaam.
<<

Anoniem181

Bericht 20 Jan 2015 15:33

Ik heb mijn forumnaam alweer zo lang dat ik overal waar ik Alex zie staan denk: hey, dat gaat over mij! Stofzuiger en Reva noemen mij ook haast nooit bij mijn echte naam, eerder Lex of Lexie.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2015 15:33

Forumster schreef:Ik indentificeer mij op geen enkele manier met mijn forumnaam.

Je bent geen forumster? :P
<<

Anoniem132

Bericht 20 Jan 2015 15:36

Ik identificeer me niet met mijn forumnaam, ik heb m'n naam dan ook gewoon verzonnen en er zit geen diepere gedachte achter ofzo. Maar ik forum natuurlijk ook niet zo fanatiek, misschien als dat meer wordt, m'n forumnaam dan ook 'belangrijker' wordt.
<<

Anoniem186

Bericht 20 Jan 2015 15:40

Haha leuk topic.
Ik identificeer me heel weinig met m'n forumnaam. Hoewel ik afgelopen zaterdag tijdens het roken van wat sigaretjes wel dacht: Oei, een rokende Jans. Haha
<<

Anoniem237

Bericht 20 Jan 2015 15:42

Cotton schreef:
Forumster schreef:Ik indentificeer mij op geen enkele manier met mijn forumnaam.

Je bent geen forumster? :P

Vanaf nu indentificeer ik me op 1 manier met mijn forumnaam. :P
<<

Anoniem114

Bericht 20 Jan 2015 15:44

Euh lastig, aangezien ik 'in real life' ook contact heb met forummers en met regelmaat Bazz wordt genoemd.
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jan 2015 15:45

"Mijn" naam wordt wel vaak gebruikt en dan denk ik vaak ja ik heb een alibi, want op dat moment zat ik op het forum.
Maar daar houdt het dan wel mee op. Er is ook niemand die mij alibi noemt :P
<<

Anoniem110

Bericht 20 Jan 2015 15:56

Deze naam identificeer ik niet echt aan mijn real live. Alleen dan dat ik aardig verslaafd kan zijn aan nonnevottwn. Mijn vorige naam wel. Vooral ook omdat veel vriendinnen mij standaard Stuit noemde.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Jan 2015 15:58

Hmmm ik heb het wel een beetje, dat het heel bekend voelt, maar dat had ik meer met Jip, mijn vorige naam!

Pompoen lijkt me dan idd best confronterend steeds haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lies

Noob

Bericht 20 Jan 2015 15:58

Mijn forumnaam lijkt op mijn echte naam, is een afkorting en zo wordt ik vaak genoemd :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Jan 2015 16:36

Vrijwel iedereen noemt me zo, dus ja.. zou raar zijn als ik er niets mee zou hebben haha
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jan 2015 16:38

Buiten de forumsters met we ik buiten het forum contact heb: totaal niet. Een jongen bij mij uit het dorp heeft als bijnaam Toet en vaak als ik dat hoor denk ik even dat het over mij gaat maar dan bedenk ik me dat zij mijn forumnaam helemaal niet weten.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Jan 2015 16:46

Ja, iedereen noemt me zo.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem152

Bericht 20 Jan 2015 17:15

Het is mijn echte naam, maar dan in het Hebreeuws.
Zelf heb ik niet zo heel veel met het Hebreeuws, maar vind het wel een mooie naam.
<<

Anoniem92

Bericht 20 Jan 2015 17:28

Haha pompoen, ik moest lachen om je stukje!

Ik identificeer me niet echt-echt met mijn forumnaam eigenlijk. Enige is dat mijn zwager mijn schoonzus heel vaak ´Parel´ noemt als we met de familie bij elkaar zijn. Dan denk ik wel ´hee eikel! Zo heet ik al..´ of ´Jullie moesten eens weten´.
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 20 Jan 2015 17:29

Alex schreef:Ik heb mijn forumnaam alweer zo lang dat ik overal waar ik Alex zie staan denk: hey, dat gaat over mij! Stofzuiger en Reva noemen mij ook haast nooit bij mijn echte naam, eerder Lex of Lexie.

Whahah ja daar moest ik ook laatst aan denken, dat ik op L'dag hier ook alleen maar Lex heb geroepen de hele dag :laughcry: :palm:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jan 2015 17:31

Ik voel me een echte Meneer de Uil, ik ben tenslotte ook heel slim en ben blauw.

Nee, ik heb verder niks met mijn naam behalve hier.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Patsy

Bericht 20 Jan 2015 17:32

Ik heb er niks mee eigenlijk. Ik kon geen forumnaam bedenken, zag Katrien Duck en heb Katrien maar tot mijn forumnaam gemaakt.
<<

Anoniem117

Bericht 20 Jan 2015 17:40

Nee met AnnaK niet echt, met het personage uit het boek waar ik naam van heb ook niet. Met mijn vorige namen identificeerde ik me meer. Een vorige naam was mijn favoriete hoofdpersoon uit een boek, de ander een afkorting van een naam die ik altijd prachtig vond en de derde was een afkorting van mijn eigen tweede naam. Met die drie vorige forumnamen dus wel, met deze niet. Als ik ergens Anna hoor denk ik nooit aan mijn forumnaam.
<<

Fantine

Bericht 20 Jan 2015 18:17

Ik wilde graag een Franse naam als forumnaam maar ik identificeer me er verder niet mee. Vind het gewoon een mooie naam.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Jan 2015 18:22

Ik niet, maar niemand noemt me ook zo, ook niet op meetings.
#teammaple🍁
Volgende

Terug naar Algemeen