Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Verzenden via DHL

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Jan 2015 16:05

Verzenden via DHL

Nog niet zo heel vaak gedaan maar via Marktplaats vroeg hier net iemand om en misschien weten jullie hoe dit werkt?

https://dhlforyou.nl/Documents/tarieven ... L-2014.png

Je kunt er voor kiezen om DHL het pakje bij jezelf af te laten halen en dit kost €1.00.
Komen hier de standaardkosten van €4.00 nog bij? Zoals ik nu zie is het dan echt maar €1.00?
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jan 2015 16:06

Re: Verzenden via DHL

Thuis opgehaald kost €8,00. In de avonduren of op zaterdag komt er €1,00 bij lijkt mij.

Wat betekend het sterretje?
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 23 Jan 2015 16:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem122

Bericht 23 Jan 2015 16:06

Nee als je het thuis laat ophalen, betaal je 8 euro voor het verzenden. Staat ook duidelijk bovenaan he, laatste kolom :)
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jan 2015 16:08

Ik doe altijd DHLforyou naar huis adres. Dus thuis labelen en €5,50 betalen en dan afgeven op zo`n punt en dan krijgt de ontvanger het thuis..
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Jan 2015 16:09

Afbeelding
Die €1 is dus extra om de avond of op zaterdag op te halen :palm:
Laatst gewijzigd door Ilovethe90s op 23 Jan 2015 16:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem162

Bericht 23 Jan 2015 16:09

Verzenden van DHL punt naar DHL punt kost 4 euro, jij bereid het pakketje voor op internet, betaald het, print de code uit en geeft het af op het servicepunt. de ontvanger kan het daar met legitimatiebewijs ophalen.

Een pakketje thuis op laten halen kost je 8 euro, als het in de avonduren/zaterdag is kost het 1 euro extra
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Jan 2015 16:10

Ja, ga ik gewoon voor standaard van €4. Bedankt dat jullie me even op mijn domme gedrag wezen haha.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jan 2015 16:12

Ilovethe90s schreef:Ja, ga ik gewoon voor standaard van €4. Bedankt dat jullie me even op mijn domme gedrag wezen haha.

Die andere gene moet dan wel een DHL point bij hem/haar in de buurt doorgeven. Dus wil hij met DHL verzenden naar een punt in zijn buurt of wil hij met DHL verzenden naar zijn huis. Dat is nog even de vraag. Of misschien had hij dat al gezegd. :ja:

Terug naar Algemeen