Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Boos op Mango en ook een beetje op PostNL

<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2015 20:53

Boos op Mango en ook een beetje op PostNL

Gatverdarrie, ik zit hier echt mee in m'n maag.

Op 30 december heb ik een leren jasje van Mango voor 100 euro gekocht, direct per ideal betaald. Het pakketje kwam netjes op tijd aan, maar toen ik het jasje wilde gaan passen, vloog er een drukknoopje af. Dat kon ik niet meer terugzetten. Ik heb het dus geretourneerd met het retouretiket wat er bij zat. Het moest naar Zwolle. Ik heb uiteraard 6.75 euro betaald en een track & trace code gekregen.

En vandaag, 20 januari, ligt het pakje volgens de track&trace nog steeds in het sorteercentrum.

Dus, ik heb gebeld met Mango. Op hun aanraden vervolgens met PostNL. Bij PostNL gaven ze aan dat het pakje al is bezorgd in Zwolle. (Waar de fuck heb ik dan een track&trace code voor, als ie het niet naar behoren doet?) Echter, bij Mango is dit adres niet bekend als retouradres.
Nou, toen kreeg ik het even Spaansbenauwd.

Weer Mango gebeld. Zij gaan nu proberen het pakketje te onderscheppen. Maar iets in mij zegt dat het fout zit. Ik voel me er zo klote onder! Welke rechten heb ik nu?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Jan 2015 20:58

Re: Boos op Mango

Via het Fokforum heb ik deze link gevonden:

http://shop.mango.com/ayuda2/index.face ... os_y_devol

Daar staat in dat het retouradres van Mango in Katwijk zit.
Ik snap dan alleen niet hoe je aan dat retouretiket bent gekomen, dat klinkt dan alsof er gefraudeerd wordt of zoiets.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2015 21:02

Re: Boos op Mango en ook een beetje op PostNL

Dat klopt Susan, dat gaven ze bij Mango ook aan en ik heb dat adres laatst ook zien staan op de site. Maar toen had ik het al geretourneerd. Dat gevoel heb ik dus ook... Dat iemand bij Mango dat soort adresstickers bij de doos in doet. Ik ging er klakkeloos vanuit dat ik die retoursticker moest gebruiken. Ik voel me zo dom nu :palm:
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2015 21:03

Okee dus de bestelling is 100% zeker bij Mango? De bestelling staat in hun systeem? Dat is sowieso belangrijk.

Daarmee bedoel ik dus dat je niet per ongeluk bij een habbiebabbie namaaksite besteld hebt.

Heb je het jasje al betaald of niet?
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2015 21:04

Exogenesis schreef:Dat klopt Susan, dat gaven ze bij Mango ook aan en ik heb dat adres laatst ook zien staan op de site. Maar toen had ik het al geretourneerd. Dat gevoel heb ik dus ook... Dat iemand bij Mango dat soort adresstickers bij de doos in doet. Ik ging er klakkeloos vanuit dat ik die retoursticker moest gebruiken. Ik voel me zo dom nu :palm:

Maar dan moet diegene maar hopen dat er iets geretourneerd wordt. Ik snap je gedachte, maar het zou wel een heel aparte manier van frauderen zijn.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2015 21:05

Ja, echt bij Mango. Zij hebben mijn gegevens en konden zien dat ze nog niks geretourneerd binnen hadden. Helaas al betaald dus...
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2015 21:06

Ik kan het adres ook niet traceren via google. Ik dacht: misschien kan ik een bedrijfsnaam vinden. Maar nee.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2015 21:07

Okee dus je hebt ook 100% zeker aan Mango betaald? Dat is iig een positief puntje dan. Niet dat het geld ook nog eens weg is.

Maar dan. Iemand doet een verkeerd retour adres erin. Why? Diegene wil zo'n jasje en hoopt dan maar dat zij het krijgt?

Klinkt bijna als een grap.

Is dat adres bij Mango helemaal onbekend of is het adres niet in gebruik voor retour.
Wat vind je als je op het adres Googled?
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2015 21:08

Ah je bent me voor. Dus dat adres bestaat helemaal niet?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Jan 2015 21:10

Oh, daar zou ik ook de zenuwen van krijgen!
Gelukkig doen ze er dus wel wat aan bij Mango, hopelijk heeft dat effect!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2015 21:18

Het is betaald bij Mango ja. Er staat geen rekening open.

Het vervelende van dat het adres niet bestaat, is dat er wél iemand het pakket heeft aangenomen. Wie? Waarom? Ik ben bang dat Mango het dan ook niet terug kan krijgen.
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jan 2015 21:22

Maar bij post nl staat nog dat hij in het sorteercentrum zit. Laat hen maar bewijzen dat hij bezorgd is.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2015 21:24

Ja eens met Alibi wel. PostNL moet maar met bewijzen komen nu.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2015 21:29

Maar in welke vorm zien jullie bewijzen van Post NL dan? Ik weet niet zo goed wat ik moet vragen..
<<

Anoniem160

Bericht 20 Jan 2015 21:29

Alibi schreef:Maar bij post nl staat nog dat hij in het sorteercentrum zit. Laat hen maar bewijzen dat hij bezorgd is.

Goed punt inderdaad.
<<

Anoniem127

Bericht 20 Jan 2015 21:32

Ze moeten op de proppen komen met de digitale handtekening van de persoon die het pakket aangenomen heeft. Die zal er niet zijn, omdat de locatie van het pakket nog op hun distributiecentrum is. Dan is dit sowieso te wijten aan TNT
<<

Lara

Kletskop

Bericht 20 Jan 2015 21:49

Oh wat vervelend! Ik heb het andersom. Er is een pakketje kwijt in het sorteercentrum van Mango naar mij. Ik heb gelukkig wat meer bewijs maar het is wel frustrerend er steeds achteraan te bellen.
Maar goed, jouw situatie is ook echt wel heel gek. Hopelijk komt het toch nog goed.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Jan 2015 21:52

Cotton schreef:Okee dus je hebt ook 100% zeker aan Mango betaald? Dat is iig een positief puntje dan. Niet dat het geld ook nog eens weg is.

Maar dan. Iemand doet een verkeerd retour adres erin. Why? Diegene wil zo'n jasje en hoopt dan maar dat zij het krijgt?

Is dat adres bij Mango helemaal onbekend of is het adres niet in gebruik voor retour.

Ja, of diegene die het ontvangt brengt het terug bij Mango en krijgt het geld terug.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Jan 2015 22:00

Weet je toevallig nog welk adres in zwolle het was?
2015 💙
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2015 22:35

Postbus 20195 8000CD
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2015 22:37

Susan schreef:
Cotton schreef:Okee dus je hebt ook 100% zeker aan Mango betaald? Dat is iig een positief puntje dan. Niet dat het geld ook nog eens weg is.

Ja, of diegene die het ontvangt brengt het terug bij Mango en krijgt het geld terug.

Maar dat kan toch niet, aangezien diegene een ander rekeningnr heeft. En Mango is op de hoogte van de situatie.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2015 22:38

Of bedoel je bij de winkel? Ook dan kan het niet lijkt me. Zonder bon.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 21 Jan 2015 08:21

Ik denk eerder dat zo'n iemand dat spul dan weer doorverkoopt (op MP ofzo).
Vervelend hee!
#teammaple🍁
<<

Anoniem114

Bericht 21 Jan 2015 09:03

Ik lees op een Vodafone site ook iets over dat retouradres!

Edit; nee alleen de postcode.. maar wel over niet aangekomen pakjes.
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 21 Jan 2015 09:21

Als je de postcode in google invoert kom je veel berichten tegen van mensen die iets retour hebben gestuurd naar een postbus daar en wat dus niet goed is gegaan. Hopelijk kan PostNL iets voor je doen!
Volgende

Terug naar Algemeen