Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Gewoon toevoegen. ...

<<

SummerBeach

Kwebbel

Bericht 21 Jan 2015 09:13

Gewoon toevoegen. ...

Ik ben onlangs een oude klasgenoot tegengekomen via instagram.
Vorig jaar hadden we elkaar gesproken en toen ging het niet zo lekker met hem..
We waren in basis/ middelbare schooltijd best close, als in hij was mijn vriendje voor zover dar liefde kan zijn haha. ..
Toch denk ik er nog wel eens aan en ben ik gewoon benieuwd hoe het met hem gaat. ..
Ik had hem al eens gezocht op Facebook, maar dat heeft hij niet. ..
Nu kwam ik hem tegen ((gezocht), zou ik hem toevoegen of is dat heel stom uit het niets. ..
Laatst gewijzigd door SummerBeach op 21 Jan 2015 09:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem88

Bericht 21 Jan 2015 09:18

Re: Gewoon toevoegen. ...

Waarom niet? Ik heb zoveel oud-klas en -schoolgenoten op social media, waarom zou dat raar zijn? :)
<<

SDL

Kletskop

Gewoon doen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Ik zou het gewoon doen, dat is toch juist leuk? Ik voeg ook wel eens oud-klasgenootjes op social media toe die ik heel lang niet heb gesproken, als ze daar geen behoefte aan hebben kunnen ze me toch gewoon negeren?

♥♥
<<

SummerBeach

Kwebbel

Bericht 21 Jan 2015 09:21

Ik twijfel omdat ik gewoon zelf aan hhet zoeken was, kom via via niet echt bij hem terecht..
<<

SDL

Kletskop

Bericht 21 Jan 2015 09:22

Nou en, alleen maar leuk toch dat mensen uit je verleden zich afvragen hoe het nu met je gaat.
<<

Sugarfall

Kletskop

Bericht 21 Jan 2015 10:35

Gewoon toevoegen joh, waarschijnlijk vind hij het alleen maar leuk en ik denk dat hij er niet eens over na zal denken hoe je bij hem terecht bent gekomen. Haha en dan nog, er is toch niets geks aan iemand opzoeken?
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 21 Jan 2015 13:47

Gewoon doen! Niks te verliezen toch? Dat is mijn motto haha! Ik kwam laatst een leuk persoon tegen via een datingsite en dat was wederzijds, dus heb ik hem opgezocht op fb en toegevoegd :angel: Misschien een beetje brutaal, maar hij vond het wel een toffe actie :thumbup:
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Anoniem181

Bericht 21 Jan 2015 13:51

Ja hoor, waarom niet? Als hij er niet op zit te wachten merk je dat snel genoeg.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Jan 2015 19:11

Is toch leuk? Doe maar. ...
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Jan 2015 19:17

Ja hoor, juist leuk toch :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 21 Jan 2015 21:37

Gewoon doen dus, hij weet toch niet dat jij hem hebt opgezocht.
<<

Zero

Bericht 21 Jan 2015 22:34

Op wat voor manier heb je andere mensen dan eigenlijk toegevoegd vraag ik me af... Je hoeft tegenwoordig helemaal geen uitleg te geven waarom je iemand toe voegt. Ik geef ook geen uitleg als ik mensen niet toevoeg... no worries man.

Terug naar Algemeen