Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

storing rabo bankieren?

<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Jan 2015 23:30

storing rabo bankieren?

Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan onze laptop, ipad en telefoons of internet?

Met geen van allen kunnen we via internet betalen (bij verschillende webshops).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 15 Jan 2015 23:37

Re: storing rabo bankieren?

Ik kan wel gewoon inloggen en geld overmaken van mijn ene rekening naar de andere. Kan natuurlijk zo zijn dat geld naar andere organisaties overmaken wel voor problemen zorgt.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Jan 2015 23:58

Van de ene naar de andere (eigen) rekening lukt hier inderdaad ook wel.
Maar een rekening van bol.com bijvoorbeeld niet en 2 andere kleinere webshops ook niet.
Misschien dat dan ideal alleen niet werkt.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 15 Jan 2015 23:59

Ik heb wel begrepen dat ING een storing had. Van Rabo weet ik het niet.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 16 Jan 2015 00:01

Ik had het vandaag wel toen ik via iDeal een betaling wilde doen. Hij gaf steeds een melding dat er geen verbinding kon worden gemaakt tussen de server en de browser (Chrome). Na drie pogingen heb ik het via Internet Explorer gedaan en toen lukte het wel in één keer.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Jan 2015 00:10

Hij geeft hier aan dat we de browser moeten updaten of de firewall uit/ cookies accepteren.
Maar vanmiddag heb ik nog iets betaald en ging het meteen goed.

Ik probeer het morgen wel weer opnieuw.
Ik had allerlei stofjes uitgezocht en dat moet ik steeds als het mislukt met de laatste stap weer opnieuw doen. Na 2 keer had ik daar wel genoeg van ;).
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Algemeen