Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Ik kan wel gewoon inloggen en geld overmaken van mijn ene rekening naar de andere. Kan natuurlijk zo zijn dat geld naar andere organisaties overmaken wel voor problemen zorgt.
Van de ene naar de andere (eigen) rekening lukt hier inderdaad ook wel. Maar een rekening van bol.com bijvoorbeeld niet en 2 andere kleinere webshops ook niet. Misschien dat dan ideal alleen niet werkt.
Ik had het vandaag wel toen ik via iDeal een betaling wilde doen. Hij gaf steeds een melding dat er geen verbinding kon worden gemaakt tussen de server en de browser (Chrome). Na drie pogingen heb ik het via Internet Explorer gedaan en toen lukte het wel in één keer.
Hij geeft hier aan dat we de browser moeten updaten of de firewall uit/ cookies accepteren. Maar vanmiddag heb ik nog iets betaald en ging het meteen goed.
Ik probeer het morgen wel weer opnieuw. Ik had allerlei stofjes uitgezocht en dat moet ik steeds als het mislukt met de laatste stap weer opnieuw doen. Na 2 keer had ik daar wel genoeg van ;).