Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Jij op het forum vs. jij in het echt

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 31 Okt 2014 13:47

Jij op het forum vs. jij in het echt

Ben jij hier op het forum hetzelfde als hoe je in het echt bent?

Ik heb vaak het idee dat ik hier veel zeikeriger overkom dan ik in het echt ben, omdat ik in het echte leven mijn woorden wat meer afweeg/zorgvuldiger kies. Ook laat ik in het echt dingen vaker gaan, terwijl ik het hier wel leuk vind om de disussie toch aan te gaan.

Hoe zit dat bij jou?

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 31 Okt 2014 14:09

Re: Jij op het forum vs. jij in het echt

Ik denk het wel. Ik weet eigenlijk niet hoe of waarin ik anders zou zijn. Er zijn dingen die ik niet direct meer op t forum deel, maar ik neem niet een ander karakter aan ofzo. Tenzij iemand wat anders vindt, dan hoor ik het graag haha.
<<

Anoniem124

Bericht 31 Okt 2014 14:38

Ik krijg hier altijd de bitchenstempel toegeschoven tot in den treure toe, maar in het echt ben ik dat volgens mij echt niet. En áls dan in mindere mate :smile: .
<<

Anoniem156

Bericht 31 Okt 2014 14:41

Ik heb geen idee, volgens mij ben ik wel redelijk hetzelfde.
Mensen die mij hebben ontmoet of regelmatig zien kunnen daar misschien beter iets over zeggen?
<<

Anoniem156

Bericht 31 Okt 2014 14:41

Charles schreef:Ik krijg hier altijd de bitchenstempel toegeschoven tot in den treure toe, maar in het echt ben ik dat volgens mij echt niet. En áls dan in mindere mate :smile: .

Ik vind jou juist totaal niet overkomen als een bitch.
<<

Anoniem124

Bericht 31 Okt 2014 14:44

Poubelle schreef:
Charles schreef:Ik krijg hier altijd de bitchenstempel toegeschoven tot in den treure toe, maar in het echt ben ik dat volgens mij echt niet. En áls dan in mindere mate :smile: .

Ik vind jou juist totaal niet overkomen als een bitch.

Toch is het echt zo. Maar dat is wel een bepaald type mens dat gewoon heel anders is dan ik. Denk dat het eerder een karakterverschil is ofzo haha. Maar bedankt, ik ben ook op jou :love: .
<<

Anoniem114

Bericht 31 Okt 2014 14:53

Geen idee, you tell me? Ik denk eigenlijk in 't echt directer te zijn, omdat ik er dan sneller dingen uitflap. Op 't forum ben ik soms na een zin typen alweer klaar met 't onderwerp, terwijl ik in real life dan allang iets heb geblept.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Okt 2014 14:56

Ik denk dat ik wel redelijk hetzelfde ben. Beetje op de achterhoede, meer meelezen. Een beetje terughoudend met reageren met sommige dingen omdat ik dan bang ben voor bepaalde reacties.

Bazinga, je zou zeggen dat mensen juist makkelijker zijn op internet/het forum omdat het toch wat verder van je af staat en je dan makkelijker dingen zegt.
<<

Anoniem114

Bericht 31 Okt 2014 15:04

Nee, hoor. Mensen blijven mensen, ik ga me niet achter een forumnaam verstoppen om dan tenminste iets te durven zeggen of zo. Maar hier kan je ook op je vingers al natellen wie er met welke reactie komt. Oké soms word je verrast, da's dan leuk, maar over 't algemeen is veel al gezegd en zijn veel discussies al gevoerd. Dan denk ik meestal 'Neh laat maar hangen.' Geen zin om dan een hele reactie te typen of zo.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 31 Okt 2014 15:06

Ik heb dat idee ook Bazinga, dat je precies weet wie wat gaat zeggen. Alleen het verschil is dat ik op de een of andere manier toch die drang hou om mezelf te 'verdedigen' of om mijn standpunt kenbaar te maken. Tegen beter weten in, haha!

♥♥
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Okt 2014 15:10

Ik geef hier niet (zo snel) mijn mening over dingen omdat ik niet op papier krijg gezegd wat ik bedoel. Bij familie/vrienden/werk doe ik dat wel en kan ik vaak juist goed uitleggen wat ik bedoel.
Dat vind ik soms wel jammer, want dat daardoor blijf je een beetje op de achtergrond en behoorlijk oppervlakkig.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 31 Okt 2014 15:12

Als ik iemand geen bitch vind, dan ben jij het!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 31 Okt 2014 15:14

Poubelle schreef:Ik heb geen idee, volgens mij ben ik wel redelijk hetzelfde.
Mensen die mij hebben ontmoet of regelmatig zien kunnen daar misschien beter iets over zeggen?

Je bent in het echt nog grappiger :smile:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Okt 2014 15:15

Caro schreef:

Als ik iemand geen bitch vind, dan ben jij het!

Nee inderdaad, ik vind jou zeker geen bitch Charles!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Okt 2014 15:18

Meneer de Uil schreef:Ik geef hier niet (zo snel) mijn mening over dingen omdat ik niet op papier krijg gezegd wat ik bedoel. Bij familie/vrienden/werk doe ik dat wel en kan ik vaak juist goed uitleggen wat ik bedoel.
Dat vind ik soms wel jammer, want dat daardoor blijf je een beetje op de achtergrond en behoorlijk oppervlakkig.

Dit. Ik ben in het echt toch meer ad rem en creatiever met woorden ofzo. Hier vind ik discussieren altijd wat lastiger, kan het vaak niet goed onder woorden brengen op papier.
En ik mag dan last hebben van depressies, ik ben echt niet zo'n downer in het echt als dat ik hier soms ben (denk ik. Hoop ik!)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem186

Bericht 31 Okt 2014 15:21

Volgens mij ben ik in het echt wel redelijk hetzelfde als hier. Maar daar kunnen anderen die mij in het echt gezien hebben beter over oordelen, denk ik.

Volgens mij vinden mensen me hier wel eens een zeur, maar volgens mij vinden mensen dat in het echt ook wel van mij, haha.

Charles, ik vind je ook helemaal niet als een bitch overkomen hoor.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Okt 2014 15:27

Charles, die periode ben je alweer voorbij. Je hebt wel zo'n periode gehad dat je een stuk harder en direct overkwam maar vind je nu wel prettiger reageren :) En jans, iedereen is wel eens een zeur. Zowel hier als in real life, maar dan moet ook kunnen.
<<

Anoniem117

Bericht 31 Okt 2014 16:10

Ik vind je helemaal geen bitch hoor Charles, nooit gevonden ook. Ik weet eigenlijk niet of ik hier anders ben dan in het dagelijks leven. Op een forum 'zie' je natuurlijk maar een deel van mij en of dat deel nu representatief is voor mij in het geheel in het dagelijks leven weet ik eigenlijk niet.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 31 Okt 2014 16:33

Ik ben in reacties wel mezelf maar omdat ik zo 'on the road' ben en ook met tijdsverschil altijd te maken had en heb, reageer ik alleen in sommige topics, wat ik soms wel jammer vind. Daardoor denk ik dat mensen hier op het forum wel een bepaald beeld van me hebben, omdat ik vaak in reizen topics of relatie topics reageer, en dat bereken ik op een opmerking een tijdje terug. Dat vind ik dan wel jammer, maar dan moet ik maar meer reageren. Maar leef altijd erg mee in de topics van mensen die verdriet hebben en dat uit ik dan vaak niet omdat ik niet reageer, terwijl ik in het echt wel zo ben.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Okt 2014 17:05

Ik ben in het echt wel hetzelfde als hier. Bij beide hou ik me meestal wat op de.achtergrond. Vind het best lastig om me goed uit te drukken en het overkomt me wel eens dat mensen me daardoor verkeerd begrijpen. Ik ben denk ik ook meer een luister/lees type.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Okt 2014 17:08

Ik ben wel anders; ik ben hier niet echt aanwezig, terwijl ik dat in het echt toch wel ben. Maar dat heeft meer met mijn gebrek aan tijd te maken denk ik.

De manier van reageren is wel een beetje hetzelfde zoals ik het ook in het echt doe; ik denk niet dat ik heel anders typ dan dat ik het zou zeggen.

In het echt ben ik trouwens wel veel leuker :smile:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Okt 2014 17:10

Koko schreef:Ik ben wel anders; ik ben hier niet echt aanwezig, terwijl ik dat in het echt toch wel ben. Maar dat heeft meer met mijn gebrek aan tijd te maken denk ik.

De manier van reageren is wel een beetje hetzelfde zoals ik het ook in het echt doe; ik denk niet dat ik heel anders typ dan dat ik het zou zeggen.

In het echt ben ik trouwens wel veel leuker :smile:

Dan wil ik je zeker meeten!!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Okt 2014 17:18

Mijn mening is hier het zelfde als in het echt.. Maar ik kan hier op een of andere manier minder goed op papier krijgen. Verder ben ik wel gewoon hetzelfde volgens mij
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem125

Bericht 31 Okt 2014 17:24

Ik stel me in de meeste gevallen wat bescheidener op in het echt. Al geldt dat ook niet altijd, als ik eenmaal op dreef ben met wat vrienden dan kan ik ook flink hard zijn, grappen maken die net over het randje zijn, dat soort dingen. Alleen wordt het in mijn omgeving wat meer gewaardeerd heb ik het idee.

Hier schrikken veel vrouwen er al snel erg van als je eens een mening hebt die wat minder politiek correct is. Toch een kwestie van wat je gewend bent, denk ik.
<<

Anoniem81

Bericht 31 Okt 2014 17:28

Volgens mij kom ik hier dommer over als dat ik ben omdat ik grammaticaal niet zo sterk ben :laughcry:
Volgende

Terug naar Algemeen