Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Oudejaarsloterij

<<

Winegum

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2014 20:21

Oudejaarsloterij

Wie heeft er al een lot gekocht en/of doet mee dit jaar?

Normaal gesproken doe ik er niet aan mee, tenzij ik een lot krijg van mijn ouders. Maar met het werk hebben we een zooi loten gekocht met z'n alle. Toch grappig, iedereen doet mee. We grapten al, dadelijk kunnen ze de hele afdeling sluiten want we winnen de hoofdprijs :kerstsmile:

Wat zou jij doen als je wint?
<<

Anoniem88

Bericht 29 Dec 2014 20:25

Re: Oudejaarsloterij

Ik droom altijd zo van die hoofdprijs, haha. We doen dit haar niet mee omdat we het geld niet kunnen missen. Maarin m'n hoofd heb ik het al jaren zo mooi uitgedacht, een mooi huis kopen, een eigen bedrijfje beginnen (al zou ik nog niet weten wat)..
<<

Anoniem152

Bericht 29 Dec 2014 20:26

Ik speel automatisch mee.
Mocht ik een aardig bedrag winnen, dan zou ik er mijn restschuld van de hypotheek mee betalen en mijn nieuwe woning ervan inrichten. De rest gaat op de spaarrekening.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2014 20:29

Echt he Dundas, van zoiets kun je toch alleen maar dromen? Haha.
Ik zou zelf ook niet weten wat ik zou doen met veel geld hoor.

Lekker op vakantie gaan denk ik, op zoek naar een nieuwe woning en als ik echt heel veel geld zou winnen dan zou ik mijn baan lekker opzeggen en alleen maar werk doen wat ik leuk vind. Vrijwilligerswerk bijvoorbeeld of iets parttime voor een aantal uur.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Dec 2014 20:31

Ik heb een lot gekocht, zoals elk jaar :)

We zeiden al tegen elkaar: zelfs al zouden we winnen, zouden we niet een huis kopen oid. Wel een boot, camera's, reizen, en genoeg andere mooie spullen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2014 20:31

Jullie hebben je droomhuis al, Marin!
<<

Anoniem119

Bericht 29 Dec 2014 20:32

Winegum schreef:Jullie hebben je droomhuis al, Marin!

Precies! Dat zou ik zo zonde vinden, ik zou helemaal niet willen verhuizen (sterker nog, we moeten er eerst gaan wonen haha). Wel zouden we alles net even wat beter opknappen nog en wellicht een uitbouw aan de keuken en nog wat meer nieuwe meubels. Maar goed, een beetje blijven dromen mag ;)
<<

Anoniem88

Bericht 29 Dec 2014 20:39

Oh, ik weet het wel een beetje trouwens. Dit huis staat al een ruim jaar te koop en ik denk dat ik het dan zou willen kopen: http://www.funda.nl/koop/aarlanderveen/ ... 5-a/fotos/

Het huis zelf vind ik niet bijster geweldig, zou er een hoop aan willen verbouwen. Maar ik vind de omgeving zo fijn, midden in de polder. Ik ben zelf in een klein huisje direct naast dit huis opgegroeid (dat is nu gesloopt.... De master bedroom keek er recht op uit, nu staat er een ander huis, ook te zien op de foto). Ik heb veel in en om dit huis gespeeld (sterker nog, de trampoline op de laatste foto, waar de schaapjes onder schuilen, stond vroeger in de voortuin, úren heb ik daarop gesprongen). Het gebouw met de schuur/garage/paardenboxen is groter dan het op de foto lijkt, ik denk dat ik dat dan zou verbouwen en een kleinschalig kinderdagverblijf aan huis zou beginnen. Op het land achter het huis wil ik dan dieren houden.
Laatst gewijzigd door Anoniem88 op 29 Dec 2014 20:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2014 20:43

Wij hebben een half lot. Droom ook altijd stiekem van een mooie prijs maar ga er maar vanuit dat we niks winnen, kan het alleen maar meevallen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem87

Bericht 29 Dec 2014 20:48

Wij gaan ook voor de hoofdprijs :happysanta: Ik hoef ook geen ander huis, maar ik zou het helemaal super-de-luxe gaan inrichten. En ik zou stoppen met werken en een heeeele lange cruise gaan maken.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Dec 2014 20:48

Wij hebben vanmiddag ook een lot gekocht.
Volgens mij heb ik nog nooit meer dan de prijs van het lot gewonnen, haha, maar wie weet!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Dec 2014 20:49

Afgelopen weekend hier met mijn ouders over gehad. Mocht ik winnen dan denk ik dat ik een mooi huisje zal kopen. Ook al woon ik hier echt leuk, ik huur en ik zou toch liever kopen.
Verder zal ik een paar keer goed op vakantie gaan dit jaar en daarbij echt niet nadenken wat iets kost, gewoon genieten.
Misschien nog een paar nieuwe motoren erbij en een leuke auto. NIet per se een luxe, gewoon een prettige auto.

Daarnaast zal ik investeren in microkredieten, mensen een leningen laten nemen bij mij tegen een kleine rente en de rente zal ik investeren in goede doelen. Daar hoef ik niks aan over te houden.

Het probleem is, waar mijn ouders en ik tegen aan liepen, wat moet je in godsnaam met 30 miljoen. Een groot huis, hier op de hoek van de straat bijvoorbeeld, kost 2 miljoen. Dan heb je nog 28 over. Ik zou al niet eens een huis van 2 miljoen willen kopen.
Plus je pakt, met de huidige rente, toch een ton rente per jaar. LOL.

Anoniem114

Bericht 29 Dec 2014 20:51

Wij hebben een heel lot, doe eigenlijk altijd wel mee. Als we een grote prijs winnen, betalen we de hypotheek af, bouwen we uit en maken heel de woning naar onze zin, maar verhuizen doen we wss niet. Ik zou trouwens wel blijven werken! Misschien parttime, maar ik wil m'n functie niet opgeven. Voor m'n vriend geldt 't zelfde.

Bij een miljoenenprijs zouden we veel weggeven aan familie en vrienden, maar wss nog steeds zelfde plan aanhouden :P
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 29 Dec 2014 20:55

Wij hebben ook een heel lot. We doen elk jaar mee, vind het altijd een beetje bij Oud&Nieuw horen haha.

Als wij de hoofdprijs zouden winnen dan zouden we een nieuw groter huis kopen en lekker op vakantie gaan denk ik.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2014 21:26

Ik heb een vijfde lot gehad! Met als eindcijfers mijn geboortejaar! Hopelijk brengt het geluk :)
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem154

Bericht 29 Dec 2014 22:08

Silly-One schreef:Plus je pakt, met de huidige rente, toch een ton rente per jaar. LOL.

Minus de vermogensbelasting :kerstsmile:
<<

Anoniem286

Bericht 29 Dec 2014 23:15

Ik heb 2 halve loten gekocht. Doe ik elk jaar en ik win bijna nooit iets :)
Als ik win ga ik lekker lang op vakantie en de rest gaat mooi op de bank en in de hypotheek.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2014 23:18

Wij hebben een lot gehad met als eindcijfers ons huisnummer. Als we winnen dan zou paden we een leuk huis geven en onze familie geld geven maar verder geen idee nog.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 29 Dec 2014 23:20

Ik heb een half lot van mn vader gekregen, dus kom maar door met die 15 miljoen! Oh heerlijk om daarover te dromen hè. Ik zou een ander huis kopen, veel reizen maken en heul veul schoenen kopen.
❤️ 7 juni 2018
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2014 23:22

Maddie schreef:Ik heb een vijfde lot gehad! Met als eindcijfers mijn geboortejaar! Hopelijk brengt het geluk :)

Een 1/5 kan niet bij evenementtrekkingen. Alleen hele en 1/2
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 29 Dec 2014 23:24

Dora schreef:
Maddie schreef:Ik heb een vijfde lot gehad! Met als eindcijfers mijn geboortejaar! Hopelijk brengt het geluk :)

Misschien is die dan voor de januaritrekking? Daar heb ik ook 1/5 lot voor.
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem85

Bericht 29 Dec 2014 23:24

Wij hebben met in totaal 5 personen een straatje halve loten gekocht.
We kopen zelf nog een half lot.

Met n leuk bedrag kunnen we makkelijker verhuizen doordat we de restschuld kunnen betalen.

Met een groot bedrag kopen we een mooi groot huis, voor mij een nieuwe auto, vrienden en familie verwennen en lekker luxe leven. Ik weet niet of ik zou stoppen met werken, mocht ik dat wel doen, dan ga ik wel iets van vrijwilligerswerk doen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2014 23:27

Bliss schreef:
Dora schreef:

Misschien is die dan voor de januaritrekking? Daar heb ik ook 1/5 lot voor.

Klopt, voor de maandelijkse trekkingen heb je hele en 1/5 loten.
(Wij zijn een verkooppunt op ons werk)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 30 Dec 2014 00:02

Ja wij hebben 2 hele loten en ook hele plannen gemaakt mochten we veel geld winnen.
Niet eens verhuizen maar wel:
- huis in een wintersportgebied kopen
- villa met zwembad in Griekenland kopen
- nieuwe auto's kopen
- stoppen met werken en iets leuks beginnen voor de lol, een nagelstudio ofzo
- veel reizen en cruises maken
04-2014
10-2015
<<

Bonheur

Noob

Bericht 30 Dec 2014 00:47

Ik speel automatisch mee.

Ik zou een mooi huis kopen met genoeg ruimte voor paarden en andere dieren. Heerlijk lijkt mij dat!
Volgende

Terug naar Algemeen