Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Cadeau zusje

<<

Callie

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 02 Jan 2015 15:53

Cadeau zusje

Normaal gesproken kom ik niet in andere pijlers dan de mama-pijler, waar ik overigens ook voornamelijk lees.. Maar heb nu even hulp nodig, dus kom toch even hier wat vragen! :)
Mijn zusje gaat vanaf februari 6 maanden stage lopen in Maleisië. Nu wil ik haar graag iets leuks geven om mee te nemen en (een aantal) cadeautjes meegeven.
Maar wat is nu leuk? Ik ben totaal inspiratieloos. Ben zelf ook een jaar op reis geweest, maar dat is zo'n 8 jaar geleden. Geen idee wat ik toen mee kreeg, behalve een paar leuke fotoboekjes van vrienden en familie!
Jullie ideeën?
I. juni '10 - N. mei '12 - J. augustus '16
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Jan 2015 16:08

Re: Cadeau zusje

Ik heb een vriendin van mij, toen zij 6 maanden ging reizen naar Nepal een "point it" woordenboek meegegeven. Dat vond ze erg leuk (tenminste dat zei ze ;) )
<<

anoniem203

Bericht 02 Jan 2015 17:13

Een Hollands pakketje met bijv. stroopwafels, potje pindakaas, puzzelboekje, Hollandse cd etc?
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Jan 2015 18:50

Een filmpje opnemen met lieve woorden voor haar, van vrienden, vriendinnen, familie. Zo heeft ze niet alleen foto's als ze jullie mist, maar kan ze jullie ook weer even horen.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 02 Jan 2015 19:23

Toen ik op buitenlandse stage ging kreeg ik van mijn beste vriendin een doos met allemaal leuke kleine grappige cadeautjes (zinvolle en onzinnige dingen) en een paar enveloppen, bij 1 stond op de buitenkant iets in de trant van "voor als je er even doorheen zit", daarin zat een hele lieve brief. In de andere enveloppen zat geld, in de ene 5 euro, "voor een extratje bij het boodschappen doen", 10 euro, ook met eeb "Doel" er bij en 1 met 20 euro met de opdracht iets te kopen voor mijzelf als aandenken aan mijn tijd daar.

Vond dat echt super leuk!
<<

Callie

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 03 Jan 2015 09:30

Bedankt! Hier staan al leuke ideeën tussen! :)
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Jan 2015 11:17

Een kussensloop met een foto(collage) erop afgedrukt via bijv Hema te bestellen . Is niet zwaar voor in de bagage, heel praktisch en een leuk aandenken aan thuis
<<

Anoniem122

Bericht 03 Jan 2015 11:19

Ik liep overigens stage in Thailand, en 1 van de grappig bedoelde cadeautjes was ook nog eens heel nuttig en dat was een doosje tampons. Want die waren echt enorm duur daar en volgens mij in Maleisie ook.

Wat voor stage gaat ze doen daar eigenlijk? :D
<<

Callie

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 03 Jan 2015 17:53

ไม่เป็นไร schreef:Ik liep overigens stage in Thailand, en 1 van de grappig bedoelde cadeautjes was ook nog eens heel nuttig en dat was een doosje tampons. Want die waren echt enorm duur daar en volgens mij in Maleisie ook.

Wat voor stage gaat ze doen daar eigenlijk? :D

Haha! Echt ja?! Dan zal ik ook een doosje voor d'r inslaan! :wink:

Mijn zusje zit op de hoge hotelschool en gaat stage lopen in een hotel in Kuala Lumpur!

Terug naar Algemeen