Stofzuiger schreef:Online 'shoppen', mijn mandje vol gooien met van alles wat ik wil hebben en uiteindelijk weg klikken.
Heerlijk vind ik dat!Stofzuiger schreef:Online 'shoppen', mijn mandje vol gooien met van alles wat ik wil hebben en uiteindelijk weg klikken.
. Ook heel fout.Fantine schreef:Ik vind het heerlijk om elke dag beautyblogs te lezen en het daarbij behorende topic op het ellegirl forum waarin alles en iedereen wordt afgekraakt. Erg fout! En buiten het internet om lees ik soms de mijn geheim, ook zo lekker fout haha.

Carrie schreef:Fantine schreef:Ik vind het heerlijk om elke dag beautyblogs te lezen en het daarbij behorende topic op het ellegirl forum waarin alles en iedereen wordt afgekraakt. Erg fout! En buiten het internet om lees ik soms de mijn geheim, ook zo lekker fout haha.
Haha oh heerlijk. Heb je een linkje naar het topic? Ga ik ook even kijken

Stofzuiger schreef:Online 'shoppen', mijn mandje vol gooien met van alles wat ik wil hebben en uiteindelijk weg klikken.

Fantine schreef:Carrie schreef:Fantine schreef:Ik vind het heerlijk om elke dag beautyblogs te lezen en het daarbij behorende topic op het ellegirl forum waarin alles en iedereen wordt afgekraakt. Erg fout! En buiten het internet om lees ik soms de mijn geheim, ook zo lekker fout haha.
http://www.ellegirltalk.nl/topic/beutyblogtopic-xlix.698504/
Tadaaaaaa Have fun

Fantine schreef:Carrie schreef:Fantine schreef:Ik vind het heerlijk om elke dag beautyblogs te lezen en het daarbij behorende topic op het ellegirl forum waarin alles en iedereen wordt afgekraakt. Erg fout! En buiten het internet om lees ik soms de mijn geheim, ook zo lekker fout haha.
http://www.ellegirltalk.nl/topic/beutyblogtopic-xlix.698504/
Tadaaaaaa Have fun
Ik lees ook graag blogs, dus ik moet erg lachen om dit topic! 

Lelie schreef:Wanneer ik een hele dag alleen thuis ben, vind ik het heerlijk om s'ochtends meteen Netlfix aan te zetten en de hele dag series te kijken en te internetten. Vlak voordat mijn vriend thuis komt, ga ik nog even snel alles in het huishouden doen
Lekker kneuterig.Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers