Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat is jouw guilty pleasure op dit moment?

<<

Fantine

Bericht 05 Jan 2015 12:29

Wat is jouw guilty pleasure op dit moment?

Ik vind het heerlijk om elke dag beautyblogs te lezen en het daarbij behorende topic op het ellegirl forum waarin alles en iedereen wordt afgekraakt. Erg fout! En buiten het internet om lees ik soms de mijn geheim, ook zo lekker fout haha.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Jan 2015 13:09

Re: Wat is jouw guilty pleasure op dit moment?

Haha mijn geheim lees ik ook regelmatig.. in een wachtkamer en ook wel op internet als het rustig is op werk. En als ik ga vliegen koop ik op schiphol meestal een special pakket.. fout maar leuk inderdaad.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem81

Bericht 05 Jan 2015 13:13

Online 'shoppen', mijn mandje vol gooien met van alles wat ik wil hebben en uiteindelijk weg klikken.
<<

Anoniem149

Bericht 05 Jan 2015 13:22

Stofzuiger schreef:Online 'shoppen', mijn mandje vol gooien met van alles wat ik wil hebben en uiteindelijk weg klikken.

:yes: Heerlijk vind ik dat!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Jan 2015 14:34

Stofzuiger schreef:Online 'shoppen', mijn mandje vol gooien met van alles wat ik wil hebben en uiteindelijk weg klikken.

Me too!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Jan 2015 15:36

Oh Fantine, dat doe ik ook wel eens! Al lees ik dat forum niet dan heb ik zelf wel mijn eigen ergernissen over de bloggers, haha. Zo fout. Ik heb net weer even op het forum gekeken en dat is echt vermakelijk ja, al ken ik ze niet allemaal.

Ik kijk wel eens op facebook bij mensen die ik niet 'echt' ken, of mensen die ik niet mag maar wel in de gaten wil houden :P. Ook heel fout.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jan 2015 15:47

Fantine schreef:Ik vind het heerlijk om elke dag beautyblogs te lezen en het daarbij behorende topic op het ellegirl forum waarin alles en iedereen wordt afgekraakt. Erg fout! En buiten het internet om lees ik soms de mijn geheim, ook zo lekker fout haha.

Haha oh heerlijk. Heb je een linkje naar het topic? Ga ik ook even kijken :smile:
<<

Anoniem321

Bericht 05 Jan 2015 16:38

Ik vind het leuk om op facebook te kijken bij vrienden van een willekeurige facebookvriend van mij. Dan pik ik daar iemand uit en ga ik bij diegene zijn of haar vrienden kijken etc etc. En dan kijken hoever ik kan komen.

Wat ik ook wel eens doe is vliegtickets naar een leuke bestemming bijna boeken, uiteraard businessclass.
<<

Fantine

Bericht 05 Jan 2015 23:40

Carrie schreef:
Fantine schreef:Ik vind het heerlijk om elke dag beautyblogs te lezen en het daarbij behorende topic op het ellegirl forum waarin alles en iedereen wordt afgekraakt. Erg fout! En buiten het internet om lees ik soms de mijn geheim, ook zo lekker fout haha.

Haha oh heerlijk. Heb je een linkje naar het topic? Ga ik ook even kijken :smile:

http://www.ellegirltalk.nl/topic/beutyblogtopic-xlix.698504/

Tadaaaaaa Have fun :smile:
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 05 Jan 2015 23:51

Fedja van Huet.
Ik ben verliefd op hem
Ik wil hem. NU.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem104

Bericht 06 Jan 2015 14:49

Dat vind ik ook zo heerlijk om te doen, maar het is eigenlijk zo doelloos. :palm:
<<

Anoniem301

Bericht 06 Jan 2015 15:03

Fantine schreef:
Carrie schreef:

Ah, tnx! :D
<<

Anoniem114

Bericht 06 Jan 2015 15:16

Frozen liedjes luisteren... En Glee. :palm:
<<

Anoniem301

Bericht 06 Jan 2015 15:18

Oh Fantine wat een heerlijk fout topic haha! Alleen al het linkje naar veel gestelde vragen is om van te smullen :smile:
<<

Anoniem222

Bericht 06 Jan 2015 15:24

Alleen de titel van het topic is al vreselijk hahaha!
<<

Anoniem222

Bericht 06 Jan 2015 15:32

Oh ik zie nu dat dat expres is omdat het eerst wel een fout was. Dolletjes!
<<

Anoniem124

Bericht 06 Jan 2015 15:35

Nou een pleasure is het niet bepaald maar ik doe het toch. Heb me een tijdje terug afgemeld voor de postcodeloterij en nu kijk ik elke keer wat ik al dan niet had kunnen winnen. Zo irritant dat ik overweeg me maar weer aan te melden. :omg:
<<

Anoniem140

Bericht 06 Jan 2015 15:38

Hahaha Charles dat vind ik een goede.
Mijn guilty pleasure is dat ik het soms lekker vind mijn bed weer in te duiken op een vrije dag als ik mijn zoon naar school heb gebracht en me dan schuldig voelen omdat ik eigenlijk heel veel te doen had.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Jan 2015 16:30

Fantine schreef:
Carrie schreef:

Ow geweldig! :laughcry: Ik lees ook graag blogs, dus ik moet erg lachen om dit topic!

Mijn guilty pleasure is op dit moment Geordie Shore en dan vooral die hele romance van Charlotte en Gaz :palm:
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Jan 2015 18:20

Wanneer ik een hele dag alleen thuis ben, vind ik het heerlijk om s'ochtends meteen Netlfix aan te zetten en de hele dag series te kijken en te internetten. Vlak voordat mijn vriend thuis komt, ga ik nog even snel alles in het huishouden doen :palm:
09-07-2018
11-07-2021
<<

Fantine

Bericht 06 Jan 2015 18:20

Lelie schreef:Wanneer ik een hele dag alleen thuis ben, vind ik het heerlijk om s'ochtends meteen Netlfix aan te zetten en de hele dag series te kijken en te internetten. Vlak voordat mijn vriend thuis komt, ga ik nog even snel alles in het huishouden doen :palm:

Hahahaha extreem herkenbaar!!
<<

Anoniem86

Bericht 06 Jan 2015 18:22

Haha; waarom dan, voel je je anders schuldig dat je niks hebt gedaan? Ik ga altijd rondje door huis zodat ik daarna gewoon eigen tijd heb de rest van de dag!
<<

Anoniem99

Bericht 06 Jan 2015 18:25

Filmpjes van een aantal beautybloggers: Beautygloss, 2WMN, Lifelivegorgeous, Littlewonderworld (alleen is deze laatste niet zo leuk meer, een van die meiden is ontzettend arrogant.. Beetje jammer. Ze noemt haar volgers 'zeikerds'. Niet handig als je het mij vraagt).
Verder vind ik Camping life dus echtfijn om naar te kijken :P Lekker kneuterig.
<<

Fantine

Bericht 06 Jan 2015 18:27

Ik vind Mascha van beautygloss echt een afgrijselijk mens. Slechte kwaliteit van haar blogs en dat gefoef de hele dag, bah!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Jan 2015 18:33

Ik kijk nooit naar Macha, vind haar niet zo leuk. Wat bedoel je met gefoef?
Volgende

Terug naar Algemeen