anderhalf jaar geleden
Nu 1,5 jaar later heb ik van een deel van het geld een herinneringskist gekocht waarin ik de belangrijkste spulletjes van Aart ga opbergen. Zijn leesbril, zijn lievelingsstropdas, alle kaarten die we hebben gekregen, zijn foto-album met kinderfoto's, de krant met de rouwadvertentie, de Groene Amsterdammer met zijn in memoriam, de uitgeknipte artikelen van zijn hand die ik daarna toegestuurd kreeg door een goede vriend van hem en nog veel meer. Ik zal ze bewaren en koesteren in deze kist.
De rest van het ingezamelde geld zal ik gebruiken voor een herinneringssierraad wat gemaakt zal worden van onze trouwringen.

Net bij het uitzoeken van wat eerste spulletjes kwam ik het boekje tegen wat Prosecco voor me heeft afgedrukt met het topic wat ik hier had geopend. Ik heb het van voor tot achter gelezen en even heel hard gehuild.
Wat waren jullie toen een steun voor mij, wat waren jullie lief, warm en hartelijk. Wat ben ik blij dat dit forum bestaat en dat er zo veel lieve mensen komen. Bedankt!
p.s.: voor degenen die benieuwd zijn hoe het me is vergaan het afgelopen half jaar en dit nog niet weten: ik heb een blog bijgehouden over hoe het me verging, de link staat in mijn onderschrift.