Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Ik heb één foto die ik erg waardeer op het moment. Daar sta ik met een vriendin op waarmee het helemaal niet goed gaat op het moment. We waren die avond naar Maria Mena..een top avond om haar even een dag te laten relaxen. Omdat zij ermee op staat, wil ik hem hier niet neerzetten.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Wat een mooie momenten en wat een lieve kindjes. Ik ben erg benieuwd naar jouw foto Meneer de Uil, maar ik begrijp waarom je het niet plaatst.
Ik vind op dit moment deze foto geniaal (te meer omdat mijn zoontje die dag weer lekker in zijn vel zat na twee weken trommelvliesontsteking en antibiotica die niet aansloeg)
Weg
Maar mijn eerste borstvoedingsfoto is voor mij erg speciaal, net als de foto's van een shoot die wij hebben gedaan en een huis-tuin-en-keukenshoot voor onze kerstkaart die ik zelf heb gedaan zijn ook erg leuk!
Laatst gewijzigd door Fiederilsje op 21 Dec 2014 10:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
Mijn favoriete foto is eigenlijk een familiefoto uit januari van dit jaar. Oma, kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen.. 40 personen inmiddels. Elk jaar maken we zo'n foto tijdens ons familieweekend en elk jaar straalt het geluk, de gezelligheid en de gekkigheid binnen de familie er weer vanaf. Maar helaas, die zet ik hier liever niet neer.
Dan deze twee foto's. Omdat het me doet terugdenken naar een heerlijke, geweldige vakantie!
Een foto van mijn man en J. gemaakt tijdens een fotoshoot net na haar geboorte. Binnenkort hebben we de fotoshoot bij Anousch die ik gewonnen heb via dit forum. Ik ben ook erg benieuwd naar welke mooie foto's daaruit komen.