24 Dec 2014 15:00 door Marie
Vanavond vieren we lekker met zijn tweetjes. De kinderen gaan gewoon op tijd naar bed en wij gaan lekker op de bank met een hapje en een drankje. Als eten hebben we voor de kinderen pannenkoeken en zelf soep met een lekker broodje.
Morgenvroeg een lekker uitgebreid kerstontbijt. Ook hebben we een paar cadeautjes. Daarna gaan we bij mijn schoonouders op de koffie. 's Middags zijn we lekker thuis, ik denk dat we of een film gaan kijken of een spelletje doen. Dochter krijgt nl. Monopoly junior, dus ik gok dat ze dat morgen wel wil spelen. Ondertussen hou ik me met het kerstdiner bezig. 's Avonds weer lekker op de bank met een leuke kerstfilm.
Tweede kerstdag gaan we naar mijn moeder toe en vieren we daar waarschijnlijk kerst met mijn zus, zwager en neefjes en gaan we daar gourmetten.
Deze planning kan nog veranderen, omdat mijn zus hoogzwanger is. Het kan dus zijn dat we op een van de kerstdagen nog op kraamvisite mogen. Anders gaan we dit weekend op kraamvisite, want als vrijdag nog geen baby is, wordt ze of vrijdagavond of zaterdagochtend ingeleid.
Zondag hebben we als verlate kerst een familiebezoek op de planning staan en dan gaan we daar Indisch eten.
Druk weekend dus, maar alleen maar gezellig.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!