Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

hoe ga je de kerstdagen doorbrengen?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 14:19

hoe ga je de kerstdagen doorbrengen?

Wat ga je doen met kerst en met wie?

Vanavond eten wij met zijn vieren gewoon thuis, gaan we kado's uitpakken en kijken mijn vriend en ik all you need is love met een lekker drankje en een hapje.

Morgen einde van de ochtend gaan we naar mijn ouders, daar zijn mijn zus en zwager en nichtje dan ook, we gaan lekker lunchen, kletsen, kado's uitpakken en savonds weer samen eten! Lekker ongedwongen en het is gewoon gezellig.
Overmorgen gaan we met vrienden in een restaurant eten, buffet vorm is het, in de ochtend lekker relaxed aan doen, dan dus uiteten, en savonds komen de buren een borrel doen.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem149

Bericht 24 Dec 2014 14:20

Re: hoe ga je de kerstdagen doorbrengen?

Vanavond ga ik bij mijn ouders eten. Morgen sowieso even langs oma en verder heb ik nog geen idee eigenlijk. Tweede kerstdag ga ik of heel de dag op de bank hangen met lekkers en een paar films, of ik ga met mijn zusje en neefje op pad, dat moet ik nog even kijken.

Fijne dagen allemaal!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 14:22

Vanavond gaan we lekker samen koken en eten. Morgen rond het middaguur komen mijn zwager en schoonzus hier. Dan gaan we samen lunchen. Verderop in de middag komt mijn schoonmoeder en 's avonds gaan we lekker met z'n allen eten. 2de kerstdag gaan we 's morgens naar mijn zus om daar te lunchen met met haar gezin en mijn moeder. Eind van de middag weer naar huis om hier de restjes van 1ste kerstdag op te eten en heerlijk niks meer. We doen niet aan cadeautjes.

Veel plezier allemaal. Voor wie de feestdagen niet zon feestje is een dikke :hug:
10-08-2017 ♥
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 14:27

Vandaag naar vriendin.
Morgenvroeg ontbijten en kadootjes met de kleine. Ze wordt om 12opgehaald, en dan doe ik enkele voorbereidingen in de keuken voor 2e kerstdag. Daarna werken
2e kerstdag werken en daarna naar ouders om te eten en kadootjes. En dan blij dat ik weer thuis ben
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 14:29

Wij gaan eerst vanavond naar de kerk.
Morgen ook eerst naar de kerk en 's avonds eten bij mijn schoonouders en de rest van de schoonfamilie.
2e e kerstdag hebben we een brunch bij mijn ouders met nog veel meer familie erbij.
<<

Anoniem85

Bericht 24 Dec 2014 14:30

Vanavond eten mijn man en ik tapas op de bank, lekker film kijken.
Morgen uiteten met familie en tweede kerstdag naar schoonfamilie om daar savonds te eten.,

Fijne feestdagen iedereen :kerstduim: :kerstsmile: :kerstcadeau:
<<

Anoniem75

Bericht 24 Dec 2014 14:32

Ik hoop dat we morgen naar mijn ouders kunnen (de jongste is ziek) en anders gaan mijn man en S. alleen.
2e kerstdag gaan we bij mijn schoonzus eten. Als T. dan nog steeds niet beter is gaan mijn man en S. ook alleen.

Vanavond zijn we lekker thuis. Voor vanavond heb ik wat kleine hapjes en zal ik niet al te laat naar bed gaan. Ik ben namelijk ook niet helemaal fit en weinig geslapen de afgelopen nachten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Dec 2014 14:41

Vanavond serious request kijken met lekkere hapjes. En als eten hebben we lekkere broodjes

Morgen ochtend eerst kerst ontbijt en hebben wat kleine cadeautje voor elkaar. En in de middag naar mijn ouders om daar met mijn opa en oma en ouders en 1 broer gourmetten,wel jammer dat andere broer en vriendin er niet bij zijn .

Tweede kerstdag thuis ontbijten. En ergens in de middag naar schoonouders, als ik meega
Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 14:44

Vanavond naar de kerstzangdienst, daarna chocolademelk drinken en wat lekkers en gewoon TV kijken. 1e kerstdag in de loop van de middag naar mijn ouders om koffie te drinken en te eten, wordt vrij gewoon eten dus niet te moeilijk en niet te speciaal. 2e kerstdag rijden we naar Lille dus in Belgïe koffie/lunch en in Lille de stad in en 's avonds ergens uit eten.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 14:51

Vanavond niks bijzonders. We zijn met z'n drietjes thuis waarvan dochter ziek is.
Morgenochtend thuis en voordat mijn vriend moet werken om 14.00 uur brengt hij mij en dochter naar mijn ouders. Wij blijven dan daar eten.
2e kerstdag is de oudste ook weer bij ons en gaan we naar mijn schoonzusje en zwager. Mijn schoonouders zijn er dan ook.

Ik hoop alleen dat de jongste dan weer wat opgeknapt is. Anders wordt het misschien toch thuisblijven.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 15:00

Vanavond vieren we lekker met zijn tweetjes. De kinderen gaan gewoon op tijd naar bed en wij gaan lekker op de bank met een hapje en een drankje. Als eten hebben we voor de kinderen pannenkoeken en zelf soep met een lekker broodje.

Morgenvroeg een lekker uitgebreid kerstontbijt. Ook hebben we een paar cadeautjes. Daarna gaan we bij mijn schoonouders op de koffie. 's Middags zijn we lekker thuis, ik denk dat we of een film gaan kijken of een spelletje doen. Dochter krijgt nl. Monopoly junior, dus ik gok dat ze dat morgen wel wil spelen. Ondertussen hou ik me met het kerstdiner bezig. 's Avonds weer lekker op de bank met een leuke kerstfilm.

Tweede kerstdag gaan we naar mijn moeder toe en vieren we daar waarschijnlijk kerst met mijn zus, zwager en neefjes en gaan we daar gourmetten.

Deze planning kan nog veranderen, omdat mijn zus hoogzwanger is. Het kan dus zijn dat we op een van de kerstdagen nog op kraamvisite mogen. Anders gaan we dit weekend op kraamvisite, want als vrijdag nog geen baby is, wordt ze of vrijdagavond of zaterdagochtend ingeleid.

Zondag hebben we als verlate kerst een familiebezoek op de planning staan en dan gaan we daar Indisch eten.

Druk weekend dus, maar alleen maar gezellig.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 15:04

Morgen s middags naar mijn oma, daar even koffie drinken. Daarna eten en cadeautjes bij mijn ouders. Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders. Ik voel mij alleen op dit moment niet fit dus ik hoop dat ik niet ziek wordt.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Dec 2014 15:08

Vandaag sta ik al in de keuken. Rond 17.00 ga ik naar de kerk. De kinderviering, twee neefjes hebben een rol in het spel en een zus ook. Verder ben ik vandaag ook aan het studeren.
Morgen studeren en wederom het kerstdiner maken, dan samen met mijn vader.
Overmorgen studeren en verder weinig doen. Ik geloof nog niet dat we iets bedacht hebben om te eten. Meestal is het een beetje restjes van de dag ervoor.
Ik zit trouwens nu een week bij mijn ouders. Dit omdat ik al jaren het kerstdiner thuis maak.

Patsy

Bericht 24 Dec 2014 15:09

Vanavond eten we Rollade en hangen we verder voor de tv.

Morgen komt mijn vader hier 's middags, hij blijft ook eten.

2e kerstdag zijn we lekker thuis. Misschien nog even naar de babydump ofzo, want we moeten nog een autostoel erbij hebben en verder hebben we de eerste dagen geen tijd om daar samen voor te gaan kijken.

Zaterdag is mijn schoonvader jarig. Daar gaan we 's middags naartoe en blijven we ook eten.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 15:14

Vanavond > ik denk all you need is love kijken en lekker worstenbroodje eten :D

Morgen> hoop ik samen met vriend te ontbijten met croissantjes oa. Een iets uitgebreider ontbijt voor ons. Verder niet heel veel.

Vrijdag> in keuken staan om te koken voor mijn ouders s avonds :)

En ergens weer hardlopen. Moet even kijken wanneer. En misschien nog wel ergens heen, maar staat nog open.

:kerstsmile: :kerstcadeau: :kerstsmile:
<<

Anoniem122

Bericht 24 Dec 2014 15:15

Vandaag ben ik alleen thuis, werken aan mijn scriptie. Morgen naar mijn ouders, en vrijdag naar mijn beste vriendin, groot deel van haar familie komt en ik mag ook komen :)
<<

Anoniem178

Bericht 24 Dec 2014 15:53

Kerstavond met de hele schoonfamilie, iedereen neemt iets mee. Wij hebben gisteravond de hele avond in de keuken gestaan om miniquiches in drie verschillende smaken te maken.

1e kerstdag gaan we brunchen bij de ouders van mijn vriend. Schoonmoeder wilde graag dat we bleven slapen voor ontbijt, maar het kerstavondfeestje is vlakbij mijn huis, bij een tante van vriend, dus dan slapen we liever thuis. Bij diens ouders zijn een aantal leuke geocaches in de omgeving, die we graag een keer mee willen pikken. Morgen is daar dus de perfecte dag voor. Ik ben net zo'n beetje gillend de AH uitgerend (druk!), dus vergeten avondeten te halen. We trekken dus wat uit de vriezer of bestellen pizza ofzo.

2e kerstdag mijn ouders en broers. Broer 1 komt meestal pas later in de middag. Als het weer goed is wil ik kijken of mijn ouders 's ochtends zin hebben in een geocacherondje. Die vinden al dat binnenzitten best suf, dus zijn waarschijnlijk blij als ze even buiten zijn.
<<

Anoniem94

Bericht 24 Dec 2014 15:54

Vanavond: lekker op de bank en All You Need is Love kijken.
Eerste kerstdag: kerstdiner met mijn vriend, ouders en schoonmoeder. 's Avonds gaan we een spel spelen. Mijn ouders blijven bij ons slapen.
Tweede kerstdag: gourmetten met mijn ouders en mijn ouders blijven nog een nachtje slapen.
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 24 Dec 2014 16:08

Leuke plannen allemaal! Ik had vandaag een sollicitatiegesprek wat heel goed ging, dus hoop dat het allemaal doorgaat - ligt voornamelijk aan stukje salaris - dat zou een leuk kerstcadeau zijn! Verder moest ik gewoon werken vanavond, kreeg van m'n student (6 jaar) nog een kersttasje met 2 appels erin zo life :love: verder ga ik zo met thuis bellen en een filmpje in bed kijken met lekkere hapjes.

Morgenvroeg heb ik eerst nog een taalles van een uurtje daarna lekker uitgebreid ontbijten en beetje aanlummelen denk ik, heel misschien nog wat studie of werkgerelateerde dingetjes doen en ' savonds heb ik een groot kerstdiner en aansluitend een kerstfeest met een grote vriendengroep en daar heb ik heel veel zin in :banaan:

Fijne kerstavond allemaal!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 16:11

Vanavond All You Need Is Love kijken.

Morgen overdag ben ik alleen thuis en morgen avond M. weer ophalen bij zijn vader.
2e kerstdag kerstontbijt en sàvonds gourmetten en komen mijn zusje en vriend ook eten.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 16:12

Vanavond(straks) gaan we naar het eindfeest van Serious Request hier in Haarlem

Morgenochtend samen klein ontbijtje en dan al het eten vooorbereiden.
Lunchen bij mijn ouders met mijn opa en broertje met zijn vrouw.
Dineren bij de familie van mijn vriend.

Vrijdagavond eten we bij mijn schoonzusjes.
Mijn schoonvader is nog ziek.
Ik weet niet of hij vrijdag ook komt.
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 24 Dec 2014 16:26

Vanavond samen met mijn man. Lekker eten en serie kijken denk ik.
Morgen komen onze moeders gezellig gourmetten!

2e kerstdag zijn we samen en maken we er een heerlijk rustig dagje van.

Fijne dagen iedereen!
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 24 Dec 2014 16:26

Vanavond gourmetten en all you need is love, met alleen mijn man.
Morgenmiddag naar mijn ouders. Daar komt mijn zusje ook. 's Avonds uiteten.
Vrijdag naar mijn schoonhouders. Daar komen zwager en schoonzus ook.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 16:36

Vanavond: op de bank All you Need is love kijken
Morgen: ontbijt/brunch met z'n drietjes en 's middags/'s avonds hebben we visite
Vrijdag: ontbijt/brunch met z'n drietjes 's middags/'s avonds hebben we visite

Fijne dagen allemaal!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Dec 2014 18:06

Vanavond thuis op de bank. Ik denk net als velen All you need is love kijken.

Morgen is het de bedoeling om gezellig bij mijn ouders te gourmetten. Samen met man, zoon en een oom en tante. Ik hoop heel erg dat ik dan niet meer misselijk ben en gezellig mee kan doen. Anders zoek ik daar wel een plekje op de bank.

Voor overmorgen heb ik een uitgebreid ontbijt in huis, met lekkere broodjes en lekker beleg. Dat doen we dan een beetje laat in de ochtend en dan aan het eind van de middag gaan we naar schoonouders voor een bordje soep en broodjes. Geen enorm kerstdiner, maar gewoon wel even samen zijn met schoonouders, schoonzus, zwager en kindjes.
Volgende

Terug naar Algemeen