Klagen kan helpen.
Vandaag ontving ik 2 flesjes + een 750 ml douchegel.
Dus voor diegene die denken dat het geen nut heeft, dat kan het wel degelijk wel hebben.

Spencer schreef:Ik klaag ook wel eens over zulke dingen. Niet perse omdat ik het geld terug wil maar om zulke fouten in de toekomst te voorkomen.
Ik heb zelfs wel eens over fouten in de voedingswaarde ergens van gemaild.
Jip schreef:Ohja!! Ik moet een zonnebrandcreme merk ook nog emailen!! Ik gebruik dat merk altijd nar grote tevredenheid en verbrand er niet meer mee. Nu had ik mijn buik met het ene flesje ingesmeerd (tegelijk gekocht) en mijn rug met het andere flesje. Gevolg...buik mega verbrand, met de rug niks aan de hand. Geen idee of ze er iets mee kunnen, maar wellicht toch iets. Het waren flesjes (of tubes) in e uitverkoop bij de Etos, dus wellicht te oud.
sarah1985 schreef:Ik doe het ook hoor
Wij hadden laatst gevulde koeken en zat in de helft appelkoeken in we moesten de verpakkingen opsturen en kregen toen bonnen van €25,-
En ook niet zo lang geleden met wk tijd zat er bij merk chips voetbalplaatjes in. En toen ik chips at had ik ineens een groot stuk plastic in m'n mond, was een stuk plastic van die voetbalplaatjes een los stuk. Had gemaild en na een week ging de bel pakketje met mega doos ik open doen zaten er meende 9 zakken verschillende smaken chips in
Poubelle schreef:Van een verstopt flesje maak ik geen klacht, maar over 'echte' dingen klaag ik wel.
pennywafels die naar kaas smaken, bokkenpootjes zonder vulling, beschimmelde producten. Daar mail ik over en ik krijg altijd iets ter compensatie.
caribbeanlover schreef:Waarom niet? Doen heel veel mensen hoor. Ik koop iets met het idee dat het werkt en als dat niet zo is vind ik dat zonde van het geld dus mail ik. Bovendien weten jullie de waarde niet dus niet zo snel oordelen he. Dus als iets niet goed is wat jullie hebben gekocht en het is zeg maar € 10,00, dan denk je ''ach laat maar zitten, ik heb wel redelijk wat geld''?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers