Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Scherm gebarsten HTC

<<

Anoniem78

Bericht 19 Dec 2014 11:41

Scherm gebarsten HTC

He Dames,

Ik heb mijn telefoon laten vallen en in het scherm zitten echt enorm veel barsten. Het moet eigenlijk gemaakt worden, of ik moet een nieuwe tel. aanschaffen. Wie heeft er een idee waar je goedkoop het scherm van een HTC one mini kan vervangen? In de omgeving Rotterdam...

Thanks!
<<

Anoniem304

Bericht 19 Dec 2014 11:47

Re: Scherm gebarsten HTC

Ik denk dat er in omgeving Rotterdam genoeg telefoon-turken zitten :kerstsmile:
<<

Anoniem78

Bericht 19 Dec 2014 12:02

Cotton schreef:Ik denk dat er in omgeving Rotterdam genoeg telefoon-turken zitten :kerstsmile:

Maar hoe vind ik die? Via google kom ik al gauw op reparaties uit van minimaal 139,99... dat vind ik echt teveel:-(
<<

Anoniem304

Bericht 19 Dec 2014 12:07

Vaak vind je die niet op internet. Het centrum in en bij zo`n winkeltje binnenstappen is vaak toch de kortste klap denk ik.

Maar voor sommige telefoons is het inderdaad wel prijzig ja.
<<

Anoniem78

Bericht 19 Dec 2014 12:14

Cotton schreef:Vaak vind je die niet op internet. Het centrum in en bij zo`n winkeltje binnenstappen is vaak toch de kortste klap denk ik.

Maar voor sommige telefoons is het inderdaad wel prijzig ja.

oke thanks.....
<<

Anoniem148

Bericht 19 Dec 2014 13:03

Of je besteld via een chinese webwinkel een scherm voor 3 euro en maakt hem zelf. Vaak staat op Internet Hoe.
<<

Anoniem122

Bericht 19 Dec 2014 13:20

Wilde hetzelfde zeggen Dandelion. Via Ebay kan je heel goedkoop schermpjes en toolkits kopen. En dan even op youtube opzoeken hoe het voor jouw specifieke telefoon werkt om te vervangen.
<<

Anoniem78

Bericht 19 Dec 2014 14:06

Oh dat is ook nog een optie, moet ik wel ff een handige Harry vinden die dat voor me wil doen. Thanks voor de tip!

Terug naar Algemeen