Wat te vragen voor kerst?!
Maar goed, wat hebben jullie zoal gevraagd voor kerst? Misschien doe ik nog ideeën op. Ik ga vanmiddag ook nog ff in de stad kijken of ik iets leuks tegenkom.
Maar goed, wat hebben jullie zoal gevraagd voor kerst? Misschien doe ik nog ideeën op. Ik ga vanmiddag ook nog ff in de stad kijken of ik iets leuks tegenkom.
Harrison schreef:Prima lijst zou je denken!
Oh ja, Caro, dat is een goede! Ik wil ook een grillpan idd.
. Ik heb wel een grillpan, maar dat is er een van tien (oké, elf) euro van Albert Heijn en die is heel dun en licht. Ik heb gebruik mijn grillpan hartstikke vaak, dus hij is eigenlijk na anderhalf jaar al bijna helemaal versleten. Van mijn schoonouders moet ik een kerstlijstje maken en een goede grillpan vinden ze vast ook wel leuk om te geven (hoop ik).Fayebella schreef:- raps
Kreeft schreef:Ik vind het ook moeilijk, ben vanmiddag ook even de stad in geweest om ideeën op te doen. Met als gevolg dat ik weer met heel veel kanootjes voor andere thuiskwam, en voor mezelf eigenlijk nog niet echt iets weet...
Wil wel een nieuwe hoes voor m'n iPad, misschien een geurtje, nieuwe horloge.. Weet het niet zo goed, ga zondag samen met vriend shoppen. Maar vind het ook weer niet leuk om m'n eigen kadootjes uit te kiezen, lastig haha!

Kowalski schreef:Kreeft schreef:Ik vind het ook moeilijk, ben vanmiddag ook even de stad in geweest om ideeën op te doen. Met als gevolg dat ik weer met heel veel kanootjes voor andere thuiskwam, en voor mezelf eigenlijk nog niet echt iets weet...
Wil wel een nieuwe hoes voor m'n iPad, misschien een geurtje, nieuwe horloge.. Weet het niet zo goed, ga zondag samen met vriend shoppen. Maar vind het ook weer niet leuk om m'n eigen kadootjes uit te kiezen, lastig haha!
Kunnen ze in ieder geval weer het water op!

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers