Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat te vragen voor kerst?!

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 11 Dec 2013 13:36

Wat te vragen voor kerst?!

M'n vader wil een verlanglijstje van me hebben voor kerst, maar ik heb dus weer eens geen flauw idee wat te vragen! Omdat ik altijd weinig geld heb, vraag ik het liefst praktische dingen, die ik echt goed kan gebruiken, maar ten eerste weet ik daar ook ff niks van te bedenken en ten tweede is dat ook niet echt leuk natuurlijk. Het liefst krijg ik gewoon een paar cadeaubonnen ofzo :laughcry: Maar goed, wat hebben jullie zoal gevraagd voor kerst? Misschien doe ik nog ideeën op. Ik ga vanmiddag ook nog ff in de stad kijken of ik iets leuks tegenkom.
❤️ 7 juni 2018
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 11 Dec 2013 14:08

Re: Wat te vragen voor kerst?!

Ik heb een aantal praktische dingen erop staan en een aantal dingen die ik graag wil hebben.
- pureestamper
- raps
- kookboek 15 minutes van Jamie Oliver
- mascara
- bordje/plankje om de vieze spatels ed. op te leggen als je kookt
- spel 30 seconds
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Dec 2013 14:27

Verlanglijstjes maken is een drama! Ik ben altijd blij met een goed boek, een lekker geurtje, cadeaubonnen, prulletjes voor in huis, en dan is mijn inspiratie eigenlijk ook wel weer weg.. Aan mij heb je dus niks haha.
<<

Anoniem23

Bericht 11 Dec 2013 15:01

Ik kan ook nooit iets verzinnen!
Ik heb nu maar een literatuurbak gevraagd haha! Deze:
Afbeelding
<<

Anoniem23

Bericht 11 Dec 2013 15:02

Dat is wel een heel klein plaatje haha!
Ik krijg van mijn vriend een epileerapparaat :nerd:
En ik vind een bon van de Ici Paris oid ook fijn omdat ik dan in ieder geval iets kan kopen dat echt een cadeautje voor mezelf is en niet iets praktisch.
<<

Anoniem12

Bericht 11 Dec 2013 15:05

Ik heb het volgende gevraagd;
Naaimachine
Schoudertas
Enkellaarsjes
Longsleeves
Handdoeken
Steelpannetje
Geurtje Hugo Boss

Tsja, wel veel praktisch. Maar dat vind ik wel fijn haha.
<<

Anoniem 52

Bericht 11 Dec 2013 15:06

Hahaha Harri introduceert de literatuurbak-emoticon :D
<<

Anoniem23

Bericht 11 Dec 2013 15:09

Haha, zou wel een multifunctionele emoticon zijn!
<<

Anoniem144

Bericht 11 Dec 2013 15:15

Sieradenrekje
Make up bak met lades ( hebben ze nu bij xenos fijne!)
Lader voor in de tas, voor telefoon
CD
Waardebon van parfumerie of kledingwinkel
Leuke prulletjes voor in huis.
Pizzarette
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Dec 2013 17:38

Ik had nog een grilpan mijn lijstje staan dit jaar. Mijn broertje heeft het boek van Jamie gekregen: 'bespaar met jamie'. Stonden leuke dingen in!
Euhmm.. een parfum?
nieuw servies?
<<

Anoniem124

Bericht 11 Dec 2013 18:15

Ik vraag een naaimachine, een nieuwe leren handtas, laarzen, sieraden vind ik altijd leuk, een oogschaduw palet, iets voor in huis vaas ofzo of kussenhoesjes.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 11 Dec 2013 18:24

Wij doen eigenlijk niet aan Kerst maar ik krijg elk jaar wel een bon van de Bijenkorf van mijn ouders. En anders ben ik altijd blij met kookboeken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 11 Dec 2013 19:56

Ik heb even inspiratie opgedaan in de stad en heb een lijstje samengesteld, incl. foto's (zodat het niet kan missen!).

- wijnglazen
- een grote sjaal van Pieces
- ketting van Pieces
- mascara Masterpiece Max
- plectrum (voor gitaar)
- Rituals doucheschuim
- badjas
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem23

Bericht 11 Dec 2013 22:10

Prima lijst zou je denken!

Oh ja, Caro, dat is een goede! Ik wil ook een grillpan idd.
<<

anoniem213

Bericht 11 Dec 2013 22:14

Harrison schreef:Prima lijst zou je denken!

Oh ja, Caro, dat is een goede! Ik wil ook een grillpan idd.

Ik ga door Caro ook een grillpan vragen :cheering:. Ik heb wel een grillpan, maar dat is er een van tien (oké, elf) euro van Albert Heijn en die is heel dun en licht. Ik heb gebruik mijn grillpan hartstikke vaak, dus hij is eigenlijk na anderhalf jaar al bijna helemaal versleten. Van mijn schoonouders moet ik een kerstlijstje maken en een goede grillpan vinden ze vast ook wel leuk om te geven (hoop ik).
<<

Anoniem 48

Bericht 11 Dec 2013 22:24

Fayebella schreef:- raps

Schaatsen? Of een rasp?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Dec 2013 23:40

Ik vind het ook moeilijk, ben vanmiddag ook even de stad in geweest om ideeën op te doen. Met als gevolg dat ik weer met heel veel kanootjes voor andere thuiskwam, en voor mezelf eigenlijk nog niet echt iets weet...

Wil wel een nieuwe hoes voor m'n iPad, misschien een geurtje, nieuwe horloge.. Weet het niet zo goed, ga zondag samen met vriend shoppen. Maar vind het ook weer niet leuk om m'n eigen kadootjes uit te kiezen, lastig haha!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Dec 2013 23:47

Kreeft schreef:Ik vind het ook moeilijk, ben vanmiddag ook even de stad in geweest om ideeën op te doen. Met als gevolg dat ik weer met heel veel kanootjes voor andere thuiskwam, en voor mezelf eigenlijk nog niet echt iets weet...

Wil wel een nieuwe hoes voor m'n iPad, misschien een geurtje, nieuwe horloge.. Weet het niet zo goed, ga zondag samen met vriend shoppen. Maar vind het ook weer niet leuk om m'n eigen kadootjes uit te kiezen, lastig haha!

Kunnen ze in ieder geval weer het water op! :thumbup:
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Dec 2013 23:58

Kowalski schreef:
Kreeft schreef:Ik vind het ook moeilijk, ben vanmiddag ook even de stad in geweest om ideeën op te doen. Met als gevolg dat ik weer met heel veel kanootjes voor andere thuiskwam, en voor mezelf eigenlijk nog niet echt iets weet...

Kunnen ze in ieder geval weer het water op! :thumbup:

Haha, bij de andere kanootjes verder in de tekst, heb ik het wel gezien, hier niet. Leuk toch veel kanootjes :P
<<

Nyx

Bericht 12 Dec 2013 01:05

Ik weet alleen nog dat ik een koffiepot, tablethoes en kapstok heb gevraagd. De rest zie ik wel op kerstavond.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 14 Dec 2013 14:44

Ik hou gedurende het jaar een lijstje bij in mijn agenda of telefoon met dingen die ik zie. Het helpt ook wel eens om in de winkels te gaan kijken om ideeen op te doen.

Dingen die ik wel vaker vraag:
- Agenda (al in winkel uitgezocht welke)
- Maandkalender
- Producten die ik veel gebruik, zoals bepaalde douchegel, haarverzorging e.d.
- Dvd's en cd's.
- Kaarsen, waxinelichtjes, wierrook.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Dec 2013 23:58

Heb deze iPad hoes net uitgezocht, krijg 'm van m'n vriend!

Afbeelding
<<

Anoniem14

Bericht 16 Dec 2013 00:13

Ik schrijf door het jaar heen wel eens dingen op die ik wil hebben. Beetje jammer dat ik geen Sinterklaas heb gevierd en kerst vier ik met dobbelcadeautjes. Dinsdag ben ik jarig en mijn moeder belde wat ik wil hebben en toen kon ik niks bedenken. Stom, want ik was dat lijstje vergeten!

In ieder geval als je nog tips zoekt, ik zet er vaak boeken op.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Dec 2013 01:17

Ah ik weet ook echt niet wat ik moet vragen! Voor m'n verjaardag wist ik het ook niet maar ik heb wel echt heel leuke kado's gehad, precies wat ik wou hebben..
- Senseo-apparaat
- Tajine
- Gitaar (nou ja die had ik een maand eerder al gekregen)
- Blender
- Wijnkoeler + cocktailset (een echte zegmaar, niet zo'n plastic flutding van de action)
- Tapas kookboek
- Kaartje voor Awakenings
- Een hert voor aan de muur :heart:

Dat dus, nu iets voor kerst bedenken. Festival- of concertkaartjes vind ik altijd wel een goede!
<<

Anoniem 48

Bericht 16 Dec 2013 01:54

Ik heb basic zwarte pumps gevraagd. Weet precies wat ik wil. Mooi leer en een flinke hak. Als er dan nog geld overblijft wil ik er diepe borden van blond bij.
Mijn vriend krijgt een waardebon om te gaan snowboarden indoor. Moet het alleen mijn moeder nog ff laten weten dat ze dat voor hem kan kopen.
Verder geef ik iedereen een bon voor mijn favo restaurant denk dat dan de hint wel duidelijk is.
Volgende

Terug naar Algemeen