Oude meeting foto's
Wie waren er trouwens allemaal op die meeting toen? Ik herken eigenlijk alleen Lejow van die foto, maar weet zeker dat er meer waren die nu nog hier komen.

Oreo schreef:Elize, volgens mij was ik daar ook bij? En Pompoen, Minx, Teun, Ekiaam, en nog wel een paar waarvan ik de huidige forumnaam niet weet...
Was een hele lange tafel, ergens in een kelder. En we liepen eerst naar de winkel en daar kwamen we er achter dat het ergens in een kelder was?
Oreo schreef:Elize, Kiek was daar idd bij! Maar Pippa weet ik niet zeker. Wil je me de foto pb'en?
Seren-dinges: was dat niet met Poppy, Bazinga en mij? Dat we bij ehm... Humphrey's gingen eten en jij met je vader mee in de trein terug kon naar huis?
Zoethout schreef:Oh, ik heb geen foto's van de meeting waar ik ooit geweest ben. Dat was bij Marin in Utrecht. Met Feline en .... Verder weet ik het niet meer. Zijn daar nog foto's van iemand van?
Marin schreef:Zoethout schreef:Oh, ik heb geen foto's van de meeting waar ik ooit geweest ben. Dat was bij Marin in Utrecht. Met Feline en .... Verder weet ik het niet meer. Zijn daar nog foto's van iemand van?
Was jij daarbij? Haha geen idee wie jij eerst was dan. Ik heb daar nog wel foto's van volgens mij. Zal morgen eens kijken.

Oreo schreef:Alex, weet je de maastricht-sint-meet nog? Dat was in 2004... 10 jaar geleden alweer!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers