Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Het is zo'n dag...

<<

Reva

Yipyapper

Bericht 12 Dec 2014 21:03

Het is zo'n dag...

:laughcry:

Vanmorgen vroeg uit de veren, haasten om op tijd de deur uit te gaan. Kom ik de tuin in, zie ik mijn fiets niet. Oh SHIT, die staat al vanaf zaterdag onbewaakt en zonder dubbelslot op het station. Die kan ik dus wel als verloren beschouwen en met windkracht harenvoorniksgedaan loop ik chagrijnig naar mijn werk. Het regent ook nog, dus ik kom als verwaaid schaap met opgekruld haar en een beslagen bril aan op mijn werk. Top.

Aan het begin van de middag heb ik een helder moment en maak ik alvast een boodschappenlijstje op mijn telefoon. Op vrijdag ben ik altijd laat en zonder fiets ga ik de supermarkt al amper halen, laat staan dat ik ter plekke nog tijd heb om na te denken en ik heb heel wat boodschappen nodig. Al een paar weken verzamel ik tijdens het boodschappen doen her en der wat dingen om een kerstpakket te vullen voor iemand, ware het niet dat ik dat pakket ook ongeveer met hetzelfde tempo zelf weer leeg heb gegeten de laatste weken. Afijn, al die dingen moeten dus ook op het lijstje en normale boodschappen voor mezelf. Had ik nu maar mn fiets.. Misschien toch een poging doen nog vanmiddag even op het station te kijken? Ik leen een fiets en stap in mijn korte rokje op een fiets met stang (yolo!) en race door de plensbuien heen naar het station. Hij staat er nog!! Meenemen kan niet, dus ik besluit na mijn werk richting het station te lopen om mijn fiets te halen en dan naar de supermarkt te racen.

Nadat ik klaar ben met werken loop ik richting het station en omdat het koud is en ik me verveel bel ik ondertussen met mijn zus. Aangekomen bij mijn fiets zijn we nog steeds aan het bellen en graai ik in mijn hutkoffer naar mijn fietssleutels. Niets. In geen één vakje. Mijn zus geeft via de telefoon mentale support over de mogelijke vakjes waar hij in zou kunnen zitten. Dat weet ze, omdat ze precies een week geleden in mijn tas zocht naar mijn ringen, omdat ik de zoektocht al had opgegeven en al in stadium 'hoe vertel ik dit aan papa en mama' was. Geen sleutels. Oke, terug naar huis lopen voor de reservesleutel. Thuis aangekomen vis ik mijn cipierbos huissleutels uit mijn jaszak en uiteraard flikkert mijn fietssleutel op de grond. Hulde. Om nog enig voordeel te halen uit het thuiskomen, ga ik toch snel even naar binnen om alvast de verwarming aan te zetten in mijn mortuarium waar het 12 graden is. Ik grijp mn boodschappentas, portemonnee en scheur op de fiets naar de AH om de lievelingswijn van June te halen. Tuurlijk, de spoorbomen gaan dicht. Het halve NS traject van de vrijdagavond komt voorbij voor mijn gevoel en de kans dat ik de supermarkt ga halen wordt steeds kleiner. Gehaald! In de AH kan ik de wijn niet direct vinden en roep ik hardop FUCK YOU. Eigenlijk tegen mezelf, maar de dame waar ik prompt net langsloop en een zacht gezegd geen goede verstandhouding mee heb denkt daar duidelijk anders over. Oeps. De wijn lukt en ik race naar supermarkt twee. Nog tien minuten en alleen vandaag nog kan ik de zegels inleveren voor glazen schalen waar ik 500 weken voor heb gespaard. In supermarkt twee aangekomen pak ik ook snel mn telefoon voor het boodschappenlijstje en net op dat moment besluit mijn telefoon dat hij compleet leeg is. Fijn. Spontaan heb ik ook een Oost Indisch geheugen en weet mijn brein van het hele lijstje vol nuttige en gezonde zaken, alleen nog pindaknabbels te reproduceren. Ik zoek twee schalen uit en loop daarmee, plus de pindaknabbels, naar de kassa. Ik pak mijn portemonnee uit de tas om de zegelboekjes te pakken en net op het moment dat ik de vogeltjesdans wil starten omdat het toch gelukt is, bedenk ik me dat de spaarkaarten in mijn thuisgelaten handtas zitten. Faal. Laat maar.

Net kwam ik thuis in mijn gelukkig al best wel wame huis en ben ik maar lachend op de bank gezakt met mijn pindaknabbels en wijn. Het is zo'n dag :laughcry:

Hoe was die van jullie?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem91

Bericht 12 Dec 2014 21:34

Re: Het is zo'n dag...

Held!

Ik heb een dag dat iedereen gewoon zijn bek moet houden en vooral gewoon echt niks zeggen.. Want ik ben echt in staat om iemand een stoot op zijn of haar bek te geven of ze het nou hebben verdiend of niet.
<<

Anoniem222

Bericht 12 Dec 2014 21:44

Hahaha mooi verhaal. Maar het had nog erger kunnen zijn!
Afbeelding
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 12 Dec 2014 21:45

HAHAAHHAHAHAHAHAAHAHAHA!!!
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 12 Dec 2014 21:46

Wel te cool dat hij de plu blijft vasthouden :laughcry:
Laatst gewijzigd door Reva op 12 Dec 2014 21:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 12 Dec 2014 21:47

Valt best mee dus :p

Hahaha ja hij doet wel z'n best.
<<

Anoniem193

Bericht 12 Dec 2014 21:50

Omg reva!
Soms heb je inderdaad zo'n dag. Succes vanavond met de wijn en pindaknabbels
<<

ChiQ

Bericht 12 Dec 2014 21:52

Haha die kutschalen heb ik ook 500weken voor gespaard.

Ik heb zo'n dag dat ik doodmoe van niets doen ben en als Julians entertainer heb gespeeld vandaag (serieus, any idea hoe moeilijk een kind van bijna twee thuis de hele dag vermaken is??? Hij heeft zelfs op mij getekend met stift toen ik op mijn telefoon aan het klieren was) en toch riep hij de hele dag nee neeee wilnie aan het gillen was. En nu is zijn vader thuis, zit hij poeslief in bad zijn pa kusjes te geven en: "ah lief, dankkkk" te zeggen en mijn man zegt: 'jij bent de allerliefste, papa's beste vriend!" Echt wtf.
<<

Fiene

Bericht 12 Dec 2014 21:57

Chiq, hier is het juist andersom. De hele dag is n poeslief, speelt lekker en luistert goed. Papa komt thuis en wanneer ik dan bijv even boven ben ontaard ze in een draakje.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2014 22:10

Hahahaha!

Vandaag was zo'n dag dat ik naar buiten keek en dacht: nope. Ik hoefde ook niks vandaag (behalve mn hond uitlaten) dus heb me verstopt onder de dekens haha.

Denial ain't just a river in egypt!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

SDL

Kletskop

Bericht 12 Dec 2014 22:14

Maar heb je je fiets inmiddels terug of is ie in de tussentijd alsnog gejat?
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 12 Dec 2014 22:52

Ik heb mijn fiets nog! Hoppa!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2014 23:04

Dus eigenlijk best een positieve dag! Het begint met de gedachte dat je fiets wel gestolen zou zijn en eindigt met pindanootjes, wijn en je fiets!
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 12 Dec 2014 23:06

Ja! Al zijn het pindaknabbels, geen nootjes. Die luchtige chipsdingen. Dat heet toch pindaknabbel?

Ik kon er ook voornamelijk wel om lachen :D
<<

Anoniem149

Bericht 12 Dec 2014 23:21

Ik dacht eigenlijk dat op het eind van je verhaal je fiets alsnog verdwenen was haha!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Dec 2014 23:27

hahaha oeps... dat was wel veel pech op één dag! Maar je hebt het mooi beschreven!

Goed plan om dan maar gewoon op de bank neer te ploffen met wijn en wat lekkers...
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem91

Bericht 13 Dec 2014 01:42

Het begon de week al zo fijn, Amé is al een week ziek, Mas was dinsdag op zijn plaat gegaan op school en moest naar de dokter met een scheur in zijn lip vervolgend werd hij ook ziek. Lise werd woensdag ziek, dus de week was al fantastisch...
Vanmorgen wakker geworden, ik ging douchen, Lise wil jij even op Bibi letten, ja tuurlijk... gevolg, de zak met brokken in 80.000 stukken gescheurd... Ze waren vanmiddag zo gezellig dat ze alleen maar op elkaar aan het zeiken waren.. Vervolgens kom ik erachter dat er met het overmaken van het loon van vorige maand iets niet goed is gegaan, dus het wordt pas na het weekend.. Hulde!
Eind van de middag krijg ik een mail over de lekkage van de aannemer een hoop gezeik op niks af en er was geen bouwfout terwijl de stukken anders zijn. Oh, en toen nog de huisarts gebeld of mijn nieuwe psychiater een recept had doorgestuurd... Nee dus... Fantastisch| Ze was ook niet aanwezig, maar de andere zou mij bellen. En inderdaad, hij belde. ja ik stuur het wel door, voor drie maanden... Ja joh, doe maar, maar ik zou overstappen naar andere medicatie... Huisarts weer gebeld, ja het is doorgestuurd maar voor drie maanden, dat was toch niet de bedoeling.. Nee klopt, maar ik heb nu even geen zin om dit nog uit te leggen, mag ik voor deze week even medicatie want wil graag het weekend door... Ja, die je normaal hebt hebben we niet meer, boeit me niet! Geef me het maar mee..
Vriend komt thuis, doe jij even boodschappen? Ja had jij dat niet kunnen doen? Ik kijk hem aan met een kop van: krijg ff lekker de tyfus want je weet dat ik eigenlijk nog niet teveel mag tillen. Lichtelijk irritatiefactortje... Want hij zou de komende weken normale dagen hebben, maar hij zit al twee weken in Amsterdam en daardoor om half 6 de deur uit is en pas rond half 6 ook weer thuis is. Fijn tijdens een een herstel periode met zieke kinderen! Hij zou vanavond Bibi en de kinderen doen... Maar hij ligt ondertussen al vanaf 22.00 in bed want hij is moe. Joh...
Mijn moeder nog aan de telefoon gehad, die begon opeens over geld wat ik geleend had een aantal maanden geleden. Iets wat ik door alle drukte echt was vergeten. Zeg het dan gewoon, ja dat vergeet je niet. Nou blijkbaar wel! Dus bij deze had ik een kudt dag.
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 13 Dec 2014 23:18

En ik heb ook nog schalen gescoord met mijn spaarkaarten! Hoera!
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 13 Dec 2014 23:21

Oke en vandaag op mijn werk per ongeluk gemeld dat we overvallen werden via het stille alarm. Whoopsie :D werd er toch even van alles op poten gezet voor niks :laughcry:

Terug naar Algemeen