Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Waar vind ik online kaarten ?

<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2014 00:14

Waar vind ik online kaarten ?

Weet even niet hoe ik de titel anders moet omschrijven. Ik ken wel sites waar je online kaartjes kan versturen, maar ik wil via Facebook alleen de afbeelding van een kaart op de pagina van mijn oom en zijn vriendin plakken.
Hij is stervende, het gaat steeds slechter en ondanks dat zij eigenlijk op FB zit wil ik iets sturen. Een tijdje geleden heb ik een bericht gestuurd en nu wil ik een afbeelding met het woord ''sterkte'' erop.
Ik kan nergens iets vinden, alleen dat ik dan een link moet plakken en dat wil ik dus niet.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2014 00:17

Re: Waar vind ik online kaarten ?

Rechtermuisknop op het plaatje, opslaan als kiezen en dan opslaan op je bureaublad oid en dan op facebook het plaatje selecteren via 'foto/video toevoegen'.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Dec 2014 00:18

Je moet even een afbeelding zoeken, die opslaan op je computer. Dan naar zijn tijdlijn gaan en een foto plaatsen (dan kies je dus voor de afbeelding die je had opgeslagen.
En anders zou ik gewoon 'sterkte' schrijven.
#teammaple🍁
<<

Anoniem86

Bericht 12 Dec 2014 00:29

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem86

Bericht 12 Dec 2014 00:29

Gewoon zoeken (bv. kaartje 2 go, en dan de link kopiëren)
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2014 13:13

Heb een link van een online kaartenwinkel geplakt met daar een kaartje. De tekt van de site staat erbij, maar ja het gaat om het gebaar. Was nog best lastig om een goede te kiezen, want teksten als ''kop op het komt goed, na regen komt zonneschijn, hopelijk voel je je gauw weer beter'' etc zijn niet gepast.

Bedankt voor jullie hulp.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Dec 2014 13:32

Oh ik dacht dat je juist geen link wilde plaatsen, zoiets zei je toch?
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2014 14:32

Klopt, maar die uitleg van de anderen zijn goed bedoeld alleen ben ik totaal niet handig daarmee dus dan maar zo acht het gaat om het gebaar nietwaar?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Dec 2014 14:34

Is ook zo. Maar waarom vraag je dan uitleg als je het toch niet gaat gebruiken :)
Lief dat je wat aan die man schrijft.
#teammaple🍁
<<

Anoniem86

Bericht 12 Dec 2014 14:34

Je hoefde daarom mijn afbeeldingen alleen maar op te slaan en als foto toe te voegen!
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2014 14:51

Dat had gekund, maar ik wilde het even snel doen en is nu opgelost. Dank je iig.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2014 19:19

Vraag dan inderdaad niet om hulp..
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2014 16:20

Urban Naked schreef:Is ook zo. Maar waarom vraag je dan uitleg als je het toch niet gaat gebruiken :)
Lief dat je wat aan die man schrijft.

Dank je, die ''man'' is overigens mijn oom.

Terug naar Algemeen