Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vage apps/smsjes.

<<

caribbeanlover

Bericht 09 Dec 2014 11:31

Vage apps/smsjes.

Ik probeerde zonet een aantal keren de woningbouw te bellen op een 06 nr en die nam niet op. Diegene dus dat nr heb ik nog nooit gebeld. Krijg ik een berichtje ''het komt nu niet goed uit, ik bel je later''.
Ik heb een net berichtje terug gestuurd waarin ik oa zeg dat ik het een aparte manier van communiceren vind omdat wij geen vrienden zijn en we elkaar nog nooit hebben gesproken, dat ik het graag zakelijk houd en het fijn zou vinden als u dat ook doet, hopelijk heeft u daar begrijp voor.
<<

Anoniem122

Bericht 09 Dec 2014 11:33

Re: Vage apps/smsjes.

Weet je zeker dat je het juiste nummer hebt? Het is wel raar dat de woningbouw een 06nummer gebruikt.
De kans is groot dat je een verkeerd persoon gebeld hebt.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Is dat niet een automatisch antwoord? Als ik gebeld word en ik kan niet opnemen, kan ik wel iets aanklikken waardoor er een smsje naar de beller verstuurd wordt dat het niet uitkomt.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Ik denk dat dat een standaardinstelling is. Bij sommige telefoons kun je instellen dat als je niet opneemt, of 'm wegdrukt, dat 'ie dan een tekst verstuurd als reactie. Ik denk niet dat ze deze reactie dus op jou specifiek hebben afgestemd :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Dec 2014 11:38

ไม่เป็นไร schreef:Weet je zeker dat je het juiste nummer hebt? Het is wel raar dat de woningbouw een 06nummer gebruikt.
De kans is groot dat je een verkeerd persoon gebeld hebt.

Is het goede nr hoor, mijn man heeft dat nr gegeven en heeft diegene eerder gesproken vandaar.
<<

Anoniem122

Bericht 09 Dec 2014 11:39

Ah wat de anderen zeggen klinkt inderdaad ook wel logisch.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Dec 2014 11:42

Zora schreef:Ik denk dat dat een standaardinstelling is. Bij sommige telefoons kun je instellen dat als je niet opneemt, of 'm wegdrukt, dat 'ie dan een tekst verstuurd als reactie. Ik denk niet dat ze deze reactie dus op jou specifiek hebben afgestemd :)

Dat zou kunnen, maar ik vind het raar ook omdat ik met ''je'' word aangesproken en dat terwijl diegene niet weet wat mijn leeftijd is. Ik van diegene ook niet dus als ik het niet weet zeg ik automatisch ''u''.
Als het idd een standaard smsje is wat ik niet echt denk, dan vind ik het sowieso raar dat er gesproken word met ''je''. Je kan het toch zo instellen als je wilt dus ook met u?

Zo raar is het echt niet om een 06 te krijgen toen mobiele telefoons net in waren deed men er vaak geheimzinnig over om hun nr zomaar te geven en nu is dat allang anders. Het is makkelijk omdat je overal bereikbaar bent en iemand van de woningbouw is wellicht regelmatig op pad.
<<

Anoniem193

Bericht 09 Dec 2014 11:52

Het is wel een standaard smsje van samsung, ik kan dat ook aanklikken als ik gebeld wordt, dan wordt dat automatisch verstuurd. Die berichten kunt u niet aanpassen.
Natuurlijk had die man ervoor kunnen kiezen om dit bericht niet aan u te sturen, maar ik vind het wel netjes van hem. Zo weet u dat hij u terug gaat bellen en dat u hem niet nog een keer hoeft te bellen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Dec 2014 11:54

Alibi schreef:Het is wel een standaard smsje van samsung, ik kan dat ook aanklikken als ik gebeld wordt, dan wordt dat automatisch verstuurd. Die berichten kunt u niet aanpassen.
Natuurlijk had die man ervoor kunnen kiezen om dit bericht niet aan u te sturen, maar ik vind het wel netjes van hem. Zo weet u dat hij u terug gaat bellen en dat u hem niet nog een keer hoeft te bellen.

:kersthaha:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Dec 2014 11:54

Of uw man heeft een foutje gemaakt met het doorgeven van het nummer. Maar dat zal wel niet aangezien uw man een superman is die nooit fouten maakt....
2015 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Dec 2014 11:56

Geweldig alibi

Maar is inderdaad standaard sms. Is toch niks vaags aan?

Vind het eerder vreemd dat een woningvereniging een 06 heeft
Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Dec 2014 11:57

Alibi schreef:Het is wel een standaard smsje van samsung, ik kan dat ook aanklikken als ik gebeld wordt, dan wordt dat automatisch verstuurd. Die berichten kunt u niet aanpassen.

:kersthaha: :good: en het is idd een standaard berichtje wat niet aan te passen is.
<<

Anoniem86

Bericht 09 Dec 2014 12:32

Ik krijg dat regelmatig van m'n vriend "ik bel je terug" is gewoon standaard.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Dec 2014 13:48

Ik ben het wel met CBL eens dat het niet heel professioneel is. Ik heb daar nog nooit van gehoord, dus zou ook niet geweten hebben dat een standaard sms is die niet aangepast kan worden.
Gezien hij die telefoon zakelijk gebruikt, zou ik er dan toch echt voor kiezen om die functie uit te zetten en de telefoon naar voicemail te laten gaan, met daar op een zakelijk bericht dat men een telefoonnummer kan achterlaten en dat je terug belt.
<<

Anoniem86

Bericht 09 Dec 2014 13:54

Hoezo is dat niet zakelijk dan? Er staat toch niks raars? M'n vriend heeft ook alleen een zakelijke telefoon en gebruikt t ook als het nodig is en hem wegdrukt, los van de voicemail.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Dec 2014 21:57

Ik vind het ook raar hoor en verre van zakelijk. Inderdaad door dat 'je'. Ik hoef echt niet met u aangesproken te worden maar zo'n berichtje in de je toon en ook zonder naam afzender vind ik echt niet professioneel. Zoiets stuur je naar bekenden, niet naar Jan en alleman.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Dec 2014 22:02

Mijn vriend heeft dat ook op zijn zakelijke telefoon.

Terug naar Algemeen