Zo slecht ben ik toch ook weer niet in taal?
Ook zie ik regelmatig reclame waar er word staat terwijl het word moet zijn.
. Die heb ik vroeger een keer geleerd en is er nooit meer uitgegaan, haha.Atelier Madame schreef:Zo slecht ben je blijkbaar dus wel ;)
caribbeanlover schreef:Atelier Madame schreef:Zo slecht ben je blijkbaar dus wel ;)
Wat ben jij een @#$%^&! Ik ben opzich wel goed in taal, maar dat vroeg ik mij alleen af. Betweter!
caribbeanlover schreef:Atelier Madame schreef:Zo slecht ben je blijkbaar dus wel ;)
Wat ben jij een @#$%^&! Ik ben opzich wel goed in taal, maar dat vroeg ik mij alleen af. Betweter!
Silly-One schreef:caribbeanlover schreef:Atelier Madame schreef:Zo slecht ben je blijkbaar dus wel ;)
Kijk eens naar deze reactie, plus de topic titel. Dan kan je, met jou manier van online communiceren, zo een reactie wel verwachten.
caribbeanlover schreef:Ook zie ik regelmatig reclame waar er word staat terwijl het word moet zijn.
Minx schreef:Cbl mss is het beter als je ff een tijdje het forum en social media links laat liggen. Je bent duidelijk heel erg snel aangebrand en ongeveer elk topic van jou loopt op dit moment uit in een scheldpartij van jou kant. Ff rust in je hoofd is soms helemaal niet erg

June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
Miley schreef:Ik dacht dat er stond: " Zo slecht ben ik nou ook niet, in totaal?"
Viel tegen.

Ooh La La! schreef:Heerlijk, om dit topic als eerste te lezen 's ochtends.
CBL, ik denk ook echt dat je het forum even moet laten voor wat het is. Je ontploft en scheldt (dt want 'loopt') iedereen de huid vol die niet reageert zoals jij het voor de kop hebt. Lijkt me niet zo goed voor je hart ook.
materiaal Lejow!Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers