Stofzuiger schreef:MamaRosa?

Dundas schreef:Maura heeft na Maura nog Een paar naamswisselingen gehad. Ik weet niet of ze nu weer terug is, mij is ze nog niet opgevallen.
Ig-Nore schreef:Is er ooit nog iets gehoord van dat meisje dat op een meeting aanwezig zou zijn, niet is gekomen, en nooit meer online is geweest?
Lonely Goatherd schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar, volgens mij niet. Hoop nog steeds dat het gewoon toeval was en er niet mee te maken had dat het toen zo slecht met haar ging.Ig-Nore schreef:Is er ooit nog iets gehoord van dat meisje dat op een meeting aanwezig zou zijn, niet is gekomen, en nooit meer online is geweest?
Bliss schreef:Lonely Goatherd schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar, volgens mij niet. Hoop nog steeds dat het gewoon toeval was en er niet mee te maken had dat het toen zo slecht met haar ging.Ig-Nore schreef:Is er ooit nog iets gehoord van dat meisje dat op een meeting aanwezig zou zijn, niet is gekomen, en nooit meer online is geweest?
Ja dat vind ik nog steeds zo raar... Hoop t ook idd.
Bazinga schreef:Volgensmij was 't verhaal dat er een forummer was, wiens relatie net uit was of zo, het ging iig niet helemaal goed. Volgensmij had ze ook een dochter. Ze had zich ingeschreven bij een hightea meeting en ik dácht.. dat ze die ook al had betaald, maar dat weet ik niet zeker.
Vervolgens is ze niet komen opdagen, maar heeft ze ook niet meer gereageerd op 't forum. Er waren echter geen gegevens bekend, behalve haar achternaam en woonplaats, maar daar kwamen we niet verder mee.
En ik denk dus dat ze Phneidra heette, of iets in die richting iig.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers