Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bedank de forummer

<<

Anoniem326

Bericht 02 Mei 2021 08:01

Bedank de forummer

Ik ben zo geholpen met een tip van het forum en dat heb ik niet eens laten weten bedacht ik me net toen ik aan het typen was dat ik beter sliep.

Caro, jij gaf de tip van de shakti mat. Ik heb hem gekocht en ik val daardoor zoveel makkelijker in slaap. Het is echt een doorbraak geweest in mijn slaapproblemen.

En deze heb ik al 100x genoemd: mijn huid is door Jetske Ultee enorm verbeterd. Volgens mij kwam die tip van Caulfield


Misschien leuk om te benoemen als je ooit om tips hebt gevraagd en er ook echt iets aan hebt gehad

(Zo dat was wel even genoeg forumactiviteit voor vandaag)
Laatst gewijzigd door Anoniem326 op 04 Mei 2021 15:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 02 Mei 2021 08:28

Re: Bedankt de forummer

Wat ontzettend fijn dat te daardoor zoveel beter slaapt HGL.

En goed topic! Heb er laatst nog aan gedacht dat ik UN echt wilde bedanken voor een inzicht.

Ik ben nog erg zwaar na mijn zwangerschap en het meeste zit bij mij buik waardoor ik er nog makkelijk zwanger uit zie. Net als de vorige keer heb ik meerdere keren de vraag gekregen hoe lang ik zwanger ben. Heel stom want ik vind het zelf al niet leuk. In een topic hierover zei UN dat ze na de bevalling daarover zei: ik ben net bevallen en zo zie ik er nu uit. Of iets in die strekking. En die woorden helpen me zowel in hoe ik er nu tegenaan kijkt, als in hoe ik nu makkelijker situaties tegemoet ga omdat ik eventueel dit antwoord klaar heb.
Dus UN, bedankt hiervoor!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Mei 2021 08:38

Re: Bedankt de forummer

Oh die mat klinkt als iets wat ik moet hebben! Maar is dat niet heel pijnlijk, een soort spijkermat toch?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem326

Bericht 02 Mei 2021 08:51

Re: Bedankt de forummer

Bliss schreef:Oh die mat klinkt als iets wat ik moet hebben! Maar is dat niet heel pijnlijk, een soort spijkermat toch?


Een beetje pijnlijk, maar daardoor gaan mijn gedachten uit naar dat gevoel en stopt het razen in mijn hoofd. Dat lukt me niet als ik zelf mindfulness of mediteer. Dat heb ik zoveel geprobeerd, maar kan ik niet. Volgens mij heeft die mat wel dat effect.
<<

Anoniem320

Bericht 02 Mei 2021 09:00

Re: Bedankt de forummer

Slaap je dan ook op de mat of doe je t een half uur voordat je in bed gaat liggen?
<<

Anoniem326

Bericht 02 Mei 2021 09:03

Re: Bedankt de forummer

Half uur van te voren erop en dan val ik na 20 min bijna in slaap.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Mei 2021 09:06

Re: Bedankt de forummer

Joh dit klinkt wel alsof dat het proberen waard is!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem326

Bericht 02 Mei 2021 09:08

Re: Bedankt de forummer

Voor mij was het dus echt de gouden tip. Ik doe het niet eens elke avond maar vooral als ik heel onrustig en druk ben in mijn hoofd. En dat ben ik heel vaak.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Mei 2021 09:17

Re: Bedankt de forummer

Wat fijn dat die tip je zo goed geholpen heeft HG!
Is er dan misschien ook een tip voor wat een goede Shakti mat is? Ik twijfel ook om er een te kopen namelijk.
<<

Anoniem326

Bericht 02 Mei 2021 09:20

Re: Bedankt de forummer

Ik heb er een van Flowee.

Mijn andere houding tov mijn slaapproblemen is vooral gekomen door boek slaap vatten van bregje hofstede. Mat was een fijn instrument (en super tip dus), maar mijn houding tov slapen heeft grootste verandering teweeg gebracht. En dat is met alle therapieën die ik ervoor heb gehad niet gelukt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 02 Mei 2021 14:44

Re: Bedankt de forummer

Bliss, zou een verzwaringsdeken niet voor jou zijn?

Holy, wat fijn dat je dankzij Caro zoveel beter slaapt!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem325

Bericht 02 Mei 2021 14:47

Re: Bedankt de forummer

Ik wil een paar forummers bedanken voor hun fijne tips wbt het moederschap, vooral Marin, Fantine en Burn hebben veel op me gereageerd/tips gegeven. Bedankt daarvoor! 😊
<<

ChiQ

Bericht 02 Mei 2021 14:50

Re: Bedankt de forummer

Ja, zo'n mat! Ik was op wellness en daar kon je dus ook op zo'n mat. Echt heerlijk, ik viel in slaap!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Mei 2021 14:56

Re: Bedankt de forummer

Graag gedaan Auxo! Fijn om beetje te kunnen helpen.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Mei 2021 15:09

Re: Bedankt de forummer

Joey schreef:Wat ontzettend fijn dat te daardoor zoveel beter slaapt HGL.

En goed topic! Heb er laatst nog aan gedacht dat ik UN echt wilde bedanken voor een inzicht.

Ik ben nog erg zwaar na mijn zwangerschap en het meeste zit bij mij buik waardoor ik er nog makkelijk zwanger uit zie. Net als de vorige keer heb ik meerdere keren de vraag gekregen hoe lang ik zwanger ben. Heel stom want ik vind het zelf al niet leuk. In een topic hierover zei UN dat ze na de bevalling daarover zei: ik ben net bevallen en zo zie ik er nu uit. Of iets in die strekking. En die woorden helpen me zowel in hoe ik er nu tegenaan kijkt, als in hoe ik nu makkelijker situaties tegemoet ga omdat ik eventueel dit antwoord klaar heb.
Dus UN, bedankt hiervoor!
Wat waardevol dat dat je sterkt! En cool dat je het opschrijft.
#teammaple🍁
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 02 Mei 2021 15:14

Re: Bedankt de forummer

HollyGolightly schreef:Half uur van te voren erop en dan val ik na 20 min bijna in slaap.


Doe je dan ook nog iets, bijvoorbeeld TV kijken? Of is het echt liggen en ontspannen?
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 02 Mei 2021 15:26

Re: Bedankt de forummer

Zo fijn HG! Slaap is zoveel waard, ik ben blij voor je.

Ik ben jou dankbaar, twee jaar terug ongeveer heb ik kleding van je gekregen. Ik voel mij in sommigen stukken zo fijn, dat ik nu meer geld besteed aan goede kledingstukken waar ik mij fijn in voel. Ik vind alles vaak te duur, waardoor ik vooral goedkopere stukken koop waar ik mij wel goed in voel, maar niet zo fijn als in een paar mooiere stukken. Bedankt dus hiervoor!
<<

Anoniem326

Bericht 02 Mei 2021 16:24

Re: Bedankt de forummer

Wolfinschaapskleren schreef:Zo fijn HG! Slaap is zoveel waard, ik ben blij voor je.

Ik ben jou dankbaar, twee jaar terug ongeveer heb ik kleding van je gekregen. Ik voel mij in sommigen stukken zo fijn, dat ik nu meer geld besteed aan goede kledingstukken waar ik mij fijn in voel. Ik vind alles vaak te duur, waardoor ik vooral goedkopere stukken koop waar ik mij wel goed in voel, maar niet zo fijn als in een paar mooiere stukken. Bedankt dus hiervoor!


O wat leuk! Dan ga ik je binnenkort weer nieuwe dingen sturen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Mei 2021 16:52

Re: Bedankt de forummer

HollyGolightly schreef:
En deze heb ik al 100x genoemd: mijn huid is door Jetske Ultee enorm verbeterd. Volgens mij kwam die tip van Caulfield

Wat fijn dat je huid daar zo goed op reageert!
En wat een mooi topic heb je gemaakt.
#teammaple🍁
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 02 Mei 2021 16:56

Re: Bedankt de forummer

Urban Naked schreef:
HollyGolightly schreef:
En deze heb ik al 100x genoemd: mijn huid is door Jetske Ultee enorm verbeterd. Volgens mij kwam die tip van Caulfield

Wat fijn dat je huid daar zo goed op reageert!
En wat een mooi topic heb je gemaakt.

Wat voor huid had je eerst?
Zelf heb ik een heel gevoelige huid en helaas acne. Ik gebruik nu spullen van The Ordinary en zie mijn huid opknappen maar het blijft zo zoeken naar wat nou echt helpt.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 02 Mei 2021 16:57

Re: Bedankt de forummer

HollyGolightly schreef:
Wolfinschaapskleren schreef:Zo fijn HG! Slaap is zoveel waard, ik ben blij voor je.

Ik ben jou dankbaar, twee jaar terug ongeveer heb ik kleding van je gekregen. Ik voel mij in sommigen stukken zo fijn, dat ik nu meer geld besteed aan goede kledingstukken waar ik mij fijn in voel. Ik vind alles vaak te duur, waardoor ik vooral goedkopere stukken koop waar ik mij wel goed in voel, maar niet zo fijn als in een paar mooiere stukken. Bedankt dus hiervoor!


O wat leuk! Dan ga ik je binnenkort weer nieuwe dingen sturen.

Echt fijn om dat effect te merken, mis het ook echt om in mooie blouses en jurken naar het werk te gaan.
<<

Anoniem326

Bericht 02 Mei 2021 20:17

Re: Bedankt de forummer

Wolfinschaapskleren schreef:
Urban Naked schreef:Wat fijn dat je huid daar zo goed op reageert!
En wat een mooi topic heb je gemaakt.

Wat voor huid had je eerst?
Zelf heb ik een heel gevoelige huid en helaas acne. Ik gebruik nu spullen van The Ordinary en zie mijn huid opknappen maar het blijft zo zoeken naar wat nou echt helpt.


Ik had altijd een makkelijke huid en opeens kreeg ik een gevoelige huid met rode vlekken en tijdens mijn menstruatie ook puistjes en soms ook van die onderhuidse ontsteking. Binnen een maand was mijn huid egaal met de producten. Ik heb ook nooit meer puistjes of vlekjes gehad.
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 20:28

Bericht 03 Mei 2021 19:21

Re: Bedankt de forummer

Ik word blij van dit topic, zo lief 🥰 Zo fijn als je elkaar kan helpen.
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Mei 2021 20:51

Re: Bedankt de forummer

Dankzij Chiq zijn mijn nagels veel sterker geworden. De tip was als ik het goed zeg 'dadi oil'.
R. 2013
D. 2016
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 07 Mei 2021 18:11

Re: Bedank de forummer

Ik wil de forummer bedanken voor het idee van de Duplo dieren verstoppen in de tuin!
Toen ik echt even niet meer wist wat te doen, heb ik de dieren verstopt in de tuin. Daarna een brief gemaakt met daarop:” Ontsnapt uit de dierentuin: leeuw, schaap, t-Rex ect. Zoek op het grasveld bij de schommel.”
En tadáá: ze hebben 2 uur lang plezier ermee gehad, en ik ook! We hebben zeker tien verstop rondes gedaan en ze vonden het super.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers