Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Miskoop van het jaar - topic

<<

Anoniem92

Bericht 30 Nov 2014 15:18

Miskoop van het jaar - topic

Wat is jullie miskoop van het jaar?
<<

Anoniem170

Bericht 30 Nov 2014 17:55

Re: Miskoop van het jaar - topic

Ik ben nu al paar minuten aan het denken wat kan zijn, maar zou echt even niet weten haha.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Nov 2014 18:02

De flessenwarmer van Avent. Was blij dat we alsnog een magnetron gekocht hadden. Man man wat is dat zielig zeg in de eerste dagen als je kindje honger heeft en het duurt lang met dat ding en dan blijkt het nog niet warm genoeg, kon je weer terug om beter te verwarmen!
Magnetron ideaal, 30 seconden en klaar. En gebruik hem niet vaak. Ik gebruik ook vaak de waterkoker en doe het water dan in een thermosfles.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Nov 2014 18:11

Onze printer... Heel handig met WiFi erop, alleen moet je helaas toch altijd weer opstaan, want hij geeft storing na storing.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Nov 2014 18:13

Een regenpak. Ik vergeet hem altijd mee te nemen en als ik hem aan heb dan stopt het spontaan met regenen.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem124

Bericht 30 Nov 2014 18:18

Sportschoolabbo voor 2 jaar :vuurwerk: :nopompom: .
<<

Anoniem123

Bericht 30 Nov 2014 19:04

Linnie schreef:De flessenwarmer van Avent. Was blij dat we alsnog een magnetron gekocht hadden. Man man wat is dat zielig zeg in de eerste dagen als je kindje honger heeft en het duurt lang met dat ding en dan blijkt het nog niet warm genoeg, kon je weer terug om beter te verwarmen!
Magnetron ideaal, 30 seconden en klaar. En gebruik hem niet vaak. Ik gebruik ook vaak de waterkoker en doe het water dan in een thermosfles.

wij hadden ook een nieuwe gekocht maar tot nu toe nog niet gebruikt. Hier ook een miskoop. Bij siem juist vaak gebruikt. Toen had ik tijd om dat ding van te voren aan te zetten. :blijesint:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 30 Nov 2014 20:02

Pff ik kan niet echt iets bedenken. Vast wel een keer een miskoop gedaan qua kleding, maar niets spectaculairs in ieder geval.
<<

Anoniem92

Bericht 30 Nov 2014 20:08

Oh, een miskoop is absoluut de D-link extra WiFi verbinding hier, het verstoort de rest vd WiFi hier (het is zeg maar een soort draadloze verlenging, aan de ene kant van onze slaapkamer hadden we bijna geen bereik) en dus moet ik elke keer dat ding eruit trekken wil ik WiFi juist wel of niet hebben.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Nov 2014 21:05

hier een wifi repeater ofzo dan zou je overal nog beter wifi kunnen hebben. Nou ding werkt totaal niet

en een mandala desinger ding zag er leuk uit toen ik hem online bestelde maar in het echt was het een raar ding. Heb er een kindje blij mee gemaakt
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 30 Nov 2014 21:25

Whaha, ik ga mee met dat sportschool abonnement.
Hoewel die van mij gelukkig niet voor 2 jaar is..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Nov 2014 21:26

SarahKey schreef:
Linnie schreef:De flessenwarmer van Avent. Was blij dat we alsnog een magnetron gekocht hadden. Man man wat is dat zielig zeg in de eerste dagen als je kindje honger heeft en het duurt lang met dat ding en dan blijkt het nog niet warm genoeg, kon je weer terug om beter te verwarmen!

wij hadden ook een nieuwe gekocht maar tot nu toe nog niet gebruikt. Hier ook een miskoop. Bij siem juist vaak gebruikt. Toen had ik tijd om dat ding van te voren aan te zetten. :blijesint:

Het is echt zonder van het geld geweest. Probeer hem te verkopen, maar lukt niet echt haha.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 30 Nov 2014 21:43

Linnie schreef:
SarahKey schreef:

Het is echt zonder van het geld geweest. Probeer hem te verkopen, maar lukt niet echt haha.

Niet zonder, maar zonde :wink:

Goed om te weten, dan zal ik zo'n flessenwarmer niet snel aanschaffen!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 30 Nov 2014 22:02

Ben het met Linnie en Sarah key eens. Gaat met de waterkoker wel sneller of idd een thermoskan.
Wij zorgen ervoor dat er gekookt water in de waterkoker zit en zetten die dan nog even aan dan heb je ook warm water.
of heel soms gebruik ik warm kraanwater. Magnetron liever niet i.v.m. de stralingen.
2014 2016
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Nov 2014 22:08

Carrie schreef:
Linnie schreef:
SarahKey schreef:

Goed om te weten, dan zal ik zo'n flessenwarmer niet snel aanschaffen!

Autocorrect op mn mobiel :P.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Nov 2014 23:20

Parel schreef:Oh, een miskoop is absoluut de D-link extra WiFi verbinding hier, het verstoort de rest vd WiFi hier (het is zeg maar een soort draadloze verlenging, aan de ene kant van onze slaapkamer hadden we bijna geen bereik) en dus moet ik elke keer dat ding eruit trekken wil ik WiFi juist wel of niet hebben.

dikke plus 1...
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Dec 2014 07:35

Een droogrek van de action :D. Deze is na 4 maanden gebruiken letterlijk door midden gebroken. Aan de andere kant, een lange levensduur had ik het rekje niet gegeven. Volgend jaar op zoek naar een duurdere en betere.

Anoniem92

Bericht 01 Dec 2014 09:28

Lejow schreef:
Parel schreef:Oh, een miskoop is absoluut de D-link extra WiFi verbinding hier, het verstoort de rest vd WiFi hier (het is zeg maar een soort draadloze verlenging, aan de ene kant van onze slaapkamer hadden we bijna geen bereik) en dus moet ik elke keer dat ding eruit trekken wil ik WiFi juist wel of niet hebben.

dikke plus 1...

Echt? Fijn! Iets met gedeelde smart ..
<<

Anoniem181

Bericht 01 Dec 2014 13:10

Onze kledingkast van Leen Bakker. Man man man, wat een klus om in elkaar te zetten en uiteindelijk is 'ie nog hartstikke scheef ook. :nopompom:

We sparen nu maar weer door voor een Pax.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Dec 2014 14:47

Mijn fiets. Na krap drie maanden is hij door midden gebroken, letterlijk, frame door midden. Ik wist niet eens dat het mogelijk was.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Dec 2014 15:20

Jeetje SuperGrover ... en nu? Ik neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt?

Mijn miskoop ...? Ik kan eigenlijk niks bedenken.
<<

Anoniem168

Bericht 01 Dec 2014 15:27

Haha ja hier ook de fleswarmer, die ook voor potjes opwarmen geschikt is, maar dan van een ander merk (weet zo niet uit mij hoofd, zolang staat ie alweer in de kast opgeborgen). Maar in ieder geval duurt het zo verschrikkelijk lang, dat ouderwets opwarmen in een pannetje 10x zo snel ging. Na een paar maanden pakte ik ook gewoon warm warm water uit de kraan voor de flesvoeding.

Verder de bebejou badzitje met zuignapjes voor in het babybadje. Wat een onding zeg. blijft niet zitten op de bodem en schuift dus, maar kind blijft ook niet zitten want het is glad. Stom ding, meer ellende van gehad dan plezier, dus dat ding weggegooid.

Verder had ik Farming Simulater gehad voor mijn verjaardag, wat een stom spel zeg. Dacht ik leuk. een boerderijspelletje, mag je alles zelf uitzoeken en moet je eindeloos geduld hebben omdat het heel realistisch is gemaakt, je moet haast verstand van zaken hebben om te weten hoe je alles moet hendelen. Na tig filmpjes op youtube zat ik nog met duizend vragen en van internet werd ik niet wijzer, dus ook de prullenbak in. Heb het nog net niet uit het raam gesmeten, stom spel. Misschien lag het aan mij, maar vond het veel te moeilijk.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Dec 2014 16:48

Een nieuwe router. Wifi is totaal niet beter geworden, eerder slechter. En hij heeft ook niet het beloofde bereik wat op de doos stond...
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 01 Dec 2014 22:25

Het is echt zonder van het geld geweest. Probeer hem te verkopen, maar lukt niet echt haha.[/quote]

Goed om te weten, dan zal ik zo'n flessenwarmer niet snel aanschaffen![/quote]

ben je zwanger?
04-2014
10-2015
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Dec 2014 22:36

bosjesvrouw schreef:Ben het met Linnie en Sarah key eens. Gaat met de waterkoker wel sneller of idd een thermoskan.
Wij zorgen ervoor dat er gekookt water in de waterkoker zit en zetten die dan nog even aan dan heb je ook warm water.
of heel soms gebruik ik warm kraanwater. Magnetron liever niet i.v.m. de stralingen.

Warm water uit de kraan wordt juist heel erg afgeraden om te drinken.
Volgende

Terug naar Algemeen