.Linnie schreef:De flessenwarmer van Avent. Was blij dat we alsnog een magnetron gekocht hadden. Man man wat is dat zielig zeg in de eerste dagen als je kindje honger heeft en het duurt lang met dat ding en dan blijkt het nog niet warm genoeg, kon je weer terug om beter te verwarmen!
Magnetron ideaal, 30 seconden en klaar. En gebruik hem niet vaak. Ik gebruik ook vaak de waterkoker en doe het water dan in een thermosfles.

SarahKey schreef:Linnie schreef:De flessenwarmer van Avent. Was blij dat we alsnog een magnetron gekocht hadden. Man man wat is dat zielig zeg in de eerste dagen als je kindje honger heeft en het duurt lang met dat ding en dan blijkt het nog niet warm genoeg, kon je weer terug om beter te verwarmen!
Magnetron ideaal, 30 seconden en klaar. En gebruik hem niet vaak. Ik gebruik ook vaak de waterkoker en doe het water dan in een thermosfles.
wij hadden ook een nieuwe gekocht maar tot nu toe nog niet gebruikt. Hier ook een miskoop. Bij siem juist vaak gebruikt. Toen had ik tijd om dat ding van te voren aan te zetten.
Linnie schreef:SarahKey schreef:Linnie schreef:De flessenwarmer van Avent. Was blij dat we alsnog een magnetron gekocht hadden. Man man wat is dat zielig zeg in de eerste dagen als je kindje honger heeft en het duurt lang met dat ding en dan blijkt het nog niet warm genoeg, kon je weer terug om beter te verwarmen!
wij hadden ook een nieuwe gekocht maar tot nu toe nog niet gebruikt. Hier ook een miskoop. Bij siem juist vaak gebruikt. Toen had ik tijd om dat ding van te voren aan te zetten.
Het is echt zonder van het geld geweest. Probeer hem te verkopen, maar lukt niet echt haha.
Carrie schreef:Linnie schreef:SarahKey schreef:
Het is echt zonder van het geld geweest. Probeer hem te verkopen, maar lukt niet echt haha.
Niet zonder, maar zonde![]()
Goed om te weten, dan zal ik zo'n flessenwarmer niet snel aanschaffen!
.Parel schreef:Oh, een miskoop is absoluut de D-link extra WiFi verbinding hier, het verstoort de rest vd WiFi hier (het is zeg maar een soort draadloze verlenging, aan de ene kant van onze slaapkamer hadden we bijna geen bereik) en dus moet ik elke keer dat ding eruit trekken wil ik WiFi juist wel of niet hebben.
Lejow schreef:Parel schreef:Oh, een miskoop is absoluut de D-link extra WiFi verbinding hier, het verstoort de rest vd WiFi hier (het is zeg maar een soort draadloze verlenging, aan de ene kant van onze slaapkamer hadden we bijna geen bereik) en dus moet ik elke keer dat ding eruit trekken wil ik WiFi juist wel of niet hebben.
dikke plus 1...
Linnie schreef:De flessenwarmer van Avent. Was blij dat we alsnog een magnetron gekocht hadden. Man man wat is dat zielig zeg in de eerste dagen als je kindje honger heeft en het duurt lang met dat ding en dan blijkt het nog niet warm genoeg, kon je weer terug om beter te verwarmen!
bosjesvrouw schreef:Ben het met Linnie en Sarah key eens. Gaat met de waterkoker wel sneller of idd een thermoskan.
Wij zorgen ervoor dat er gekookt water in de waterkoker zit en zetten die dan nog even aan dan heb je ook warm water.
of heel soms gebruik ik warm kraanwater. Magnetron liever niet i.v.m. de stralingen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers