Miley schreef:Marin gaat trouwen en heeft een schitterend huis gekocht met haar vriend. Ze maakt ook prachtige foto's.
Ze is heel anders dan ik, en heeft ook hele andere opvatiingen, maar ik vind het toch altijd leuk haar reacties te lezen.

Marin schreef:Nonnevottie is volgens mij heel erg lief. Ik vind het ZO leuk voor je dat je een fijne relatie hebt! Het geluk straalt echt aan alle kanten er bij je vanaf. Wat is hij een fijn puzzelstukje voor je zeg. Blijf maar lekker zo grijnzen en stralen om die liefde.
En dan heb je ook nog een geweldige zoon, en een toffe baan (studie?).

Marin schreef:Carra woont of woonde of een heel leuk plekje. En ze heeft een nieuwe liefde. Ik weet niet zo heel veel over je want je vertelt niet heel veel over de persoonlijke dingen in je leven, maar je komt wel over als iemand met wie het zou kunnen klikken! Ben jij niet ook degene die wel eens met Bliss op vakantie is geweest? Of ben ik nou compleet in de war?

Op het forum is ze lief voor anderen en haar reacties zijn in evenwicht; een combinatie van ratio en gevoel. Dat maakt dat ik deze reacties graag lees.
Serendipity schreef:En toen kwam Rizolli ertussen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niets van je weetSchaam, schaam, schaam!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers