Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Sint Maarten dinsdag 11 november

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2014 20:38

Sint Maarten dinsdag 11 november

Iedereen al voorbereid op Sint Maarten morgen? Ik zit net even te tellen hoeveel ik snoep ik in huis heb. Ik heb de afgelopen weken elke keer een zak uit de aanbieding meegenomen maar ben weer helemaal kwijt hoeveel kinderen er nu ongeveer vorig jaar aan de deur kwamen. Heb nu ca. 80 dingetjes, dat moet genoeg zijn toch? Verwachten jullie veel aanloop? Of lopen jullie zelf mee?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem187

Bericht 10 Nov 2014 20:41

Re: Sint Maarten dinsdag 11 november

Hier komen geen kindjes aan de deur. Sint Maarten is hier afgelopen weekend al gevierd, aangezien hier morgen het carnavalsseizoen ingeluid wordt.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2014 20:44

Ik heb al een bak snoep/chocola klaar staan.
Het is al wat minder dan toen ik hem gisteren vulde...
In ieder geval komen de buurpeuters uit ons hofje langs en kinderen uit de beurt misschien.
Eerste keer sinds we hier wonen, maar ik ben er klaar voor!
<<

Anoniem131

Bericht 10 Nov 2014 20:45

80 kinderen aan de deur?

Hier komen geen kinderen aan de deur. Die gaan allemaal naar het centrum want hier doet niemand open. Ik heb wel twixjes ingeslagen maar die komen hier ook wel op.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Nov 2014 20:45

Ik hoef geen voorbereidingen te treffen. Wij wonen zover buitenaf, hier komen helaas geen kindjes.
<<

Anoniem114

Bericht 10 Nov 2014 20:46

Volgens mijn vriend komen er bijna geen kinderen hier aan de deur! Heb wel 2 zakken mini's gehaald, voor de zekerheid.. En anders vreet m'n vriend ze wel op :D Zelf ga ik trouwens naar de bioscoop.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2014 20:49

Ik heb trouwens deze leuke lampionnen gemaakt met de kinderen uit mijn klas:Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2014 20:49

Haha vorig jaar waren het er 1 of 2, dus ik verwacht niet zoveel. Hebben 3 zakken en wat mandarijnen. Wat ik overhoud gaat denk ik volgende week mee naar mn werk om de kuds te trakteren voor mijn verjaardag.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem86

Bericht 10 Nov 2014 20:50

Geen kindjes hier denk ik. Met Halloween hebben ze al gelopen hier en mochten ze naar de deuren waar een sprookje hing.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Nov 2014 20:52

Ja ik heb alle mini's in huis die ik in huis kon halen, vorig jaar had ik te weinig heb ik nog wat bij de buren vandaan gekregen, toen waren het rond de 45 kinderen.
<<

Anoniem80

Bericht 10 Nov 2014 20:55

Hier is het dit weekend al gevierd, maar dat is georganiseerd hier. Dus bij brpaalde huizen krijgen alle kinderen iets.
<<

Anoniem151

Bericht 10 Nov 2014 20:57

Hier vorig jaar 2 buurjongetjes aan de deur, nu verwacht ik iig ook de 2 buurmeisjes. Maar veel meer niet.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Nov 2014 20:58

Ik ga morgen voor het eerst met de kindjes langs de huizen. Ben zo benieuwd!
<<

ChiQ

Bericht 10 Nov 2014 21:00

Bij ons is het zó druk dat wij in 2012 gevlucht zijn uit huis haha! Ging maar door; vorig jaar zoveel snoep gehaald, ik dacht: lijk wel gek maar uiteindelijk zijn ook de mandarijntjes van de fruitmand op gegaan. Dit jaar heb ik 2 enorme bakken, kom maar op!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2014 21:02

Ik verwacht geen kinderen, alleen 6 jaar geleden stond er iemand aan de deur, de jaren daarna niet meer. Het leeft hier ook niet zo.
:heart: :heart: 2011
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2014 21:10

Hier vieren ze het niet. Vind ik best jammer want ik ben er zelf mee groot gebracht. Was een heel feest ieder jaar. De eerste keer toen we hier woonde had ik vet veel gehaald maar dus geen enkel kind aan de deur, het jaar er op voor de zekerheid en kleine hoeveelheid maar weer niemand en de afgelopen twee jaar niks meer gehaald.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Nov 2014 21:16

Ik hou er niet van. En doe de deur ook niet open dat mag mijn man doen.
Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2014 21:19

Ik vind het op zich wel leuk maar vond het vorig jaar vroeg in de avond iets te massaal en te veel gegraai met groepen van bv 10 kinderen waarvan de moeders samen hadden afgesproken. Ik vind kleine groepjes aan de deur leuker. Ik woon in een nieuwbouwwijk met veel jonge gezinnen dus daarom maar extra veel in huis gehaald omdat ik het ook niet leuk vind om te weinig te hebben. Wat over is gaat woensdag mee naar mijn werk voor mijn collega's.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem122

Bericht 10 Nov 2014 21:20

sarah1985 schreef:Ik hou er niet van. En doe de deur ook niet open dat mag mijn man doen.

Zuurpruim ;)

Hier wordt het helaas niet gevierd.. Net als Milady ben ik er ook mee opgegroeid en vind het zo jammer dat het hier niet is.
Mijn ouders gaan morgen met mijn nichtje lopen, daar leeft het wel enorm. Vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn!
<<

Anoniem114

Bericht 10 Nov 2014 21:21

sarah1985 schreef:Ik hou er niet van. En doe de deur ook niet open dat mag mijn man doen.

Jeetje wat een zure reactie! Wat is er mis met Sint Maarten?
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Nov 2014 21:23

Hier wordt er niet aan gedaan. Ik heb in elk geval nog nooit kinderen aan de deur gehad voor Sint Maarten, dus ik heb ook niks extra's in huis.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 10 Nov 2014 21:24

Helix schreef:Haha vorig jaar waren het er 1 of 2, dus ik verwacht niet zoveel. Hebben 3 zakken en wat mandarijnen. Wat ik overhoud gaat denk ik volgende week mee naar mn werk om de kuds te trakteren voor mijn verjaardag.

Ieeeuw mandarijnen. Jou had ik overgeslagen vroeger hoor :wink: :wink: :wink:

Menn ik weet nog toen ik uit Zeeland verhuisde naar de Randstad. 'Kun je hier langs de deuren voor snoep??? Zomaar?? En het enige wat je hoeft te doen is een liedje??'
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Nov 2014 21:24

Waarom nou weer zuurpruim ik hou er gewoon niet van ben er niet mee opgevoed wij mochten vroeger nooit mee Sint Maarten lopen. En hier komen ook alleen van die grote 12 + kinderen
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 10 Nov 2014 21:26

Wij moeten trouwens een briefje op de deur ophangen als je mee doet. Anders mogen de kinderen niet aanbellen.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Nov 2014 21:27

Bazinga schreef:

Jeetje wat een zure reactie! Wat is er mis met Sint Maarten?

Ik heb denk ik niet zo'n zure reactie ;) maar wil het wel uitleggen hoe ik er over denk. Ik ken de traditie niet, ik weet niet goed wat het inhoudt en het enige wat ik ervan ken is dat het een liedje zingen is, waarna de kinderen gaan schooieren om snoep.
Volgende

Terug naar Algemeen