Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

De forummer boven je..

<<

Anoniem187

Bericht 10 Nov 2014 20:33

De forummer boven je..

Wat weet je van haar? Of wat vind je van haar? Of wat wil je haar meegeven? Wat wil je nog aan haar kwijt? Shoot!
<<

Anoniem253

Bericht 10 Nov 2014 20:38

Re: De forummer boven je..

Ik weet dat je recent bent flauw gevallen en dit al eerder hebt meegemaakt. Verder schiet me zo niks te binnen..

Edit; wat wil ik aan je kwijt.. Vaak is flauw vallen niks ernstigs, ik wil je mee geven ervoor te waken dat je hier nu een angst gaat ontwikkelen. Oh en zorg dat je dextro is je tas hebt zitten, dit helpt je suikerspiegel weer op peil te brengen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Nov 2014 21:52

Champagne heeft een hele mooie smaak qua inrichting mooie Rivièra maison meubels. Ook wil ze graag weten wat anderen voor inrichting hebben. En ze houd vast van champagne :P
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2014 22:38

Sarah1985:
heeft een nieuwe job!

Heel veel succes met je nieuwe job en veel werkplezier! En dat het geluk jou en je man eens toe mag gaan lachen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Nov 2014 09:25

Dora heeft een heel leuk gezin met twee prachtige dochters en ik vind haar een ontzettend aardige forummer. Jij bent echt iemand die na een poosje altijd nog even vraagt hoe het nu gaat, als iemand een 'probleem' heeft geplaatst. Zo attent altijd.

♥♥
<<

Anoniem114

Bericht 11 Nov 2014 09:30

Elliot is lief en moet zich niet zo druk maken om haar forum-persona en of deze wel overeen komt met haar werkelijke (en dus lieve) ik. Reacties in pixels worden altijd anders opgevat, maar maakt je echt niet zeurderiger of onaardig. Je bent hartstikke intelligent en hebt een onwijs groot hart, alleen komt dat hier niet altijd even goed over op sommige mensen. (En da's stom.)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Nov 2014 09:50

Bazinga is gelukkig in de liefde maar heeft het heel zwaar op dit moment. Ik wil haar meegeven dat ze niet altijd maar door hoeft te gaan en het masker op te zetten. Je mag best aangeven dat je het niet meer trekt of dat je rust nodig hebt. Sterk zijn is mooi, maar niet als het uiteindelijk ten koste gaat van jezelf. Doe de dingen die jou enigszins rust kunnen geven en stoot dingen af die je af kunt stoten.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2014 10:13

Carra woont of woonde of een heel leuk plekje. En ze heeft een nieuwe liefde. Ik weet niet zo heel veel over je want je vertelt niet heel veel over de persoonlijke dingen in je leven, maar je komt wel over als iemand met wie het zou kunnen klikken! Ben jij niet ook degene die wel eens met Bliss op vakantie is geweest? Of ben ik nou compleet in de war?
<<

Anoniem140

Bericht 11 Nov 2014 10:18

Marin gaat trouwen en heeft een schitterend huis gekocht met haar vriend. Ze maakt ook prachtige foto's.
Ze is heel anders dan ik, en heeft ook hele andere opvatiingen, maar ik vind het toch altijd leuk haar reacties te lezen.
<<

Anoniem110

Bericht 11 Nov 2014 10:19

Miley is een schat van een moeder, studeert op het conservatorium en is gek op muziek en instrumenten. Heeft een hele leuke zoon. Is een lieve en leuke vriendin en pas ook nog 30 geworden! Ole Ole.
En het wordt tijd dat er eens een leuke vent voor haar in de picture gaat komen :love:
<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2014 10:21

Miley schreef:Marin gaat trouwen en heeft een schitterend huis gekocht met haar vriend. Ze maakt ook prachtige foto's.
Ze is heel anders dan ik, en heeft ook hele andere opvatiingen, maar ik vind het toch altijd leuk haar reacties te lezen.

Haha ja! Soms, vooral vroeger eigenlijk tegenwoordig niet echt meer, kon je echt het bloed onder m'n nagels halen. Wij kijken echt heel anders tegen de wereld aan. Maar dat geeft niet. Ik vind dat juist wel leuk dat het nu toch wel klikt en ik vind het bijvoorbeeld leuk dat we elkaar op Facebook hebben, want zo zien we net even wat meer van elkaar.

Ik vind het leuk dat jij een ongewone studie doet met beroep (weet niet of je al klaar bent), en dat je daarin echt je hart volgt. En ik heb respect voor je dat je je zoon alleen opvoedt. Ik zie dat jullie zo vaak van die leuke dingen samen doen, echt een bijzondere band zal dat zijn.
Alleen was ik laatst even verbaasd toen ik zag dat je jarig was en je 30 geworden was. Ik dacht echt dat je 23 was ofzo! :palm:
<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2014 10:23

Nonnevottie is volgens mij heel erg lief. Ik vind het ZO leuk voor je dat je een fijne relatie hebt! Het geluk straalt echt aan alle kanten er bij je vanaf. Wat is hij een fijn puzzelstukje voor je zeg. Blijf maar lekker zo grijnzen en stralen om die liefde.
En dan heb je ook nog een geweldige zoon, en een toffe baan (studie?).
<<

Anoniem110

Bericht 11 Nov 2014 10:26

Marin schreef:Nonnevottie is volgens mij heel erg lief. Ik vind het ZO leuk voor je dat je een fijne relatie hebt! Het geluk straalt echt aan alle kanten er bij je vanaf. Wat is hij een fijn puzzelstukje voor je zeg. Blijf maar lekker zo grijnzen en stralen om die liefde.
En dan heb je ook nog een geweldige zoon, en een toffe baan (studie?).

Fantastisch hoe mijn naam aan alle kanten veranderd wordt hahaha. Nonnekont, Nonnevottie (errruuggg leuk) :ja:

Klopt ik ben ook heel erg gelukkig met mijn vriend. Hij is idd een puzzelstukje wat de puzzel helemaal compleet maakt en aansluit op de rest. En mijn baan is idd TOF! (Incl de studie die ik nog volg daarvoor)
:thumbup:
<<

Anoniem140

Bericht 11 Nov 2014 10:26

Ja, ik vind dat ook leuk, ik zou best eens een dagje met je willen ruilen. En mensen schatten mij altijd begin 20 haha, ik moet me ook altijd legitimeren als ik een flesje wijn wil kopen haha.
Ik ben bijna klaar met mijn studie, 23 januari mijn eindexamen. Ik werk wel, vooral freelance. Dus de ene maand meer werk dan de andere, maar dat hoort erbij :)
<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2014 10:28

Haha ja ik denk dat je nog lang lekker jong zult blijven! Ach, heeft ook z'n voordelen ;)
Succes met werk dan, ik weet hoe lastig dat kan zijn. Maar wel leuk, zo goed om je hart te volgen.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Nov 2014 11:55

Marin schreef:Carra woont of woonde of een heel leuk plekje. En ze heeft een nieuwe liefde. Ik weet niet zo heel veel over je want je vertelt niet heel veel over de persoonlijke dingen in je leven, maar je komt wel over als iemand met wie het zou kunnen klikken! Ben jij niet ook degene die wel eens met Bliss op vakantie is geweest? Of ben ik nou compleet in de war?

Ja dat klopt. :-) Al 3 keer zelfs.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Nov 2014 12:08

Marin: Carra is helemaal niet zo leuk hoor. Niks aan.

:smile:
<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2014 12:38

Hahaha. Oke als jij het zegt.
<<

Anoniem108

Bericht 11 Nov 2014 12:38

Caro: een realistische, intelligente en zelfbewuste vrouw, die na een heel zware periode weer gelukkig(er) aan het worden is. Ze heeft sindskort een relatie en vind dat eng maar is ook verliefd en blij. :) Op het forum is ze lief voor anderen en haar reacties zijn in evenwicht; een combinatie van ratio en gevoel. Dat maakt dat ik deze reacties graag lees.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Nov 2014 19:45

Izar: iemand met een duidelijke, soms harde mening. Ik vind dat ze zich goed uit kan drukken in woorden.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem187

Bericht 11 Nov 2014 19:45

Izar, een forumster waarvan ik de vorige forumnaam nog steeds niet weet :snik:

Ik vind je een hele lieve forumster, staat klaar voor iedereen, komt met wijze raad maar soms ook met een kritische noot. Volgens mij ben jij gewoon een tof wijf!
<<

Anoniem187

Bericht 11 Nov 2014 19:46

En toen kwam Rizolli ertussen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niets van je weet :redface: Schaam, schaam, schaam!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Nov 2014 19:47

Geeft niets! Haha, kan gebeuren. Loop hier inmiddels toch al wel lang rond hoor! :)
Als Burn, en daarna nog Majira! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem86

Bericht 11 Nov 2014 19:48

Serendipity schreef:En toen kwam Rizolli ertussen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niets van je weet :redface: Schaam, schaam, schaam!

Je schrijft haar naam ook niet goed haha!
<<

Anoniem86

Bericht 11 Nov 2014 19:49

Serendipity heb ik al jaren niet gezien; maar is een hele lieve, stoere meid. Heeft haar hart op de goede plek, een groep lieve vriendinnen en een leuke baan. Ik wil aan haar kwijt dat ze zichzelf ook wel iets leukers mag vinden; vertrouwen in zichzelf mag hebben, en dat het dan allemaal goedkomt!
Volgende

Terug naar Algemeen