Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Stom

<<

Anoniem301

Bericht 07 Jan 2015 10:29

Stom

Hallo voor de lieve mensen! Wat vind jij stom?

-Mensen die je niet rustig de trein uit laten stappen voor zij erin gaan
-Mensen die in de drukke spits in de stoel aan het gangpad gaan zitten
-Of hun tas naast zich op de bank leggen. Heeft je tas ook een treinkaartje? Ik ga dan altijd expres daar zitten.
-Op de rolstrap: rechts staan en links gaan. En dan gaat dat eindelijk goed, heb je altijd zo'n nitwit die stil gaat staan en alles saboteert.
-Mensen die hun eigen naam afkorten
-Mensen die het verschil tussen ‘na’ en ‘naar’ ineens niet meer weten (vroeger zag ik dat nooit, dat mensen daar moeite mee hebben)
-Op de heenweg tegenwind op de fiets en terug ook
-De asocialiteit op internet (anonieme reacties op Twitter, Youtube, Facebook enz)
-Dat op een basisschool in mijn woonplaats geen kerstboom meer komt om de Moslims op school niet te kwetsen en al het eten is halal. Dat men het aanbiedt vind ik prima, maar vind wel dat je moet kunnen kiézen. Ik begrijp het niet.
-Nagellak dat snel afbladdert
-Vuurwerk en de jaarlijkse slachtoffers daarvan
-Homo als scheldwoord gebruiken
-Mensen die vaak van die suggestieve nutteloze puntjes gebruiken...

En nu jij!
(En je mag niet zeggen, stom: dit soort lijstjes :smile: )
<<

Fantine

Bericht 07 Jan 2015 10:32

Re: Stom

.. Kanker als scheldwoord gebruiken.
.. Auto correct op de Ipad.
.. De was doen, er komt geen eind aan :smile: .
.. Dat ik vandaag tot 22 moet werken en dan morgen weer om 07:30 moet beginnen, bleegghh.
.. Een ingrediënt vergeten voor het avondeten waardoor je weer terug moet naar de winkel.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 07 Jan 2015 10:35

Hallo voor de lieve mensen, maar geen hallo voor de stomme mensen? :D :wink:

In ieder geval, dit vind ik stom:

- Mensen die op facebook van die domme dingen delen (zoals: BEDANKT RUTTE, of van die glitterplaatjes met 'ik kom even langs om je een fijne dag te wensen', of mensen die even 'na de stad gaan op mij fiets om is even lekker boodschappen te halen'.
- Dat mijn auto gister is afgekeurd.
- Domheid en asocialiteit op internet. Mijn vingers jeuken regelmatig om op bepaalde reacties in te gaan, maar ik houd de eer aan mezelf.
- Kanker als scheldwoord gebruiken.
- Dat mensen op mijn werk soms alle kutklusjes naar mij toe schuiven, terwijl ze prima zelf in staat zijn om dingen op te lossen.
- Dat ik geen nee kan zeggen. Ik moet echt beter mijn grenzen bewaken.

♥♥
<<

Anoniem140

Bericht 07 Jan 2015 10:37

-Mensen die de trein utstappen en dan vervolgens blijven staan, waarom?!
-Dat mijn oma zo eigenwijs is.
-Dat de tijd zo snel voorbij gaat.
-Dat het buiten nu prachtig weer is terwijl in de vakantie het alleen maar somber en grijs was.
-Dat ik eigenlijk de ramen moet wassen.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jan 2015 10:38

-Nagellak die snel afbladdert is wel een hele goede idd
-Stinkende collega's
-Reacties van Telegraaf sensatie niveau waar het hele internet mee vol lijkt te staan. Het lijkt wel alsof 90% van de bevolking compleet onnozel is.
-Oude mensen op de fiets, gewoon over het algemeen. Ze steken geen hand uit omdat ze dat niet meer durven, stoppen midden op de weg omdat ze niet meer achterom durven te kijken. Verkoop de fiets en koop een scootmobiel of rollator als je jezelf niet meer vertrouwd op de fiets
-Niet weten wat je moet gaan koken/eten
-Herhaling op herhaling op herhaling op herhaling op herhaling op Investigation Discovery (tv zender)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 07 Jan 2015 10:44

Cotton schreef:-Herhaling op herhaling op herhaling op herhaling op herhaling op Investigation Discovery (tv zender)

Ohja dit is ook echt een goeie! Ik ben een week verslaafd geweest aan ID, maar daarna had ik ook zo'n beetje alle afleveringen van alle programma's gezien. :palm:

♥♥
<<

Anoniem278

Bericht 07 Jan 2015 10:44

Onbeschofte mensen.
De botten hebben van een negentig jarige. En dat er dan steeds mensen keihard tegen me aan lopen of op mijn tenen gaan staan.
Slordige postbodes.
Mensen die strontverkouden zijn of eigenlijk meer ziek en dan 'toch naar de afspraak komen want ze willen niet afzeggen'. (maar iedereen besmetten is kennelijk geen probleem)
Dat ik alles laat vallen. Ik drink tegenwoordig uit plastic, over schaamtevolle dingen gesproken.
O en dat de was zichzelf niet kan opvouwen en mijn huis niet magisch gepoetst is vind ik ook best stom.

(en sorry van de puntjes, ik doe dat heel vaak)
<<

Anoniem85

Bericht 07 Jan 2015 10:45

Dat wat je noemt over de trein vind ik ook zo stom. Mensen die bij het gangpad gaan zitten als het druk is of hun tas op de stoel zetten. Of op een station mensen die voor de uitgang gaan staan omdat zij erin willen, heel irritant.

Ik vind het stom als mensen van die dingen op Facebook zetten waarvan je denkt wat is er, of wat is er gebeurd? Maar ja dat staat er niet, alleen mensen die het wel weten die wensen diegene sterkte oid, of als iemand vraagt wat er is, dan is het antwoord dat hij dat wel privé stuurt, dan denk ik echt, zet dan niks op Facebook.

Ik vind het stom als mensen elkaar de liefde verklaren op Facebook terwijl ze samen wonen, dan denk ik echt, dat kan niet in real life gezegd worden?

Verder vind ik het stom dat mijn vakantie voorbij is gevlogen. Wil de klok terugzetten naar 4 december.
Ik vind januari en februari stom, ondanks dat er wel leuke dingen op de planning staan.
<<

Anoniem140

Bericht 07 Jan 2015 10:47

Vallen met nog wat dingen in!

-Ik vind het stom dat een voormalig Facebook vriendinnetje alleen maar negatieve dingen over haar kinderen op Facebook zet. Heb haar daarom ook verwijderd.
-Geen inspiratie hebben om iets te eten te verzinnen iedere dag.
-Aandachttrekkers.
-Dat ik nu liever zit te forummen dan te studeren.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jan 2015 10:48

Elliot schreef:
Cotton schreef:-Herhaling op herhaling op herhaling op herhaling op herhaling op Investigation Discovery (tv zender)

Ohja dit is ook echt een goeie! Ik ben een week verslaafd geweest aan ID, maar daarna had ik ook zo'n beetje alle afleveringen van alle programma's gezien. :palm:

Ja inderdaad, maar ook echt random he. Dan zenden ze iets uit op donderdagavond, vervolgens hetzelfde op zaterdagmiddag en dan twee weken later ineens op dinsdagavond op een ander tijdstip. Ik had het overdag aan toen ik vrij was en `s avonds tijdens het borduren, maar zie nu vrijwel alleen nog maar herhalingen. Echt geen zak aan. :face:
<<

Anoniem301

Bericht 07 Jan 2015 10:49

Iedereen is lief Elliot! Oh en nu je het over FB hebt moet ik hier nog aan denken.

-Mensen die alles delen op FB, dingen die niet waar zijn. Zoals dat The Dog Wisperer is overleden ofzo. Vaak zijn dit oudere mensen. Of 'hierbij verklaar ik dat vanaf 32 januari (true story) volgens grondwet bla bla, Facebook mijn foto's niet mag gebruiken, bla bla bla'
-Mensen die dingen doorsturen op WhatsApp. Laatst van mijn moeder, dat WA een betaalde service wordt en dat je dit bericht aan 10 mensen door moet sturen want dan blijft het gratis want WA controleert aan hoeveel mensen je het bericht stuurt. Denk even ná voor je zoiets verstuurt.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Jan 2015 10:50

Quickster schreef:(en sorry van de puntjes, ik doe dat heel vaak)

Niet meer doen hoor! :nerd:
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jan 2015 10:53

'Als je dit doorstuurt aan 10 mooie vrouwen gebeurd er iets geweldigs binnen 24 uur, echt waar'

:palm:
<<

Patsy

Bericht 07 Jan 2015 11:05

- Kinderen die op de roltrap spelend de verkeerde kant oplopen en mij daarbij aan de kant beuken.
- Het Vtech vliegtuig van mijn zoontje.
- Dat mijn man zapt wanneer er reclame komt en dat we daardoor vaak het eerste stukje na de reclame missen.
- Dat een vriendin van mij op Facebook continue updates plaatst over haar moppie, poepie of scheetie (haar vriend)
- Hij dat ook doet over haar en zij die statussen deelt.

Edit, sorry Carrie voor de puntjes... :wink:
<<

Anoniem278

Bericht 07 Jan 2015 11:07

Carrie schreef:
Quickster schreef:(en sorry van de puntjes, ik doe dat heel vaak)

Niet meer doen hoor! :nerd:

Ik ga mijn leven ernstig beteren. Punt.
<<

Anoniem181

Bericht 07 Jan 2015 11:17

Cotton schreef:'Als je dit doorstuurt aan 10 mooie vrouwen gebeurd er iets geweldigs binnen 24 uur, echt waar'

Gebeurt :ja:

- ik vind afbladderende nagellak ook stom!
- ik vind het stom dat mijn schoonvader al drie weken geleden beloofd heeft ons te helpen met gordijnen ophangen en dat het nog steeds niet gebeurd is.
- ik vind het stom dat onze cv kapot is
- ik vind het stom dat ik zo weinig kleren heb
- maar dat is vooral stom omdat het mijn eigen schuld is omdat ik ben aangekomen en ik dus bijna niks meer pas
- en nu vind ik het stom dat ik zwaarder ben dan ik zou willen
- en ik vind het stom dat mijn moeder eindelijk whatsapp heeft en ze me nog steeds berichtjes blijft sturen via Wordfeud of Messenger van Facebook :thumbdown:
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 07 Jan 2015 11:18

Spaarlampen op het toilet :thumbdown:.
2014 2016
<<

Anoniem315

Bericht 07 Jan 2015 11:22

Elke dag zeikstatussen en dan tussendoor 'Lekker met me schatje uit eten geweest. #Lifeisbeautiful.'
<<

Anoniem315

Bericht 07 Jan 2015 11:25

Suggestieve woorden vaak mét suggestieve puntjes op social media als 'Kutleven...' en 'Mijnlevenisover...' of 'Haat aan jou'. En dan vervolgens niet willen zeggen waar het om gaat.
<<

Anoniem222

Bericht 07 Jan 2015 11:34

Stom!
- Dat we één verdieping omhoog zijn verhuisd op mijn werk en dat ik het nu te hoog vind om met de trap te gaan :P.
- Dat een week niet bestaat uit 5 dagen werken, 3 dagen weekend.
- Dat mooie panty's altijd snel stuk gaan bij mij.
- Mensen die niet alleen zo en zo schrijven ipv sowieso, maar het ook zeggen.
- Dat Tony Chocolony carramel en zeezout geen groente is.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jan 2015 11:38

Alex schreef:
Cotton schreef:'Als je dit doorstuurt aan 10 mooie vrouwen gebeurd er iets geweldigs binnen 24 uur, echt waar'

Haha, ik zou het nog aanpassen, denk laat maar, want iedereen vindt het 'wijzen op fouten' ook stom bleek uit andere topics. Toch niet dus haha.
<<

Anoniem181

Bericht 07 Jan 2015 11:41

Cotton schreef:
Alex schreef:

Haha, ik zou het nog aanpassen, denk laat maar, want iedereen vindt het 'wijzen op fouten' ook stom bleek uit andere topics. Toch niet dus haha.

Oh shit! Ben ik nu stom? :nopompom:
<<

Anoniem81

Bericht 07 Jan 2015 11:54

Exogenesis schreef:Suggestieve woorden vaak mét suggestieve puntjes op social media als 'Kutleven...' en 'Mijnlevenisover...' of 'Haat aan jou'. En dan vervolgens niet willen zeggen waar het om gaat.

Dat is echt stom, dat mensen moeten gaan vragen: Wat is er dan? En dat diegene dan ook nog zegt: Niet hier, ik mail/app/bel je even. Plaats dan niks.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Jan 2015 11:55

Stofzuiger schreef:
Exogenesis schreef:Suggestieve woorden vaak mét suggestieve puntjes op social media als 'Kutleven...' en 'Mijnlevenisover...' of 'Haat aan jou'. En dan vervolgens niet willen zeggen waar het om gaat.

Dat is echt stom, dat mensen moeten gaan vragen: Wat is er dan? En dat diegene dan ook nog zegt: Niet hier, ik mail/app/bel je even. Plaats dan niks.

Precies. Echt stom.
<<

Anoniem81

Bericht 07 Jan 2015 12:03

Exogenesis schreef:
Stofzuiger schreef:

Precies. Echt stom.
Van die mensen die heel dramatisch doen en dan uiteindelijk gewoon een pukkel op hun kin hebben. Really :12:

Ook stom: mensen die statussen typen waarvan je denk dat ze het over hun kind hebben, maar het om hun huisdier blijkt te gaan. A la 'me (ook stom!) meisje is ziek' :eyes:
Mensen die statussen typen alsof ze hun huisdier zijn. "Ik ben zo blij met mijn nieuwe halsband die ik van mijn baasje heb gekregen" :laughcry:
Volgende

Terug naar Algemeen