Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen!

<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 01 Sep 2013 06:50

Goedemorgen!

Goedemorgen! Lekker geslapen? Nog plannen vandaag?

Ik sliep pas laat, maar de kids hebben ons aardig gematst en werden net om 7.30 pas wakker. Voel ik me toch nog aardig uitgeslapen. Verder heb ik een drukke dag voor de boeg, want ik moet wasjes draaien, puin ruimen, naar de verjaardag van ons buurmeisje en ook nog koffers inpakken. Morgen gaan we namelijk voor een week naar center parcs. Nu eerst maar eens zorgen dat iedereen beter blijft! Zoon, dochter en ik zijn alledrie verkouden en zoon heeft ook koorts....
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 07:03

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen! Ik heb niet best geslapen, sliep pas redelijk laat en werd vervolgens om 3:00 wakker van een keiharde knal. Daarna maar moeilijk weer kunnen slapen en nu dan alweer klaarwakker.. En heb ook last van m'n oog.

Ik zot te twijfelen of ik vandaag m'n haar zal verven, ben gisteren naar de kapper geweest en het is wel leuk om het dan ook meteen te verven natuurlijk. Marin heb eigenlijk helemaal zin :)
Rest van de dag doe ik weinig, denk ik.
<<

Snirp

Bericht 01 Sep 2013 07:10

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!!

Ik heb best lekker geslapen. Vandaag geen bijzondere plannen, lekker een dagje relaxen.
Even rondneuzen voor trouwringen en huwelijksreis.
<<

Anoniem5

Bericht 01 Sep 2013 07:11

Re: Goedemorgen!

Maple schreef:Marin heb eigenlijk helemaal zin :)


:lol:
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 01 Sep 2013 07:13

Re: Goedemorgen!

Hahaha!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 01 Sep 2013 07:14

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen! Ik heb wel ok geslapen, alleen ik was alweer vrij vroeg wakker. Straks gaan wij richting Groningen. En daarna is het weekend alweer voorbij.. Gaat altijd veel te snel!

Fijne dag allemaal!
<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 07:15

Re: Goedemorgen!

Ja joh, mijn autocorrect is na gisteren gewoon helemaal forum-minded...
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Sep 2013 07:22

Re: Goedemorgen!

Hier was het 6 uur. Toen vond A.nouk het wel weer goed geweest. Nog even kunnen rekken, maar uit eindelijk was het toch 7 uur toen we beneden waren.
Straks gaan we met de trein naar mijn ouders (11 minuutjes maar, instappen en uitstappen).
Nu zijn de meiden allen onderste boven aan het zetten.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem30

Bericht 01 Sep 2013 07:29

Re: Goedemorgen!

Ik ben moe! Zit op het station te wachten op mijn metro, hopelijk komt die snel en ben ik om half 10 op mijn werk. Als het weer zo'n rotdag als gisteren wordt, ga ik gillen. Vanavond lekker film kijken met mijn vriend! :)
Laatst gewijzigd door Anoniem30 op 01 Sep 2013 19:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem4

Bericht 01 Sep 2013 07:38

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!
Heb best lekker geslapen.
Zit nu aan mijn ontbijt en om half 11 heb ik spinning.
Daarna weer verder met de studie.

Fijne dag allemaal.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 01 Sep 2013 07:39

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen, straks huis schoonmaken en daarna of aan de tuin beginnen of lekker ergens naartoe.

Fijne dag
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 01 Sep 2013 07:43

Re: Goedemorgen!

Pfff ik heb zo slecht geslapen. Uren wakker gelegen, onze hond die aan het waken was en dus veel aan het grommen.. Ooh ik werd er simpel van. Straks hebben we familie dag, gaan we boerengolfen en chinees eten. Maar ik heb er helemaal geen zin in omdat ik zo moe ben. Eerst maar eens koffie.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 01 Sep 2013 07:48

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen vannacht. Vandaag ga ik mijn huis poetsen, misschien nog even de stad in en eind van de middag heb ik een verjaardag.
Fijne dag!
Afbeelding
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 01 Sep 2013 07:50

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,

Ik ben niet zo heel laat gaan slapen maar ik voel me echt verschrikkelijk, ik ga dus nog even mijn bed in. Vandaag ga ik wat dingen in huis doen en nog even genieten van mijn laatste vakantiedag.

Fijne dag!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Sep 2013 08:08

Re: Goedemorgen!

Mogguh!

Ook ik heb niet zo best geslapen, voel me niet lekker en heb koppijn.. blegh!
<<

Anoniem9

Bericht 01 Sep 2013 08:10

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Net een half uurtje wakker door een ontbijt op bed. Vandaag ga ik shoppen met mijn zussen, nichtjes en moeder. Het is lang geleden dat we dat hebben gedaan dus heb er veel zin in!
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:45

Bericht 01 Sep 2013 09:03

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!
Vanacht veel wakker door zoemende muggen.. En als het de muggen niet waren, stond een van mijn nichtjes langs ons bed, zij bleven logeren vanacht.. Dus vanaf half 5 niet heel veel meer geslapen. Verder lekker rustig dagje, kids zijn al opgehaald. Vanavond met schoonfamilie uiteten!
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Sep 2013 09:07

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen! Ik heb wel goed geslapen, beetje kort, maar vooruit. Moest vanmorgen oppassen in de kerk, maar we hadden geen kids dus ben weer lekker naar huis gegaan. Nu beetje rustig aan internetten en straks was huishoudelijke dingen doen. Geen zin in, maarja.
<<

Anoniem144

Bericht 01 Sep 2013 09:11

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,
Lekker 'uitgeslapen' tot half 9, want dochter begrijpt eindelijk wat weekend inhoudt haha.
Straks even wassen, aankleden enzo en dan met dochter en man even naar een speeltuintje of bij diertjes kijken. Vanmiddag fijn luieren en vanavond even bij een vriendin langs.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 01 Sep 2013 09:22

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,

Ik heb echt bagger geslapen, maar het was het waard. Tof feestje gehad gisterenavond!
Vandaag wat aan huiswerk doen, en vanavond komt een vriendin langs. Gaan we eerst samen koken, dan Ik hou van Holland terug kijken waar wij misschien in te zien zijn, en dan naar de bioscoop (eindelijk The Lone Ranger!).

Fijne dag allemaal!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem157

Bericht 01 Sep 2013 09:23

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,
wel redelijk geslapen. Ben behoorlijk verkouden dus moet telkens hoesten. Erg irritant.
Vandaag een dagje heerlijk niks. Wel al dingen inpakken enzo. Morgen heerlijk een midweekje weg.
Fijne zondag allemaal!
<<

Anoniem193

Bericht 01 Sep 2013 09:26

Re: Goedemorgen!

Ik heb een redelijke nacht gehad, ging gisteren niet al te fit naar bed toe. Ben nu nog niet voor elkaar, dus ik heb een bank/bed hang dagje. Heel jammer, want ik had hele andere plannen voor vanmiddag.
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 01 Sep 2013 09:28

Re: Goedemorgen!

Morning...niet goed geslapen. Mijn dochter werd twee keer wakker vannacht en vanochtendvroeg.
Daarna heb ik heel onrustig geslapen en veel gedroomd.

Ben een beetje gespannen voor volgende week, ik ga weer werken na 9 maanden verlof (zwangerschap/ouderschap)
Heb zin maar ook weer niet. Zie tegen een aantal zaken enorm op...zoals mijn huishouden, koken, het nakijkwerk..gewoon de hele organisatie van alles.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 01 Sep 2013 09:42

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,
Best aardig geslapen (met dank aan de slaaptabletjes). Vandaag zit ik een beetje aan huis gekluisterd. Mijn hondje is al een aantal dagen ziek, dus probeer zoveel mogelijk bij hem te zijn. Gelukkig gaat het wel steeds beter :)
Vanavond komt mijn vriend (dat klinkt nog een beetje gek, haha) waarschijnlijk.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 01 Sep 2013 09:47

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!
Wij hebben lekker uitgeslapen tot 9.30.
Straks samen naar het bos met de hond.
Vanmiddag moet ik werken van 15.00-19.00.
2012
2016
2020

Instagram
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron