Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Slim of niet netjes?

<<

Anoniem74

Bericht 22 Okt 2014 12:14

Slim of niet netjes?

Nu we toch volop in de discussie zijn, wat vinden jullie van het volgende:

Heb 3wkn geleden houtrotvuller bij winkel a gekocht, a 25,60. Had het met spoed nodig.
30 dagen ruilmogelijkheid

Nu zag ik vandaag bij winkel b hetzelfde product voor een lager bedrag, en met een kortingsbon voor slechts 16,30.
Heb het meegenomen, en ruil het weer bij winkel a....toch bijna 10 euro verschil!

Het gaat om precies dezelfde verpakking, inhoud, streepjescode etc...het is gewoon een A-merk.

Ik zie er geen kwaad in, maar ben wel benieuwd naar jullie mening.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Okt 2014 12:18

Re: Slim of niet netjes?

Nee, dat zou niet in me op komen.
<<

Anoniem86

Bericht 22 Okt 2014 12:22

Nee, dat zou ik niet doen, vind t beetje omslachtig deze constructie haha.
<<

Anoniem275

Bericht 22 Okt 2014 12:26

Ik vind de constructie wel slim, maar ben er te lui voor dit ook uit te voeren. Denk dan "jammer dan"..
<<

Anoniem74

Bericht 22 Okt 2014 12:33

Ik vond het ook wel slim bedacht eigenlijk :redface: , maar was meer omdat ik toen schrok hoe duur dat spul is...en gezien we het alleen maar nodig hebben om het huis in de verkoop te kunnen zetten (een balkondeur met barsten erin is niet erg aantrekkelijk... :) ) geef ik momenteel het liefst even heel weinig uit aan verbeteringen aan dit huis.
<<

Zero

Bericht 22 Okt 2014 12:48

Ik zou me er slecht door voelen en dat is me geen € 10 waard. Zo veel is dat nu ook weer niet - genoeg om van te balen, dat zeker, maar niet voor dit soort constructies.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 22 Okt 2014 13:04

Ik vind het ook te veel moeite, en zou me ook wel schuldig voelen.
Maar ik kan wel begrijpen dat je het doet.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Okt 2014 13:08

Oeh nee zou ik niet doen . Wel slim

Tip voor jou bij de action hebben ze dat ook en kost het maar 3,99 en is super spul
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 22 Okt 2014 13:09

Mwoah, de ruilwinkel zit hier vrijwel om de hoek, dus extra moeite is van de fiets afstappen, ruilen, naar buiten en verder fietsen. 2 minuutjes hooguit.
Ik moest net bij winkel b toch muurrollers afrekenen, dus in de rij staan en 1 product extra afrekenen is de moeite ook niet.

Het is ook eigenlijk puur dat we een potje hebben gemaakt voor 'klussen huis verkoop', en elk tientje dat we daarin kunnen behouden is mooi meegenomen, dus voor ons is dat tientje wel van waarde.
Daar kunnen we een nieuwe spiegel voor kopen op de badkamer, moet ook nog gebeuren. :nopompom:
<<

Anoniem74

Bericht 22 Okt 2014 13:10

Denk dat dat houtvuller is sarah, dat is meer voor binnengebruik. Wil voor buiten wel goed spul hebben, heb nu van alblastine of hoe heet dat merk. Werkte prima overigens! Of het lang mee gaat hoop ik niet meer te kunnen vertellen, want dan hoop ik verhuisd te zijn :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Okt 2014 13:15

Nee was ook voor rot wij hadden buiten een groot gat in het kozijn en heeft man dat ingesmeerd

Nu heb je wel een tientje voor je nieuwe huis
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 22 Okt 2014 13:20

O, dan hadden we dat idd ook kunnen proberen. Bedankt voor de tip, al hoop ik dat we dat in het toekomstige huis niet zo snel nodig hebben :)
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Okt 2014 13:32

Slim, ik baal al als er 2 euro verschil inzit. Zou tot een zelfde actie in staat zijn ;-)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Okt 2014 13:59

Zo ik moest het even twee keer lezen voor ik het begreep haha. Nee dat zou echt niet in me opkomen en ik zou het de moeite ook niet waard vinden.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 22 Okt 2014 14:04

Ik zou het zelf niet doen omdat ik er te lui voor ben, maar ik zie niet in waarom je je hier schuldig over zou moeten voelen. Ik vind er niks onaardigs aan.

Toen ik nog bij Prenatal werkte kwamen mensen zelfs spullen ruilen die ze de week daarvoor gekocht hadden als het vlak daarna in de aanbieding was. Als ze dan maandag een box hadden gekocht voor zeg 100 euro en hij was vanaf woensdag in de aanbieding voor 75 euro, dan brachten ze hem donderdag terug en kochten ze hem opnieuw maar dan voor de actieprijs.

♥♥
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Okt 2014 14:09

Ik zie hier geen kwaad in, het maakt voor die winkel weinig uit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

ChiQ

Bericht 22 Okt 2014 14:15

Wat zijn mensen toch vindingrijk, ik zou het zelf niet doen (wat a suprise...) maar ik kan dit wel begrijpen.
<<

Anoniem222

Bericht 22 Okt 2014 14:21

Haha het zou niet in me opkomen. Als ik het zou zien zou ik hoogstens denken oh balen dat ik het vorige week voor 10 euro meer heb gekocht.

Overigens zie ik hier geen probleem in. Je koopt het allebei netjes en brengt hetzelfde product terug naar de winkel dus ze zijn nergens van bestolen.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 22 Okt 2014 14:40

Als je die oude nog niet geopend en gebruikt hebt dan is er toch niks mee? Zou ik ook gedaan hebben als het in de buurt was, kleine moeite om geld te besparen.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Okt 2014 14:41

Ik heb trouwens wel een keer een nagellak gekocht, die was heel stroperig, maar ik had de bon niet meer. Dus heb ik een nieuwe gekocht (ander kleurtje natuurlijk) en die stroperige geruild met de nieuwe bon haha.
<<

Anoniem 69

Bericht 22 Okt 2014 15:12

Ik zou er zelf niet eens op komen, maar wel slim bedacht.
<<

Anoniem104

Bericht 22 Okt 2014 16:38

Ik zou er zelf ook niet op komen maar vind het slim bedacht van je.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Okt 2014 17:19

Ik zou het niet hebben bedacht.
<<

Anoniem251

Bericht 22 Okt 2014 17:33

Beide, eigenlijk. Ik vind het slim bedacht maar niet echt netjes nee. Het zou mij ook teveel moeite zijn.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 22 Okt 2014 17:36

Ik lees gewoon nu pas dat het om 2 verschillende winkels gaat :palm:. Weet inderdaad niet of ik er dan zelf op gekomen zou zijn haha.
Volgende

Terug naar Algemeen